Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Landreau krijgt zijn zin en tekent bij Lille

29/06/2009

Mickäel Landreau is weg bij Paris Saint-Germain. Enkele uren nadat PSG had bekendgemaakt dat Grégory Coupet de nieuwe doelman van de Parijse club is, zette de keeper zijn handtekening bij Lille. Hij tekende voor drie jaar bij LOSC.

Landreau wilde na drie seizoenen in het Parc des Princes vertrekken bij PSG. De elfvoudig international was alle onrust bij de Parijse topclub beu. De dertigjarige doelman stoorde zich vooral aan het optreden van het bestuur van Paris Saint-Germain.

'Ondanks verschillende contacten met Franse en buitenlandse clubs wist ik al vrij snel waar ik mijn loopbaan wilde voortzetten: bij LOSC. Vandaag ben ik heel erg blij dat dat concreet is', vertrouwde Landreau de website van zijn club toe. 'Na een eerste gesprek met coach Rudi Garcia gaf ik Lille de voorkeur. Hij overtuigde me dat de omstandigheden hier ideaal zijn.'

Fantastische aankoop van Lille. Toch wel mijn club in Frankrijk. Met Malicki hadden ze niet bepaalt een geweldige keeper in het doel, daarbij is hi ook al aardig op leeftijd. Landreau heeft zich al meerdere keren bewezen, en ik ben er zeker van dat Lille hier goed aan gaat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat Coupet zijn topniveau zal halen. PSG haalt wel veel oude spelers binnen zeg. Hoe zit het trouwens met de transfer van Vieira? Die moet gewoon terug naar Frankrijk joh. Geweldige speler was dat toch vroeger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik heb een belangrijke vraag voor jullie. Morgen ga ik een weekendje naar Parijs om Good old Lance te zien finishen. Ook brengen we een bezoekje aan de thuisbasis van Paris Saint Germain, Parc des Princes. Ik twijfel nog heel erg over welke naam ik op het shirt laat drukken. De volgende spelers overweeg ik:

- Sakho, Mamadou.

- Makelele, Claude.

- Giuly, Ludovic.

- Hoarau, Guillaume.

- Erding, Mevlut.

- Kezman, Mateja

Maar wie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt, maar goed, ze laten hier toch punten liggen. Lisandro Lopez bewijst wel zijn waarde door in de laatste minuut 2-2 te maken. Daarin tegen krijgt PSG in het slot een goal tegen waardoor zij ook maar één punt overhouden aan het uitduel met Montpellier. Marseille wint wel gemakkelijk met 0-2 bij Grenoble. Sowieso ga ik dit jaar de Ligue 1 meer volgen denk ik, gewoon enorm toffe spelers nu, Lucho Gonzalez bij Marseille, Lisandro Lopez en Bastos bij Lyon. Het beloofd zeker wat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt, maar goed, ze laten hier toch punten liggen. Lisandro Lopez bewijst wel zijn waarde door in de laatste minuut 2-2 te maken. Daarin tegen krijgt PSG in het slot een goal tegen waardoor zij ook maar één punt overhouden aan het uitduel met Montpellier. Marseille wint wel gemakkelijk met 0-2 bij Grenoble. Sowieso ga ik dit jaar de Ligue 1 meer volgen denk ik, gewoon enorm toffe spelers nu, Lucho Gonzalez bij Marseille, Lisandro Lopez en Bastos bij Lyon. Het beloofd zeker wat :)

Heb ik ook vaak dat ik in het begin van het seizoen denk: ach, die competitie ga ik dit jaar wat meer volgen. Maar meestal kom ik toch niet veel verder dan de Engelse en de Nederlandse competitie. De Franse competitie is ondanks dat nu inderdaad leuker geworden. Lyon is geen alleenheerser meer en dat maakt het spannender en leuker :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites