PJHoutman Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Vanavond PSG - Monaco. Genieten hopelijk : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Eerste helft gemist door het werk, net ingeschakeld. Die goal van Toulouse tegen Saint-Etienne :< Een keer raken over 5/6 schijven en dan vrij voor de keeper inschieten, heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Dit hele PSG speelt zo belachelijk slecht. Cavani is slechts het topje van de ijsberg. EDIT: David Luiz :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 echt. Sinds die match vorig jaar in de CL tegen Chelsea valt het mij op dat ie gewoon niet kan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Toch ongelofelijk. Hij trapt weer 3 keer over een bal heen. Maarja je zit nog even met hem opgescheept, want er is verder geen andere spits. Zonde dat ze Ongenda verhuurd hebben, die had ik wel een kans gegund maar die zit lekker te verpieteren op de tribune bij Bastia. Van der Wiel :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Toch ongelofelijk. Hij trapt weer 3 keer over een bal heen. Maarja je zit nog even met hem opgescheept, want er is verder geen andere spits. Zonde dat ze Ongenda verhuurd hebben, die had ik wel een kans gegund maar die zit lekker te verpieteren op de tribune bij Bastia. Van der Wiel :< Waarom zit die daar op de tribune dan? Wij Ajacieden hebben het steeds over die Ijslander in de spits die ballen mist en over zn benen struikelt maar bij PSG staat zn 70 miljoen duurdere broer wekelijks te shinen :huhu: Verder PSG zo slecht waar ze tegen Barca goed speelde :cab: Greg een goede redding van de lijn. 150% goal Ach 1 keer heb je zo'n wedstrijd tegen Barca ook de motivatie etc. Maar met die Blanc hoef je geen goed voetbal te verwachten en die Cavani iedereen boos toen ik hem vorige week overschat vond, nee die kan echt niet meer. Op het WK ook al :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 (bewerkt) Blanc haalt wel overal resultaten. EDIT: En ziedaar, de kool. Ik bombardeer mezelf hierbij tot Kenner. 5 oktober 2014 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Waarom zit die daar op de tribune dan? Ach 1 keer heb je zo'n wedstrijd tegen Barca ook de motivatie etc. Maar met die Blanc hoef je geen goed voetbal te verwachten en die Cavani iedereen boos toen ik hem vorige week overschat vond, nee die kan echt niet meer. Op het WK ook al :r Ik heb even in de selectie van Bastia gekeken, maar ze hebben voor de twee spitsposities een mannetje of 6. Djibril Cisse, dorpsgek Brandao, Pino, Tallo en dus Ongenda. Zal ook wel meespelen dat Bastia 19e staat en dat ze dan maar voor ervaring kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 David Luiz, dat je daar 50 miljoen voor neertelt. Duur puntverlies, 7 punten achter op Marseille nu al. Kan niet wachten tot Zlatan en Silva terugzijn. Een duo met Camara en Luiz, dat kan echt niet als je Europees wat wil bereiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Ik heb even in de selectie van Bastia gekeken, maar ze hebben voor de twee spitsposities een mannetje of 6. Djibril Cisse, dorpsgek Brandao, Pino, Tallo en dus Ongenda. Zal ook wel meespelen dat Bastia 19e staat en dat ze dan maar voor ervaring kiezen Tja als die daar niet speelt dan zal die bij PSG ook niet zo snel spelen ;c Pino oud Gala :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Verdomme, PSG verpest heel mijn bet in de laatste minuut... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Ik heb juist nog overwogen om in de 86ste minuut in te zetten op een gelijkspel. Odd was wel heel aantrekkelijk.. Toch maar niet gedaan uiteindelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Gaat toch niet geloven dat Marseille kampioen gaan worden. Wat is er met Monaco trouwens? Zijn die van het project afgestapt ofzo? Weinig echt goede aankopen deze zomer en Falcao weg doen.. zo. toto topic dacht ik :r Ff editje Volgens mij problemen qua belastingvoordeel, de bond wou Monaco uit de Ligue 1 gooien als ze niet dezelfde belasting gingen betalen als andere Franse clubs. En ik hoorde iets over een scheiding van hun eigenaar waarbij hij miljoenen euro aan zijn ex-vrouw moet betalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Maak daar maar een miljard of 3 van :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Ja las iets van een paar miljard door een scheiding. Och och. Beetje zonde dan. Monaco kan je binnenkort dus ook weer opdoeken of heeft ie nog wel latere plannen? Geen idee, al zal hij nog wel een aantal miljard op z'n rekening hebben staan. Probleem is dat ze weinig verdienen aan de transfers van Falcao en Rodriguez doordat zij allemaal van zo'n investeringsmaatschappij zijn, Moutinho ook volgens mij. Verder zit er ook weinig restwaarde in die selectie, misschien Carrasco en Ocampos over een paar jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Ik heb juist nog overwogen om in de 86ste minuut in te zetten op een gelijkspel. Odd was wel heel aantrekkelijk.. Toch maar niet gedaan uiteindelijk Damn wel kut. Wat gaan die ook even een doelpunt incasseren in de laatste minuut, had een lekker betje en was dolgelukkig tot ik de eindstand ging bekijken 'om zeker te zijn dat het 1-0 was gebleven'... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 (bewerkt) nou nou nou... wat een scheids... verkloot de hele wedstrijd in 5 minuten :-D 17 oktober 2014 bewerkt door henkyh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Je mag dus niet meer juichen met een schietgebaar?:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Wat een belachelijke rode kaart voor Cavani. Scheidsrechtertje mag lekker L2 gaan fluiten de komende weken. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 oktober 2014 Share Geplaatst 18 oktober 2014 Belachelijke kaart zeg, sloeg nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 oktober 2014 Share Geplaatst 18 oktober 2014 Die scheids ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 oktober 2014 Share Geplaatst 18 oktober 2014 Watskebeurd ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 oktober 2014 Share Geplaatst 18 oktober 2014 ff op Dailymotion zoeken op Cavani Red Card. Van Youtube zijn ze afgehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 oktober 2014 Share Geplaatst 18 oktober 2014 Ja ik heb em gezien , die man kan beter maar voorlopig in het franse amateur voetbal fluiten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Olympique Bielsa gaat voor de achtste keer op rij winnen, hij is in topvorm. Toulouse niets te vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten