Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik weet niet of er al zo'n topic is, maarja.

Wie is/zijn jouw favoriete sporter(s) allertijden?

Zelf vind ik Phil Taylor (darten) echt een held, bijna niemand kan die gozer verslaan. Lance Armstrong ook wel, maar ik kijk wielrennen bijna nooit. En dan heb ik nog heel veel favoriete voetballers zoals Sebastian Giovinco en Adem Ljajic. Michael Phelps (zwemmen) is ook wel een held, die gast wint gewoon even alles op de Olympische Spelen.

• Antwoorden 64
  • Weergaven 18
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik weet niet of er al zo'n topic is, maarja.

Wie is/zijn jouw favoriete sporter(s) allertijden?

Zelf vind ik Phil Taylor (darten) echt een held, bijna niemand kan die gozer verslaan. Lance Armstrong ook wel, maar ik kijk wielrennen bijna nooit. En dan heb ik nog heel veel favoriete voetballers zoals Sebastian Giovinco en Adem Ljajic. Michael Phelps (zwemmen) is ook wel een held, die gast wint gewoon even alles op de Olympische Spelen.

Geplaatst

Basketbal: Carmelo Anthony, Chris Paul, Julius Erving

Voetbal: Strupar, Nuno Gomes, Totti

F1: Schumi

MotoGP: Valentino Rossi

Geplaatst

Armstrong, Gesink, Petacchi, Bergkamp, Zlatan komen in me op.

Geplaatst

Pff wat zo in me opkomt:

Zamorano, Chivu, Batistuta

Mika Hakkinen

Usain Bolt

Teun de Nooijer

Dwight Howard, Kobe Bryant

Mark Cavendish

Pieter v/d Hoogenband

Geplaatst

Wayne Gretzky, wat een held was dat _0_

Geplaatst

Gretzky is een van de beste ijshockeyrs die er heeft rond geschaatst.

mijn rijtje: Frank "God" vandenBroucke, Pantani, Ullrich, Virenque, Vino, Cipo, Tafi, Veron, Schumacher, Montoya, Sampas, Agassi, Kuerten, Rafter, Nadal, Romme, Sablikova en nog wel meer.

Geplaatst

Sebastien Loeb, Lance Armstrong, Robin van Persie,

Rene Hiquita, Michael Schumacher, De Schlecks,

Valentino Rossi , Tommi Makinen, Jari - Matti Latvala

Lionel Messi. Zinedine Zidane,

Geplaatst

Suarez Iniesta Sneijder

Armstrong Gerdemann Gesink

Nadal Monfils Del Potro

Fernando Alonso Sebastian Vettel

Geplaatst

Basketbal: Vince Carter.

Voetbal: Francesc "Cesc" Fabregas, Robin van Persie.

Geplaatst

Hmm, wat zo in me opkomt; Boonen, Frank Vandenbroucke, Dembélé, Pantani, Schumacher, Contador.

Geplaatst

Dirk Kuyt, Salomon Kalou, Keisuke Honda en Piet Velthuizen

Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Michael Schumacher, Barichello en Mika Hakkinen

Nadal en Monfils

Geplaatst

Ik ben wel fan van Jeremy Wariner, atleet die de 400M loopt. Heeft een prachtige loopstijl, doet het er zo simpel uitzien op toch een van de zwaarste afstanden, zoniet dé zwaarste, van de atletiek.

Verder ben ik ook wel fan van Kimi Raikkonen voor zijn 'je 'm en fous'-mentaliteit.

In het wielrennen tenslotte heb ik een enorm diep respect voor knechten als Jens Voigt of Yaroslaw Popovych. Hoe die zich in de schaduw, ver weg van de spotlights, compleet leegrijden voor hun kopman is geweldig.

Geplaatst

Van der Sar, Casillas, Messi, Torres, Fabregas, Suarez, Sandor van der Heide.

Federer

Contador, Armstrong, Gesink.

Er zijn vast wel meerdere, maar de meeste favoriete sporters zijn bij mij voetballers.

Geplaatst

Kufo, Heubach, Boschker en vroeger altijd Del Piero.

Buiten voetbal heb ik niet echt favorieten, op Valentino Rossi na, want ik kijk nooit andere sporten.

Geplaatst

Herman Maier:D_O_(slalom ed)

Alderweireld, Suarez, Chivu, Maxwell en Gronkjaer

Geplaatst

Micheal Schumacher, Frank Lampard, Petter Solberg, Aryton Senna ( R.i.p), Arjen Robben en Dennis Bergkamp.

Geplaatst

VINO

Als in Vinokourov? Als in de idioot die heel de wielerwereld vernekte? Mag je me toch eens uitleggen dan.

Overigens heb je niks aan dit soort topics als iedereen naast elkaar allemaal namen post. Het is veel leuker om te lezen waarom iemand net die persoon zo tof vind, anders is er helemaal niks interessants aan. Waarvoor dank.

Geplaatst

Phelps is gewoon een beest. Die man is zó ongelofelijk, eet 4000 calorieen als ontbijt, zoveel eet een normale mens niet op een hele dag; gewoon omdat zijn lichaam zo verschrikkelijk efficient calorieen verbrand dat het anders zijn spiermassa zou aantasten. Fantastische sporter, the best in the world at what he does.

Geplaatst

Voetbal: Francesco Totti, Alberto Aquilani en Dennis Bergkamp

Tennis: Mark Philippoussis en Roger Federer

MotorGP: Nicky Hayden (Ik weet niet waarom maar vind hem wel tof.)

Formule 1: In de Formule 1 vond ik Eddie Irvine altijd tof.

Ijshockey: Eric Lindros (NHL 99 wat een held was Lindros daarin.)

Basketbal: Kobe Bryant.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.