De Stroot Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Volgende week tegen Valenciennes dus kampioenswedstrijd? Beest, ben ik bij (h)(h)(h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Terechte rode kaart voor Beckham imo. Moet je eens zien hoe hij met zijn rechterbeen in komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Volgende week dus zonder Verrati, Beckham en Sirigu? Hopelijk laten ze punten liggen en kan Marseille het kampioenschap nog wat uitstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Terechte rode kaart voor Beckham imo. Moet je eens zien hoe hij met zijn rechterbeen in komt. Eens En hierboven Sirigu is nog niet bevestigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Bruins en Cvitanich gescoord. Hoe doet Bruins het eigenlijk daar? Pakt zijn minuten nog wel mee, maar is geen basisspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Eens En hierboven Sirigu is nog niet bevestigd. Mwa, is gevaarlijk spel maximaal en gevaarlijk spel is volgens mij geel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Mwa, is gevaarlijk spel maximaal en gevaarlijk spel is volgens mij geel? Ik vind het een rode kaart omdat hij zo eng inkomt, lijkt echt te denken van nu ga ik je trappen. 0.2/0.3 [YOUTUBE]FI5suVHxqKY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Ik vind het een rode kaart omdat hij zo eng inkomt, lijkt echt te denken van nu ga ik je trappen. 0.2/0.3 [YOUTUBE]FI5suVHxqKY[/YOUTUBE] Gevaarlijk spel, geel dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Cvitanich vanmiddag weer 2 keer gescoord voor Nice :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Thiago Silva raakt de scheids even aan en krijgt gelijk rood :r wtf en PSG stond al 0-1 achter overigens tegen Valenciennes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Marseille! Haha, boeit niets kampioen worden jullie toch. Wel veel rode kaarten zeg, Arabiertjes hebben Unibet ontdekt denk ik. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Thiago Silva raakt de scheids even aan en krijgt gelijk rood :r wtf en PSG stond al 0-1 achter overigens tegen Valenciennes Zag het ook ja :-D Waar sloeg dat op ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Nou eindelijk de gelijkmaker voor PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Belachelijk die rode kaart voor Thiago Silva zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Zie het nu pas :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Leonardo had het er ook moeilijk mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Was er gister maar die Zlatan speelde wel echt te slecht hoor. Ook een keer dat hij de bal over de keeper lobt en dan kan hij hem vrij makkelijk in een bijna leeg goal schieten en dan gaat hij nog proberen om met een hakje Lavezzi te bereiken, maar die bal ging echt totaal de verkeerde richting in :r Leek echt nergens op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 AS Monaco terug in de Ligue 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Sportief gezien wel ja, maar zoals in het Transfernieuws topic al werd gezegd, nog niet helemaal zeker. De Franse bond wilt dat ze hun hoofdzetel in Frankrijk vestigen wat de club een hele hoop geld zou kosten en waardoor ze niet van het gunstige belastingsbeleid van Monaco zouden kunnen genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Menezzzz _O_ 0-1 PSG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Aitt (d). Mooi zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Nice met 4-0 verloren, zo zonde want voorronde CL lag zelfs in het verschiet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ganso Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Net bij die handsbal van PSG die trainer van Lyon zaniken. Dat snap ik nooit, zorg er eerst eens voor dat je ploeg niet zo godsgruwelijk lelijk kutvoetbal speelt en ga je daarna pas zorgen maken over een hand en een bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Menezzzz _O_ 0-1 PSG Waarom ben je voor PSG Simon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ganso Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Gloryhunters gonna gloryhunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten