Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

The Jukebox en Kraak't Smaak't zijn een groot succes! Tot mijn vreugde. Toch mis ik iets, namelijk de mogelijkheid om nieuwe releases te beoordelen, uiteraard zo snel mogelijk nadat ze uit zijn. Daarom is er dit topic. Misschien is het een overkill, dan verdwijnt het vanzelf weer. Zo niet, dan hebben we er (weer) een leuk muziektopic bij!

Waar is dit topic voor bedoeld? Speciaal voor (alle soorten) nummers die in de recente geschiedenis zijn uitgekomen, bijv. maximaal een week of drie uit zijn.

Het lijkt me opnieuw leuk dat iedereen nummers aan kan dragen, maar dit keer mag iedereen nieuwe nummers plaatsen. Daarom zijn er wel strikte regels nodig waar iedereen zich aan moet houden:

1. Plaats pas een nieuwe nummer als het voorgaande nummer minimaal 24 uur is beoordeeld. Als je je hier niet aan houd, kan een moderator ingrijpen door je post te verwijderen en je er op aan te spreken.

2. Kopieer de vaste opzet van de posts en werk de gegevens netjes bij zoals het hoort.

3. Er is dus géén wachtlijst en géén specifieke verantwoordelijke voor dit topic.

Verder hebben we tot nu toe gewerkt met een plus/min systeem maar ook dat gaat op de schop. Je mag nu alleen nog maar waarderingen in de vorm van sterren geven:

(*) slecht ( * ) = 0 punten

(**) matig ( ** ) = 1 punt

(***) redelijk ( *** ) = 2 punten

(****) goed ( ****) = 3 punten

(*****) uitstekend ( ***** ) = 4 punten

Nu volgt de vaste opzet voor elke post:

Artiest - Titel

Beschrijving

Filmpje

[spoiler=regels]1. Plaats pas een nieuwe nummer als het voorgaande nummer minimaal 24 uur is beoordeeld. Als je je hier niet aan houd, kan een moderator ingrijpen door je post te verwijderen en je er op aan te spreken.

2. Kopieer de vaste opzet van de posts en werk de gegevens netjes bij zoals het hoort.

3. Er is dus géén wachtlijst en géén specifieke verantwoordelijke voor dit topic.

Verder hebben we tot nu toe gewerkt met een plus/min systeem maar ook dat gaat op de schop. Je mag nu alleen nog maar waarderingen in de vorm van sterren geven:

Als je een nieuwe nummer plaatst, tel je even de scores van het vorige nummer bij elkaar op.

[spoiler=tussenstand]

1. Artiest - Titel - Score

Ik trap zo af met de eerste song!

• Antwoorden 171
  • Weergaven 99
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

The Jukebox en Kraak't Smaak't zijn een groot succes! Tot mijn vreugde. Toch mis ik iets, namelijk de mogelijkheid om nieuwe releases te beoordelen, uiteraard zo snel mogelijk nadat ze uit zijn. Daarom is er dit topic. Misschien is het een overkill, dan verdwijnt het vanzelf weer. Zo niet, dan hebben we er (weer) een leuk muziektopic bij!

Waar is dit topic voor bedoeld? Speciaal voor (alle soorten) nummers die in de recente geschiedenis zijn uitgekomen, bijv. maximaal een week of drie uit zijn.

Het lijkt me opnieuw leuk dat iedereen nummers aan kan dragen, maar dit keer mag iedereen nieuwe nummers plaatsen. Daarom zijn er wel strikte regels nodig waar iedereen zich aan moet houden:

1. Plaats pas een nieuwe nummer als het voorgaande nummer minimaal 24 uur is beoordeeld. Als je je hier niet aan houd, kan een moderator ingrijpen door je post te verwijderen en je er op aan te spreken.

Nu volgt de vaste opzet voor elke post:

Artiest - Titel

Beschrijving

Filmpje

[spoiler=regels]1. Plaats pas een nieuwe nummer als het voorgaande nummer minimaal 24 uur is beoordeeld. Als je je hier niet aan houd, kan een moderator ingrijpen door je post te verwijderen en je er op aan te spreken.

Als je een nieuwe nummer plaatst, tel je even de scores van het vorige nummer bij elkaar op.

[spoiler=tussenstand]

Ik trap zo af met de eerste song!

Geplaatst
  • Auteur

Bob Sinclair - Lala Song

Bob Sinclair heeft een groepje dope rappers om zich heen verzameld en bouwt een catchy zomerhitje waarin kinderen een hoofdrol spelen. Kan dit nummer het succes van Love Generation overtreffen?

Deze single is afkomstig van het nieuwe album "Born in 69" van Bob Sinclair dat uitkomt in mei.

g_dIjBqaVco

Als je een nieuw nummer plaatst, tel je even de scores van het vorige nummer bij elkaar op.

[spoiler=tussenstand]

Geplaatst
  • Auteur

Dit nummer was voor mij eigenlijk de aanleiding om dit topic te starten, omdat ik er zo vrolijk van word!! Dus max. score voor mij (*****)

Geplaatst

Tof idee. Ik dacht er laatst ook al aan :)

Alleen pak je nou niet direct een goed nummer om mee te beginnen. Het is absoluut niet catchy, het lalala van die kinderen komt ronduit ongeïnteresseerd en irritant over en van rap ben ik sowieso geen groot fan. Dat zijn voor mij allemaal ïngredienten om dit slechts (*) te geven.

Geplaatst

Zijn eerste liedje was nog wel grappig. Daarna kwam hij met louter flauwe aftreksels, die op hun beurt ook steeds slechter worden. (*) dus.

Geplaatst

Ja, Bob Sinclair is heerlijk. Een echt zomernummer, maar aan Love Generation kan het niet tippen. Daarom (****)

Geplaatst

Het stukje met de lalalala is wel te doen, maar de rap ertussenin verpest het een beetje. (***)

Geplaatst

Ondanks dat Master Gee (en de rest van SHG ook hoor) een koning is geef ik deze (*). Wat een hemeltergend slecht nummer.

Geplaatst

Bob Sinclair _O_

Dit nummer Bah.. toch voor Bobje: icon_rating_2.gif

Ik heb trouwens al een heerlijk nummer voor de volgende, maarja geen wachtlijst ofzo :(

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb trouwens al een heerlijk nummer voor de volgende, maarja geen wachtlijst ofzo :(

Vannacht om 2:00u ben je de eerste!

Geplaatst

Green Day - Know your Enemy

De bekende rockband Green Day is weer helemaal terug. Vier jaar lang was het stil rondom de Amerikaanse rockband maar 15 Mei komt er een nieuw album uit genaamd 21st Century Breakdown. Het eerste nummer is al uitgebracht; Know your Enemy. Wat vind jij hier nou van?

H6X8QIfzkdc

(doorspoelen naar 00:20)

Als je een nieuw nummer plaatst, tel je even de scores van het vorige nummer bij elkaar op.

[spoiler=tussenstand]

1. Bob Sinclair - Lala Song - 13

2. Artiest - Titel - Score.

Geplaatst

(*) Wat een kutnummer. Green Day is sowieso helemaal de verkeerde kant opgegaan.

Geplaatst

(*)

overigens: voor het vorige nummer waren er 23 sterretjes, en het is logischer om een gemiddelde score te plaatsen. anders kan een nummer met 6 x 1 ster beter lijken dan een nummer met 1x 5 sterren.

in dit geval dus 23/11 = 2.1

edit, had even niet gezien dat 5sterren=4punten etc. beetje omslachtig

Geplaatst
  • Auteur

(*)

Zegmaar de slechtste band van de afgelopen 2000 jaar

Geplaatst

(*)

Ik vond dat Greenday de laatste jaren al wat minder bezig was, maar dit slaat echt alles. Dit is het slechtste nummer van ze ooit. Kort samengevat: Onsamenhangende pokkeherrie.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.