Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Ik begin echt een zwak te krijgen voor Montpellier. Vandaag speelden ze welliswaar gelijk tegen Monaco, maar ze staan nu qua punten gedeeld eerste met Lyon. Ik hoop echt dat Montpellier op één of andere manier kampioen zou worden, of iig rechtstreekse kwalificatie weet af te dwingen. Wat een stunt zou dat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jup: In 1996 degradeerde Kaiserslautern voor het eerst uit de Bundesliga. De club won echter wel de DFB-Pokal, de Duitse beker. Het volgende jaar wist te ploeg onder leiding van Otto Rehhagel te promoveren, om een jaar later meteen landskampioen te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet, maar Montpellier is toch ook niet zo'n club die een geldschieter heeft die er opeens 50 miljoen of wat dan ook ingestoken heeft ofwel?

Niet dat ik weet. Anders mag die in FM wel eens met wat meer euros over de brug komen dan met het huidige transferbudget. Je krijgt daar namelijk de mooie ronde som van nul euro, zelfs als je voor de titel gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auxerre heeft gelijkgespeeld, dus Lyon, Montpellier en Auxerre hebben allemaal 57 uit 31 gehaald. Bordeaux en Marseille hebben 56 uit 29, dus de spanning is nog erger.. Vooral voor plaats drie, aangezien Bordeaux en Marseille dus twee duels minder hebben :p

Marseille moet twee duels tegen no.14 Sochaux inhalen, Marseille tegen Valenciennes en Le Mans.. Bordeaux verloor de laatste drie duels tegen Marseille (bekerfinale), Lyon en Nancy..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bordeaux begon zo goed aan de competitie, maar doen het erg matig de laatste tijd. Ik heb een zwak voor zowel Marseille als Bordeaux, maar hoop en denk dan toch dat Marseille kampioen wordt dit jaar. Zou wel een stunt zijn, na 17 jaar zonder prijzen na de gewonnen Champions League in 1993, gelijk twee prijzen in 1 seizoen pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites