Jump to content
Sign in to follow this  
Mitashi

Bugs, Frustaties en Rariteiten van PCM

Recommended Posts

Om het maar een beetje FM te houden :mrgy:.

Hier mijn frustratie:

f5dgeo.jpg

Hè? Ja dat denk je nu.

dat dacht ik ook. op het eerste gezicht was ik tevreden, het was een echte waaier-rit. Mijn ploeg reed op kop en poef, het peloton in 5en. Wat bleek, de favorieten reden achterop. Dus ik met mijn treintje Garate Nuyens Freire Menchov flink vaart maken om de achterstand te vergroten. Toen Menchov finishde reed Contador nog op 1 km met wat renners ertussen. Kijk ik in de uitslag zie ik dat Menchov en Contador dezelfde tijd hebben :evil:.

Sowieso klopt er nooit wat van die tijd ;e Zie ik dat er renners 5 meter voor me rijden staat er dat er een tijdsverschil van 30 seconden is ;e ja daag

Om het maar een beetje FM te houden :mrgy:.

Hier mijn frustratie:

f5dgeo.jpg

Hè? Ja dat denk je nu.

dat dacht ik ook. op het eerste gezicht was ik tevreden, het was een echte waaier-rit. Mijn ploeg reed op kop en poef, het peloton in 5en. Wat bleek, de favorieten reden achterop. Dus ik met mijn treintje Garate Nuyens Freire Menchov flink vaart maken om de achterstand te vergroten. Toen Menchov finishde reed Contador nog op 1 km met wat renners ertussen. Kijk ik in de uitslag zie ik dat Menchov en Contador dezelfde tijd hebben :evil:.

Sowieso klopt er nooit wat van die tijd ;e Zie ik dat er renners 5 meter voor me rijden staat er dat er een tijdsverschil van 30 seconden is ;e ja daag

Dat laatste is om het wat realistisch te houden. Je rijdt ook niet écht 200 kilometer natuurlijk, daarvoor moet je bij Eurotour zijn.

Er word pas verschil gerekend na 20 PCM-seconden. Dat staat gelijk aan 2 seconden in real-life. Als er dus telkens na 1.5 seconden een renner binnenkomt, en dat tot het tweede peloton, dan hebben ze dezelfde tijd ;). Dat is in het echt ook zo, alleen geld daar dat een volledige seconde al genoeg is ;)

Er word pas verschil gerekend na 20 PCM-seconden. Dat staat gelijk aan 2 seconden in real-life. Als er dus telkens na 1.5 seconden een renner binnenkomt, en dat tot het tweede peloton, dan hebben ze dezelfde tijd ;). Dat is in het echt ook zo, alleen geld daar dat een volledige seconde al genoeg is ;)

hierdoor heb ik de Tour Down Under verloren met Pozzato :( . Goss zat een keer in een aanval en won 1,5 minuUT. Ik dacht: In de 5e rit(Willunga Hill 2x) rijd ik dat wel weg.

Dat was ook zo, maar doordat het uit elkaar was gevallen en heel veel renners alleen aankwamen was dat dus niet zo.

Na de eerste 2(Pozzato en Valverde) zat een gat van 0.2 km, toen kwam er weer 1, en zo ging het maar verder totdat het kleine peletonnetje binnenkwam met leider Goss. In totaal werden 58 renners in dezelfde tijd geplaatst. En ik natuurlijk balen, want de laatste rit is een vlakke.

ja ******.. Daartussen zat clement ook nog. Als ik hem had laten afzakken ( en er een gat was gevallen) had ik dus wél tijdwinst geboekt ?;e;e;e

Geen standaard Nederlandse taal bij elke game ;e

;)

ja, ik wil ook wel eens weten of er al een nederlands taal bestand IS??

volgens mij heb ik hem een x gezien op dit forum, maar ik weet het niet meer zeker:whistle:

Ik heb het inderdaad ergens uitgelegd, maar het bestandje heb ik nog nergens gevonden ;). Ik heb hier wel de "0-1-methode" gepost, maar die blijkt niet te werken.

EDIT: Misschien bedoelde je de handleiding?

Ik heb het inderdaad ergens uitgelegd, maar het bestandje heb ik nog nergens gevonden ;). Ik heb hier wel de "0-1-methode" gepost, maar die blijkt niet te werken.

EDIT: Misschien bedoelde je de handleiding?

neeh, gewoon de nederlandse taal in het spel zelf, IS die er wel, zo ja, wie heeft hem??

Was bedoelt op goodfella ;).

Maar ik heb dat bestandje nog niet kunnen vinden, en anderen ook nog niet. DUs nog even geduld...

Was bedoelt op goodfella ;).

Maar ik heb dat bestandje nog niet kunnen vinden, en anderen ook nog niet. DUs nog even geduld...

ahh, sorry:cry:

vandaar dat er soms staat bij etappe 0 sec terwijl ik dan wel stijg in het algemeen klassement ;)

neeh, gewoon de nederlandse taal in het spel zelf, IS die er wel, zo ja, wie heeft hem??

Mijn spel is in het Nederlands omdat ik hem in het Nederlands geinstalleerd heb :m:

Mijn spel is in het Nederlands omdat ik hem in het Nederlands geinstalleerd heb :m:

kun je dat kiezen dan?? engels of nederlands installeren??

Lol ik heb net gedaan met een tijdrit zie ik zo in men mailbox staan"Janin gaat akkoord met uw bod" ik heb ni eens een renner aangeworven of zen contract verlengd^^ ik klik op die renner,de plaats waar de foto staat is volledig roze en alle skills waren 0 :p en toen zei men spel dat PCM niet meer werkte^^

Screen :

15qozh5.jpg

Zo heb ik dat bij het verlengen van contracten, druk ik op onderhandelen...blijft het scherm even hangen en paar dagen later (ingame) is het contract ineens verlengd :cab:

Dat is zo:cab: de renner denkt dat even na :p heb ik ook zu^^

Ja maar bij sommige renners krijg ik hetzelfde scherm met 3 opties; wel verlengen, niet verlengen en wachten!