Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Waarom Ribery? Wat is dat nou weer voor rare vraag, is absolute top, Fékir niet.

Maar dacht al weer dat er hier mannetjes zouden komen die ff moesten zeggen dat ze Fékir kennen en hem goed vinden.

Ribery speelt niet meer voor Frankrijk, ipv te klagen over mensen die zogezegd Fekir kennen zou jij je mss beter eerst informeren over de situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spijt me enorm dat ik dat niet wist

Maar beter informeren? Ik hoef me echt niet in te lezen over een bepaald team of spelers voordat ik een mening mag vormen. Als ik had geweten dat Ribery niet meer voor Frankrijk speelt had ik hem niet geopperd maar dan is het toch logisch dat ik hem boven die Fékir verkies, dat behoeft geen extra uitleg volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat jij Fekir niet kent betekent toch niet dat de users hier hem niet kennen? Lijkt een beetje op ''oh Fekir onbekende speler, weinig over gehoord dus onzin dat die gasten hem wel kennen en hem goed vinden'' terwijl die vorig jaar gewoon de dubbele cijfers heeft gehaald qua rendement (13 goals en 12 assists zag ik net) en ook dit jaar is begonnen met 4 goals in 4 wedstrijden.

Terwijl ik het juist eerder vreemd vind dat je niet weet dat Ribery gestopt is, plus over Ribery heb zelf het gevoel dat die man al 2 jaar niet meer speelt :r Maar dat zal wel meevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat jij Fekir niet kent betekent toch niet dat de users hier hem niet kennen? Lijkt een beetje op ''oh Fekir onbekende speler, weinig over gehoord dus onzin dat die gasten hem wel kennen en hem goed vinden'' terwijl die vorig jaar gewoon de dubbele cijfers heeft gehaald qua rendement (13 goals en 12 assists zag ik net) en ook dit jaar is begonnen met 4 goals in 4 wedstrijden.

Terwijl ik het juist eerder vreemd vind dat je niet weet dat Ribery gestopt is, plus over Ribery heb zelf het gevoel dat die man al 2 jaar niet meer speelt :r Maar dat zal wel meevallen.

Durf te wedden dat jij hem ook amper kent. Statistieken kan iedereen opzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we er lekker vanuit gaan dat iedereen die een mening over Fekir heeft hem ook kent. En laten we vooral niet gaan speculeren over of iemand hem wel of niet heeft zien spelen. Lul nou gewoon lekker over voetbal, liefst zonder elkaar continu in twijfel te trekken of te bespotten. Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spijt me enorm dat ik dat niet wist

Maar beter informeren? Ik hoef me echt niet in te lezen over een bepaald team of spelers voordat ik een mening mag vormen. Als ik had geweten dat Ribery niet meer voor Frankrijk speelt had ik hem niet geopperd maar dan is het toch logisch dat ik hem boven die Fékir verkies, dat behoeft geen extra uitleg volgens mij.

Je had je maar beter moeten informeren of iig niet zo alwetend gedragen met je reactie als "Fekir boven Ribery :cab:" alsof het iets achterlijks is wat er wordt gezegd. De enige die Fekir noemt was Simonsav ook, die had dat van een Franse vriend van hem. Die zal hem wel kennen lijkt me of niet? :cab: Ik ken Fekir niet dus heb er ook niets over te zeggen, maar hij zou evengoed basis kunnen spelen. Welke vleugelspelers zouden er dan zoveel beter zijn? Waarom zou zo'n Riedewald spelen voor NL bijvoorbeeld, wie kent hem nu? Enige keer dat ik zijn naam zag was op Fifa. Heeft het toch wel aardig gedaan of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godverdomme Kevin Trapp. Kom net uit de keet en heb alleen de 2-2 zien langskomen, maar wat een fout zeg. Waarom we überhaupt die kerel aangekocht hebben is een raadsel. Sirigu hoort bij de top 10 keepers ter wereld, en heeft vorig jaar genoeg punten gepakt zodat we kampioen werden. Onbegrijpelijk dat hij nu moet banken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kevin Trapp :-D Lekker naar de bank en Sirigu terug in de basis mag ik hopen. Verder eens met Baddoo wat betreft het aankopen van hem, dat snap ik dus totaal niet als je Sirigu al hebt :cab:

Misschien speelde er iets intern of zo, als Trapp nu de volgende wedstrijd ook in de basis staat denk ik dat Blanc het niet (meer) heeft voor Sirigu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij speelt er inderdaad al een tijdje iets tussen Sirigu en Blanc. Vorig seizoen was er ook al twijfel over hem en kwam opa Douchez nog een paar keer opdraven. Onbegrijpelijk imo. Hopelijk wordt dit dan het jaar van Cavani. Twee goede goals gister zag ik vanochtend, en de rest van het seizoen ook prima bezig. Pluspunt voor hem is dat Zlatan wel weer vaak afwezig zal zijn dit seizoen, en dat hij zich door de komst van Di Maria eindelijk op de spitspositie kan focussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Sirigu is toch geen topper? Stond iig ter discussie in de media. Nou was het niet de eerste prioriteit natuurlijk + een vervanger halen die niet per definitie een stuk beter is vraagt natuurlijk om problemen.

Sirigu is er naast gezet omdat 'ie niet genoeg mee kon voetballen

[twitter]642303376697520129[/twitter]

:D

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valbuena laat het ff liggen om OL de zege te gunnen tegen 10 man van OM. Pff, jammer dit.

Ja dat zou geweldig geweest zijn. Al gok ik ook dat Valbuena dan het stadion niet levend verlaten had. Wat een wedstrijd joh, enorm spektakel.

De ontvangst van Valbuena zal ik omschrijven als redelijk grimmig, zie onderstaand plaatje. Zo zonde dat hij die ene volley in de blessuretijd niet binnen knalde, dat zou heerlijk geweest zijn.

9942be5bd64268c713bafca85f3910eb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer dan grimmig als je het mij vraagt. Wat heeft die gast een partij schoppen ontvangen gisteren. Speelde niet alleen bij de supporters leek het wel. :cab:

Nee dat zeker niet nee. Terwijl het duel gestaakt schijnt Valbuena nog uitgescholden te zijn door een coach van L'OM. Ook een aantal goeie trappen ja, Allesandrini die als een bezetene in kwam vliegen en ook onze Karim Rekiki (speelde goed trouwens) wou hem een kopje kleiner maken, voor zover dat nog zou kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat Valbuena vooral kwalijk wordt genomen is dat hij na een lange dienstverband huilend Marseille heeft verlaten, hij moest huilen bij zijn afscheid en hij moest huilen bij de persconferentie. Als reden voor zijn vertrek naar Rusland gaf die aan ''ik bewijs Marseille hiermee een dienst, ze hebben het geld nodig en daarom vertrek ik'' om dan na 1 jaar terug te keren bij de rivaal vind ik zeker niet netjes en ik snap de boosheid van de fans. Dat wil niet zeggen dat ik de actie van de supporters goedkeur of het gedrag van de coaches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites