Sophomore Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Heb jij kunnen zien wat er gebeurde? Mijn stream zat te haperen en heb het dus niet gezien... Niet precies, protesteren/verhaal halen bij de scheids volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=ega5tpFzI0s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Nog 8 (?) goals en hij verbreekt het clubrecord. Hoop stiekem dat hij dat niet haalt. Zlatan is een enorme baas, maar dan gun ik legende Pauleta meer dat record dan hij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Pastore is weer genieten vandaag hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Gignac had vorige week toch rood gekregen of is die kaart geseponeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Saint Etienne 1 - 0 Nantes Evian Thonon Gaillard 0 - 1 Lille Lens 0 - 0 Lorient Reims 0 - 1 Nice Rennes 1 - 0 Guingamp Toulouse 1 - 0 Montpellier Bordeaux 1 - 0 Marseille :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Hattrick Lavezzi, 6-1 PSG tegen Lille. Loopt stukken beter voorin zonder Ibra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 Marseille _O_ Hoop voor hen dat ze de CL nog halen, veel leuker dan dat Monaco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 3 lekkere goals gezien, vooral de 2-1 van Montpellier was een beauty. Wel een foutje van Sirigu. Verder was Pastore echt dramatisch, wat mensen in die vent zien daar begrijp echt geen snars van :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 3 lekkere goals gezien, vooral de 2-1 van Montpellier was een beauty. Wel een foutje van Sirigu. Verder was Pastore echt dramatisch, wat mensen in die vent zien daar begrijp echt geen snars van :cab: Pastore is bij vlagen de beste voetballer van PSG. Als die jongen een constant niveau zou kunnen halen kan hij makkelijk mee bij Barca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Pastore :love: Geniale speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Pastore is bij vlagen de beste voetballer van PSG. Als die jongen een constant niveau zou kunnen halen kan hij makkelijk mee bij Barca Als hij een constant niveau haalt, maar dat haalt ie dus niet. Speelt elke keer als ik PSG kijk als een drol :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Als hij een constant niveau haalt, maar dat haalt ie dus niet. Speelt elke keer als ik PSG kijk als een drol :cab: Hoe vaak heb jij gekeken dit seizoen? Pastore speelt dit seizoen (vooral na de winterstop) echt heel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Hoe vaak heb jij gekeken dit seizoen? Pastore speelt dit seizoen (vooral na de winterstop) echt heel goed De wedstrijden in de CL als hij mee deed en een stuk of 5 keer de competitie, maar wat ik zeg, van wat ik ervan gezien heb snap ik geen hol van dat iedereen er zoveel in ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Ligue 1 player of the year: Alexandre Lacazette (Olympique Lyonnais) Ligue 1 young player of the year: Nabil Fekir (Olympique Lyonnais) Goalkeeper of the year: Steve Mandanda (Olympique de Marseille) Team of the year: Steve Mandanda (Olympique de Marseille); Christophe Jallet (Olympique Lyonnais), Thiago Silva (Paris Saint-Germain), David Luiz (Paris Saint-Germain), Maxwell (Paris Saint-Germain); Javier Pastore (Paris Saint-Germain), Marco Verratti (Paris Saint-Germain), Dimitri Payet (Olympique de Marseille); Nabil Fekir (Olympique Lyonnais), Zlatan Ibrahimovic (Paris Saint-Germain), Alexandre Lacazette (Olympique Lyonnais) Best coach: Laurent Blanc (Paris Saint-Germain) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 (bewerkt) Coach van het jaar moet haast wel een grap zijn. Mooi voor L'OL dat Lacazette en Fekir lijken te blijven om in de CL te spelen. Vanaf januari ook een nieuw stadion daar dus ze dromen al van overwinteren in de CL om vervolgens verder te stunten in het nieuwe eigen huis. Las trouwens paar dagen terug dat Ajaccio promoveert vanuit de Ligue 2. Ging er automatisch vanuit dat het AC zou zijn, maar het is Gazélec die voor de vierde keer in vijf jaar zijn gepromoveerd. Ludovic Giuly (38) voetbalt nog altijd trouwens, voor Monts d'Or Azergues Foot op het vierde niveau. Het stadion van deze club heet Stade Ludovic Giuly, een droom van elke speler natuurlijk :mrgy: Dit 'stadion' is overigens luxer dan het stadion van promovendus Gazélec Ajaccio... Scoren kan Giuly nog steeds 18 mei 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Pastore was ook bij die 4 of 5(?) genomineerden voor speler van het jaar. Zo terecht he, wat heeft die een ontzettend goed seizoen gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Laurent Blanc coach vh jaar? :-D :-D :-D wat een grap zeg, als je pas op de voorlaatste speeldag kampioen wordt met zo'n selectie heb je het echt niet uitzonderlijk gedaan zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Dat Matuidi niet in het Team van het jaar staat is ook een grote grap, veruit de beste speler van PSG afgelopen jaar. En Blanc Coach van het Jaar is ook een grap, die prijs moet absoluut naar Fournier gaan. Keurig seizoen gedraaid met Lyon, en dat hij een goede trainer is had hij de vorige seizoenen al bewezen met Reims. Die zou ik ook wel als opvolger bij PSG willen zien van Blanc, maar ik ben bang dat die boekhouder er nog wel een aantal jaren zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Had je Matuidi boven Verratti gepakt [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Had je Matuidi boven Verratti gepakt [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; ? Ik had er vier middenvelders van gemaakt, en dan een Luiz of Maxwell uitgehaald. Die twee hebben een redelijk seizoen gedraad, maar zeker niet top. Luiz blijft bij vlagen een clown (vooral als Silva niet speelt) en Maxwell begint ook minder te worden. Die zal het volgend seizoen lastig krijgen om zijn basisplaats te behouden, met sneltrein Digne achter zich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Ik had er vier middenvelders van gemaakt, en dan een Luiz of Maxwell uitgehaald. Die twee hebben een redelijk seizoen gedraad, maar zeker niet top. Luiz blijft bij vlagen een clown (vooral als Silva niet speelt) en Maxwell begint ook minder te worden. Die zal het volgend seizoen lastig krijgen om zijn basisplaats te behouden, met sneltrein Digne achter zich Vond Luiz dit seizoen ook niet denderend. Maxwell begint minder te worden maar stak er dit seizoen wel bovenuit voor mij. Ook in CL (telt hier niet mee, weet ik) fantastisch wedstrijden gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Zie nu pas dat Luiz ook in het team v/h jaar staat :cab: Wat ziet men daar toch in.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Blijft Bielsa of gaat die weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten