Jump to content
Sign in to follow this  
walnood

Beoordeel mijn ploeg

Recommended Posts

Post hier jouw ploeg en vraag de anderen om feedback en een cijfer van 1-10. Het spreekt voor zichzelf dat dit bedoelt is voor ploegen uit games in het 2e seizoen ;)

Post hier jouw ploeg en vraag de anderen om feedback en een cijfer van 1-10. Het spreekt voor zichzelf dat dit bedoelt is voor ploegen uit games in het 2e seizoen ;)

Ik haat simuleren, rijdt alles zelf, met als gevolg dat ik nog nooit seizoen 2 gehaald heb :\

Mooie ploeg Ballenbak! In ieder geval duidelijk 2 leiders met ieder hun eigen kwaliteit. Leuk dat ze allemaal Engelstalig zijn + de Nederlanders haha

Hier is mijn team. Zelf gemaakt team, begonnen met een budget van 140.000 in het eerste seizoen, nog steeds in de 2e divisie. Dit is begin 2e seizoen met een salaris budget van ong. 160.000:

89454308.jpg

Voigt en Dekker zijn eigenlijk de grote mannen voor de koersen, maar de rest kan er ook wel wat van.

Leuk team heb je, wat zijn je belangrijkste resultaten in seizoen 1?

Thanks :) seizoen 1 had ik alleen Dekker en Avermaet, en een hele zooi 18-22 jarigen

Seizoen 1:

91527802.jpg

Seizoen 2 tot nu toe (eind Maart):

91502941.jpg

Thanks :) seizoen 1 had ik alleen Dekker en Avermaet, en een hele zooi 18-22 jarigen

Haha ja dat heb ik nu ook, ik heb Dekker en Gesink, Hoogerland, Goss en Leezer gaan wel en de rest is drama die altijd laatste eindigen;e

Leuk team.

Ik wil hem snel halen :P

Maar dan met allemaal nationaliteiten, dat is ook wel grappig. Zeg maar het Chelsea van het wielrennen :D

mooi team! Je kunt zo veel kleinere rondes winnen met die klimmers en heuvelaars. Een 7.7

Alleen heb ik het idee dat sommige renners overschat zijn, bijvoorbeeld Sebastian Chavanel met 81 op sprint

mooi team! Je kunt zo veel kleinere rondes winnen met die klimmers en heuvelaars. Een 7.7

Alleen heb ik het idee dat sommige renners overschat zijn, bijvoorbeeld Sebastian Chavanel met 81 op sprint

Chavanel had eerst 78 sprint, maar is het afgelopen jaar nog vooruitgegaan, geldt ook voor renners als Geslin en Veikkanen. (En talenten als Meersman en Sulzberger maar dat is gezien hun leeftijd niet verrassend te noemen)

@JustinWK hoe train jij dan sprinten?

volgens mij veranderen de stats na elk seizoen. De oudere renners gaan waarschijnlijk omlaag en de jongeren groeien. Ik weet het ook niet precies hoe het in elkaar zit...

Ik ben dat systeem van pcm07 nog gewend met die balkjes van 1(jong en onervaren) t/m 4(ervaren)

Marchante _O_. Fransen zoals gebruikelijk toch weer lichtelijk overrated.

Het is de laatste PCMDaily DB dus dat de Fransen zo goed zijn is niet vanwege een chauvinistische DB maker ;)

Maar ik geef toe dat vooral Geslin ziekelijk goed is, in de Tour kon hij met gemak de grote jongens volgen en mistte op een paar puntjes de groene trui. Maar het valt mij nu pas voor het eerst echt op dat jonkies in PCM08 vrij snel groeien en zelfs de renners van 27/28 jaar nog wat groeien. Vandaar dat Rolland ook al langzaam beter aan het worden is dan Casar en dat Sulzberger in een jaar tijd opeens een hele goede sprinter is geworden. En doordat de renners sneller goed worden zijn er nu echt heel veel jongens die rond de 75/74 voor klimmen hebben.

Mijn Livestrong team:huhu::

ohtf0o.png

Heb alleen maar naar namen gekeken en zoals je kan zien was ik snel door mijn geld heen :m:

6

Breedte is niet goed waardoor spelplezier misschien snel weg is + Je hebt gewoon een te goed team, waardoor het in de bergen erg makkelijk wordt.

Haha, inderdaad. Wel mooi dat je zowel een goede sprinter als een goede ronderenner hebt ;). Ik geef je een 7 omdat je toch de veel slechte renners nog hebt. Na een seizoen ben je daar wel vanaf trouwens, dan trek je gewoon 74/75ers aan...

Hehe thanks boys :p Het is meer voor de fun dit en ik speel toch nooit een seizoen uit ;c

Ik heb Contador en Popovych weten vast te leggen voor volgend seizoen bij mijn Rabo team _O_