Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Ligue 1 is naar Eurosport. Zenden ze dit allemaal op Eurosport 2 uit of komt het ook wel eens op 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Dat weet ik niet, ik las het in de VI seizoensgids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Zenden ze dit allemaal op Eurosport 2 uit of komt het ook wel eens op 1? Gisteravond en vanavond in ieder geval op beiden niks. Morgenavond Lyon-Lorient op Eurosport 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Ah, ben geen groot fan van de Ligue 1 hoor verder, maar is altijd gaar dat voetbal bij Eurosport. Sowieso heel vervelend dat al die competities verspreid zijn over 3 zenders. Voeg dat gewoon allemaal samen bij 1 aanbieder man, waarom moet dat hier altijd weer zo moeilijk. Bij Ziggo ben je ook verplicht 500 andere zenders af te nemen om Eurosport 2 te kunnen zien :cab:. Wat ook even 15 euro in de maand kost uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Eurosport is sowieso een waardeloze zender met al die reclames. Olympische Spelen zijn ook daarop toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Yanga-Mbiwa van AS Roma naar Lyon voor negen miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Eurosport inderdaad;e. In de Tour de France bijvoorbeeld gaan ze 5 km voor de finish in een bergetappe reclame houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Tjah commerciële zender he, kunnen moeilijk vier uur zonder reclame uitzenden. Ben blij dat ze zoveel wielrennen uitzenden, anders kun je dat helemaal niet zien meestal. MLS vind ik ook best okay. Commentatoren zijn dramatisch natuurlijk, dat dan weer wel. Hebben daar nu ook Serie A trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Ik vind Frank Kramer zo vreselijk slecht dat het fascinerend is en ik het daarom toch niet erg vind om naar te luisteren. :cab: Maar de Serie A is dan weg bij Fox neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Ik vind Frank Kramer zo vreselijk slecht dat het fascinerend is en ik het daarom toch niet erg vind om naar te luisteren. :cab: Maar de Serie A is dan weg bij Fox neem ik aan? Jawohl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Tjah commerciële zender he, kunnen moeilijk vier uur zonder reclame uitzenden. Ben blij dat ze zoveel wielrennen uitzenden, anders kun je dat helemaal niet zien meestal. MLS vind ik ook best okay. Commentatoren zijn dramatisch natuurlijk, dat dan weer wel. Hebben daar nu ook Serie A trouwens Nou ja, zelfs voor een commerciële zender slaat het nergens op. Zeker als de helft van de tijd de reclames alleen maar gaan over eigen programma's en uitzendingen. De Nederlandstalige commentatoren zijn idd bijna allemaal bagger, vandaar ook op Engels als standaard gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Bielsa is gone. Ach als ie zn team van dit seizoen vergelijkt met vorig seizoen was ik al eerder opgestapt. Maar hij vertrekt doordat er wat mis is gegaan tijdens de onderhandelingen voor een nieuwe contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Bielsa wordt de nieuwe bondscoach van Mexico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Is nog niet zeker. Ook Jorge Sampaoli wordt genoemd. Ik hoop op Bielsa, zodat Sampaoli door gaat bij Chili. Denk alleen wel dat Mexico volgend jaar bij de Copa America hoge ogen zal gooien als Bielsa of Sampaoli er zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Sampaoli heeft na de CA gezegd dat hij doorgaat tot het volgende WK bij Chili dus ik neem aan dat ie dat ook gaat doen. Bielsa bij Mexico zou wel vet zijn. Valbuena gaat trouwens naar Lyon :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Is nog niet zeker. Ook Jorge Sampaoli wordt genoemd. Ik hoop op Bielsa, zodat Sampaoli door gaat bij Chili. Denk alleen wel dat Mexico volgend jaar bij de Copa America hoge ogen zal gooien als Bielsa of Sampaoli er zit. Aha, dacht dat het al rond was. [twitter]631052617209245696[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 LOSC VS PSG mooie pot hopelijk. Zlatan er niet bij, Rabiot op het middenveld en Di Maria op de tribune Omg Matuidi is echt een beest. Wel een heerlijk begin, gaat op en neer. Lille heeft een paar leuke talentjes lopen, ook een mocro zo te zien Bedoel je Boufal? Echt een heerlijk spelertje is dat, speelde vorig seizoen ook al uitstekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Bedoel je Boufal? Echt een heerlijk spelertje is dat, speelde vorig seizoen ook al uitstekend. Yep. Lekkere spelert is dat he, speelt zn directe tegenstander vrijwel altijd helemaal dol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Monaco - PSG aan de gang, Zlatan weer in de basis en Di Maria op de bank, net als Gregga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 En we zien Di Maria! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Balletje van Zlatan hoor. Goed afgemaakt ook (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Mooie wedstrijd. Di Maria viel goed in, die pass bij de 3-0 :< Ook de 1-0 vond ik mooi uitgespeeld. Verder alles dikke prima, ook een oververdiende overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Je zag in de herhaling van de bal van Di Maria bij de assist op Lavezzi ook een fractie van een seconde voordat hij de bal gaf, die ogen kijken waar de speler zich zou bevinden en meteen hup.. bal perfect in de loop. Ook die bal op Cavani was weergaloos. Ik wil PSG - Real of PSG - Barca wel zien met dit team in vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ik denk dat PSG dit seizoen wel eens met een recordaantal punten kampioen kan worden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 (bewerkt) Wat een heerlijke selectie heeft Frankrijk aankomende EK zeg, ook vergeleken met het WK 2014 enorme stappen vooruit gemaakt. dit was de selectie voor het wk Als je kijkt wat er bij is gekomen en vooral de ontwikkeling van de spelers, geweldig. Bij de keepers is Lloris nu top 5 beste keepers in de wereld, nja daar kun je over discussieren maar sowieso top 10. Mandanda nog steeds back up maar derde doelman is Costil. Achterin heb je Varane en Zouma die enorm gegroeid zijn, vooral Zouma dan. Verder speelt Sagna dit seizoen vooralsnog in de basis, al moet Mangala wss gaan banken daarentegen. De verdediging is stabiel. Op het middenveld neem Mavuba en Payet en krijg je Schneiderlin en Kondogbia erbij, ook geen nietsnutten. Matuidi en Pogba zijn ondertussen beesten geworden. Aanvallend maak je denk ik meeste vooruitgang met Griezmann die 10x beter speelt; Martial die gaat spelen bij United; de boys van Lyon Lacazette en Fekir. En dan heb je nog standaard namen als Benzema en Giroud. Ribery ook nog, Valbuena. Poeh sexy selectie, dat gaat smullen worden. 8 september 2015 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten