Jump to content

Frans voetbal

King XVI
 Share

Recommended Posts

Dan zeg ik Lommel United. :cab:

Nee, wordt natuurlijk City. Al zie ik Hazard liever voor United spelen, maar waarom weet ik niet.

Hij had een tip gegeven dat hij in een blauw shirt speelt volgend seizoen. United heeft een blauw uitshirt, dus City nog niet zeker gelukkig:cab:

Waar staat dat het om een thuisshirt gaat? Als hij in de camera werkelijk United heeft geroepen lijkt het me dat ie volgend jaar voor Man Utd speel :cab:

Als ja...

En waar stond dat het om het uitshirt ging?

Als ja...

En waar stond dat het om het uitshirt ging?

;e

Dat wordt toch beweerd of niet? In tegenstelling tot wat jij zegt ... Want er staat nergens dat hij met dat blauwe een thuisshirt in de PL bedoelde.

Dat ging wel over het thuisshirt, anders kan het ook Arsenal zijn. Die hebben ook een blauw uitshirt (gehad?).

Het ging over een shirt, niet uit of thuisshirt. Arsenal telt zo'n bedrag nooit neer en hij gaat zeker naar één v/d clubs in United. Dus, hopen op United imo. Als ze daar ook nog Kagawa halen.:cab:

;e

Dat wordt toch beweerd of niet? In tegenstelling tot wat jij zegt ... Want er staat nergens dat hij met dat blauwe een thuisshirt in de PL bedoelde.

Ja beweren, lekker betrouwbaar. Dan kan het net zo goed om het thuisshirt zijn gegaan als je snapt wat ik bedoel. ;)

Snap niet waarom jij Chelsea etc haat, maar dan weer wel fan bent van PSG. Daar vliegen ook genoeg oliedollars over de toonbank...

Ben geen fan van PSG, is gewoon een club waar ik altijd al sympathie heb voor gehad. Lang voor de oliedollars ;) Al van in jaren 90 met prachtige voetballers als Rai, Leonardo. Jaren geleden ook al shirtje gehaald van hun :)

Ben geen fan van PSG, is gewoon een club waar ik altijd al sympathie heb voor gehad. Lang voor de oliedollars ;) Al van in jaren 90 met prachtige voetballers als Rai, Leonardo. Jaren geleden ook al shirtje gehaald van hun :)

Shirtje hebben van een club = fan?:cab: