Jump to content

Frans voetbal

King XVI
 Share

Recommended Posts

Wel benieuwd naar Bosz bij Lyon. Mag wel snel een nieuwe centrale verdediger zoeken voor zijn speelstijl. Vertrek Memphis ook wel lastig op te vangen. Het is te hopen dat Caqueret blijft. Aouar zal ook wel een keer vertrekken.

• 1 month later...
Op 19-7-2021 om 16:17 zei La Pulga:

Gaat wel een leuke competitie worden daar in Frankrijk, hopelijk komt het dit seizoen wel gewoon op TV.

Marseille met Sampaoli, Lyon met Bosz, Nice met Galtier.. Gaat interessant worden. Lille dat zich zal moeten herbewijzen, Stade Renners met een hoop talent, PSG met brute aankopen..

Kluivert naar Nice overigens. Vraag me af of die een basisplek krijgt. Denk eerder Gouiri - Dolberg - Stengs. 

31 minuten geleden zei Sophomore:

Kan het proberen, kom maar op met je vragen @timpy00

Ik zoek dus spelers bij niet topclubs die goede stats kunnen halen, dus verdedigers die weinig tegen krijgen. Middenvelders die veel scoren dan wel assists geven en af en toe resultaat halen met hun team.

Van de topclubs kom ik er wel gaat vooral om wat meer onbekendere namen waar je veel van verwacht.

3 uur geleden zei timpy00:

Ik zoek dus spelers bij niet topclubs die goede stats kunnen halen, dus verdedigers die weinig tegen krijgen. Middenvelders die veel scoren dan wel assists geven en af en toe resultaat halen met hun team.

Van de topclubs kom ik er wel gaat vooral om wat meer onbekendere namen waar je veel van verwacht.

Teji Savanier en Andy Delort van Montpellier, Jeff Reine-Adélaïde als die weer wordt verhuurd), Loïc Badé (nu naar Stade Rennes), Jonathan Clauss (Lens), Kévin Gameiro en Adrien Thomasson van Strasbourg, Renaud Ripart (nu naar Troyes), Romain Faivre van Brest.

Pape Matar Sarr wordt een hele grote, was afgelopen seizoen al erg goed. Ook Ibrahima Niane heeft zeker potentie, hoop dat hij dit seizoen weer fit kan beginnen na een zware blessure. 

Dat clubs zich toch zo gek laten maken. Zou voor Ihattaren ook wel echt weer een onbegrijpelijke keuze zijn. Nice gaat onder Galtier toch gewoon 442 spelen. Is echt geen plek voor hem in dat systeem.

• 2 weeks later...
3 uur geleden zei Socrates:

Benieuwd hoelang het gaat duren voordat Boadu zijn basisplek kwijt is bij Monaco. Ik zeg: nog drie wedstrijden mag hij starten.

Het verbaast mij vooral dat hij vandaag al in de basis stond.

4 uur geleden zei FlyD:

Het verbaast mij vooral dat hij vandaag al in de basis stond.

Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... 

Op 7-8-2021 om 20:04 zei Kyrill:

Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... 

Pietro Pellegri zegt hoi. 

Even aan toevoegen, Monaco heeft de afgelopen jaren veelvuldig meer dan tien miljoen betaald voor jonge gasten (U20), waarvan ze hopen dat die in de toekomst veel meer waard worden.

Ter illustratie... Arthur Zagré, Jean Marcellin, Willem Geubbels, Strahinja Pavlovic en nu dus Boadu. 

Edited by Nom de Guerre