Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Toch ongelofelijk. Hij trapt weer 3 keer over een bal heen. Maarja je zit nog even met hem opgescheept, want er is verder geen andere spits. Zonde dat ze Ongenda verhuurd hebben, die had ik wel een kans gegund maar die zit lekker te verpieteren op de tribune bij Bastia.

Van der Wiel :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch ongelofelijk. Hij trapt weer 3 keer over een bal heen. Maarja je zit nog even met hem opgescheept, want er is verder geen andere spits. Zonde dat ze Ongenda verhuurd hebben, die had ik wel een kans gegund maar die zit lekker te verpieteren op de tribune bij Bastia.

Van der Wiel :<

Waarom zit die daar op de tribune dan?

Wij Ajacieden hebben het steeds over die Ijslander in de spits die ballen mist en over zn benen struikelt maar bij PSG staat zn 70 miljoen duurdere broer wekelijks te shinen :huhu:

Verder PSG zo slecht waar ze tegen Barca goed speelde :cab: Greg een goede redding van de lijn. 150% goal

Ach 1 keer heb je zo'n wedstrijd tegen Barca ook de motivatie etc. Maar met die Blanc hoef je geen goed voetbal te verwachten en die Cavani iedereen boos toen ik hem vorige week overschat vond, nee die kan echt niet meer. Op het WK ook al :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zit die daar op de tribune dan?

Ach 1 keer heb je zo'n wedstrijd tegen Barca ook de motivatie etc. Maar met die Blanc hoef je geen goed voetbal te verwachten en die Cavani iedereen boos toen ik hem vorige week overschat vond, nee die kan echt niet meer. Op het WK ook al :r

Ik heb even in de selectie van Bastia gekeken, maar ze hebben voor de twee spitsposities een mannetje of 6. Djibril Cisse, dorpsgek Brandao, Pino, Tallo en dus Ongenda. Zal ook wel meespelen dat Bastia 19e staat en dat ze dan maar voor ervaring kiezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even in de selectie van Bastia gekeken, maar ze hebben voor de twee spitsposities een mannetje of 6. Djibril Cisse, dorpsgek Brandao, Pino, Tallo en dus Ongenda. Zal ook wel meespelen dat Bastia 19e staat en dat ze dan maar voor ervaring kiezen

Tja als die daar niet speelt dan zal die bij PSG ook niet zo snel spelen ;c Pino oud Gala :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat toch niet geloven dat Marseille kampioen gaan worden. Wat is er met Monaco trouwens? Zijn die van het project afgestapt ofzo? Weinig echt goede aankopen deze zomer en Falcao weg doen..

zo. toto topic dacht ik :r Ff editje

Volgens mij problemen qua belastingvoordeel, de bond wou Monaco uit de Ligue 1 gooien als ze niet dezelfde belasting gingen betalen als andere Franse clubs. En ik hoorde iets over een scheiding van hun eigenaar waarbij hij miljoenen euro aan zijn ex-vrouw moet betalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja las iets van een paar miljard door een scheiding. Och och. Beetje zonde dan. Monaco kan je binnenkort dus ook weer opdoeken of heeft ie nog wel latere plannen?

Geen idee, al zal hij nog wel een aantal miljard op z'n rekening hebben staan. Probleem is dat ze weinig verdienen aan de transfers van Falcao en Rodriguez doordat zij allemaal van zo'n investeringsmaatschappij zijn, Moutinho ook volgens mij. Verder zit er ook weinig restwaarde in die selectie, misschien Carrasco en Ocampos over een paar jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb juist nog overwogen om in de 86ste minuut in te zetten op een gelijkspel. Odd was wel heel aantrekkelijk.. Toch maar niet gedaan uiteindelijk

Damn wel kut. Wat gaan die ook even een doelpunt incasseren in de laatste minuut, had een lekker betje en was dolgelukkig tot ik de eindstand ging bekijken 'om zeker te zijn dat het 1-0 was gebleven'...

Link naar opmerking
Deel via andere websites