Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Neuh gewoon altijd een zwak gehad voor hun (begonnen toen ze in de jaren 90 zo'n mooi teampje hadden)

Maar ben vorige week bij PSG-Barça geweest en echt nog meer onder de indruk geraakt :) Fantastisch stadion en geweldige sfeer ook.

Ronaldinho :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajaccio defensief? Dan heb je echt maar half gekeken, ze hadden nog de beste kansen :cab: PSG was gewoon zeer matig, dat middenveld met Matuidi, Chantome kreeg gewoon geen poot aan de grond, vanop de flanken komt er nauwelijks gevaar, Alex is een risicofactor, Menez kan nog niet scoren vanop een halve meter in een lege goal en Lavezzi is ook vrij labiel :cab: Héél veel werk dus nog daar.

Menez is idd triestig. Die kerel had PSG een 6/6 kunnen bezorgen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat nog niet bepaald lekker met de landskampioen hé.

Drama, van de sterkhouders heeft alleen Belhanda besloten zijn contract te verlengen. Mbiwa zoekt nog naar een andere club met z'n 1 jarige contract, zorgt voor scheve verhoudingen in de selectie. Hopelijk kunnen ze nog wat nieuwe spelers aantrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sirigu, Jallet(Cap), Sakho, Alex, Maxwell, Thiago Motta, Verratti, Matuidi, Pastore, Menez, Ibrahimovic.

Nene, Gameiro & Hoarau op de bank. Van der Wiel niet bij de selectie. Wat een basiselftal nu al, en dat zonder alle afwezigen: Lavezzi, Lugano en Thiago Silva. Gaat nooit goed komen.

EDIT: Potver scoort ie Ibra al na een halve minuut.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaat PSG nog makkelijk inhalen joh, wacht maar tot die een beetje op elkaar ingespeeld zijn. Dan komt er pas vuurwerk.

Vrees ik ook, daarom hoop ik ook dat Lille nog iets gaat terugdoen. Alles wat je nu kunt pakken is mooi meegenomen, aangezien ik uitga van twee nederlagen in de onderlinge wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=21251]Ilias[/MENTION]: Speelde Ibra zo goed dan? De enigen die ik het gun van de nieuwkomers bij PSG zijn Pastore en Ibra.

Valt mee, maar je ziet gewoon dat ie het niveau ontstegen is. De verdedigers van de Ligue 1 zijn niet van op z'n niveau. (paar uitzonderingen dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites