Ragazzo Geplaatst 3 april 2010 Share Geplaatst 3 april 2010 Ik begin echt een zwak te krijgen voor Montpellier. Vandaag speelden ze welliswaar gelijk tegen Monaco, maar ze staan nu qua punten gedeeld eerste met Lyon. Ik hoop echt dat Montpellier op één of andere manier kampioen zou worden, of iig rechtstreekse kwalificatie weet af te dwingen. Wat een stunt zou dat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 3 april 2010 Share Geplaatst 3 april 2010 Ik kon normaal 11 april naar Olympique Marseille - Nice gaan, maar m'n moeder heeft geen zin, zuigt wel zwaar :cry:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Overwinning Marseille, spanning ten top in Frankrijk _O_ Top vijf, 1 punt verschil tussen de koploper en de nummer 5.. Al speelde Lyon en Montpellier wel 2 duels meer dan Bordeaux en Marseille en Auxerre ook een wedstrijd minder.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Marseille of Bordeaux denk ik, hoop Marseille (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Bordeaux. Zwak voor die club _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Bordeaux of Montpellier, andere ploegen 'mogen' het niet van mij(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Bordeaux of Montpellier, andere ploegen 'mogen' het niet van mij(d) Eens. Helemaal Montpellier, als die kampioen worden joh _O_ Zou echt ongezond goed zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Is dat ooit voorgekomen? Als promovendus meteen kampioen worden op het hoogste niveau? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Weet niet, maar Montpellier is toch ook niet zo'n club die een geldschieter heeft die er opeens 50 miljoen of wat dan ook ingestoken heeft ofwel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Is dat ooit voorgekomen? Als promovendus meteen kampioen worden op het hoogste niveau? Trabzonspor in Turkije. Zelfs ook de jaar d'r na;) Ik wil Monaco altijd volgen, maar kan nooit een stream vinden, en alleen maar naar stand kijken vind ik ook altijd prut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 april 2010 Auteur Share Geplaatst 4 april 2010 Is dat ooit voorgekomen? Als promovendus meteen kampioen worden op het hoogste niveau? Kaiserslautern heeft dat wel eens geflikt dacht ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Jup: In 1996 degradeerde Kaiserslautern voor het eerst uit de Bundesliga. De club won echter wel de DFB-Pokal, de Duitse beker. Het volgende jaar wist te ploeg onder leiding van Otto Rehhagel te promoveren, om een jaar later meteen landskampioen te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 4 april 2010 Share Geplaatst 4 april 2010 Weet niet, maar Montpellier is toch ook niet zo'n club die een geldschieter heeft die er opeens 50 miljoen of wat dan ook ingestoken heeft ofwel? Niet dat ik weet. Anders mag die in FM wel eens met wat meer euros over de brug komen dan met het huidige transferbudget. Je krijgt daar namelijk de mooie ronde som van nul euro, zelfs als je voor de titel gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Auxerre heeft gelijkgespeeld, dus Lyon, Montpellier en Auxerre hebben allemaal 57 uit 31 gehaald. Bordeaux en Marseille hebben 56 uit 29, dus de spanning is nog erger.. Vooral voor plaats drie, aangezien Bordeaux en Marseille dus twee duels minder hebben :p Marseille moet twee duels tegen no.14 Sochaux inhalen, Marseille tegen Valenciennes en Le Mans.. Bordeaux verloor de laatste drie duels tegen Marseille (bekerfinale), Lyon en Nancy.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Bordeaux begon zo goed aan de competitie, maar doen het erg matig de laatste tijd. Ik heb een zwak voor zowel Marseille als Bordeaux, maar hoop en denk dan toch dat Marseille kampioen wordt dit jaar. Zou wel een stunt zijn, na 17 jaar zonder prijzen na de gewonnen Champions League in 1993, gelijk twee prijzen in 1 seizoen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Marseille moet twee duels tegen no.14 Sochaux inhalen, Marseille tegen Valenciennes en Le Mans.. Bij welke bedoel je Bordeaux ??:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 De tweede:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Als Marseille de titel nu zou winnen, dat zou gewoon fantastisch zijn, 17 jaar niets gewonnen, en dan titel + na 200 jaar bestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Hoop op Bordeaux, Marseille of Montpellier. Eigenlijk iedereen behalve Lyon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 april 2010 Share Geplaatst 5 april 2010 Lyon hoop ik. Fantastische spelers hebben die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Lyon hoop ik. Fantastische spelers hebben die. Ik hoop juist niet op Lyon omdat ze het al vaak genoeg zijn geweest :p. Ik hoop op Montpellier dat zou toch geweldig zijn :D een promovendus die meteen kampioen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Jij mag Monpellier liever willen. Ik blijf toch liever bij Lyon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 Als Marseille de titel nu zou winnen, dat zou gewoon fantastisch zijn, 17 jaar niets gewonnen, en dan titel + na 200 jaar bestaan. 200 jaar? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 6 april 2010 Share Geplaatst 6 april 2010 :-D, flater van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 Hoop op Bordeaux, Marseille of Montpellier. Eigenlijk iedereen behalve Lyon. Eensch. Verder denk ik dat het beter is voor het Franse voetbal dat Lille nog top 5 haalt ipv Auxerre ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten