Arnout` Geplaatst 30 mei 2009 Share Geplaatst 30 mei 2009 Sport1 zend 't gratis uit, Was ik even aan het zappen 2 goals gemist ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 31 mei 2009 Share Geplaatst 31 mei 2009 Bordeaux dus kampioen, het is eens iets anders dan Lyon ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes. Geplaatst 29 juni 2009 Share Geplaatst 29 juni 2009 Landreau krijgt zijn zin en tekent bij Lille 29/06/2009 Mickäel Landreau is weg bij Paris Saint-Germain. Enkele uren nadat PSG had bekendgemaakt dat Grégory Coupet de nieuwe doelman van de Parijse club is, zette de keeper zijn handtekening bij Lille. Hij tekende voor drie jaar bij LOSC. Landreau wilde na drie seizoenen in het Parc des Princes vertrekken bij PSG. De elfvoudig international was alle onrust bij de Parijse topclub beu. De dertigjarige doelman stoorde zich vooral aan het optreden van het bestuur van Paris Saint-Germain. 'Ondanks verschillende contacten met Franse en buitenlandse clubs wist ik al vrij snel waar ik mijn loopbaan wilde voortzetten: bij LOSC. Vandaag ben ik heel erg blij dat dat concreet is', vertrouwde Landreau de website van zijn club toe. 'Na een eerste gesprek met coach Rudi Garcia gaf ik Lille de voorkeur. Hij overtuigde me dat de omstandigheden hier ideaal zijn.' Fantastische aankoop van Lille. Toch wel mijn club in Frankrijk. Met Malicki hadden ze niet bepaalt een geweldige keeper in het doel, daarbij is hi ook al aardig op leeftijd. Landreau heeft zich al meerdere keren bewezen, en ik ben er zeker van dat Lille hier goed aan gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 30 juni 2009 Share Geplaatst 30 juni 2009 Ik moet nog zien of Coupét het goed gaat doen bij PSG. Begint toch al aardig op leeftijd te raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 2 juli 2009 Share Geplaatst 2 juli 2009 Denk niet dat Coupet zijn topniveau zal halen. PSG haalt wel veel oude spelers binnen zeg. Hoe zit het trouwens met de transfer van Vieira? Die moet gewoon terug naar Frankrijk joh. Geweldige speler was dat toch vroeger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kayak Geplaatst 24 juli 2009 Share Geplaatst 24 juli 2009 Mensen ik heb een belangrijke vraag voor jullie. Morgen ga ik een weekendje naar Parijs om Good old Lance te zien finishen. Ook brengen we een bezoekje aan de thuisbasis van Paris Saint Germain, Parc des Princes. Ik twijfel nog heel erg over welke naam ik op het shirt laat drukken. De volgende spelers overweeg ik: - Sakho, Mamadou. - Makelele, Claude. - Giuly, Ludovic. - Hoarau, Guillaume. - Erding, Mevlut. - Kezman, Mateja Maar wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 augustus 2009 Share Geplaatst 8 augustus 2009 77' Le Mans [2 - 1] Lyon 21' [1 - 0] M. Maiga 28' [1 - 1] M. Bodmer 59' [2 - 1] M. Coutadeur (pen.) Tussenstand, maar toch :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 8 augustus 2009 Share Geplaatst 8 augustus 2009 PSG wel op voorsprong :) Lyon heeft veel mutaties ondergaan dus het duurt nog even voordat ze zijn ingespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 augustus 2009 Share Geplaatst 8 augustus 2009 Dat klopt, maar goed, ze laten hier toch punten liggen. Lisandro Lopez bewijst wel zijn waarde door in de laatste minuut 2-2 te maken. Daarin tegen krijgt PSG in het slot een goal tegen waardoor zij ook maar één punt overhouden aan het uitduel met Montpellier. Marseille wint wel gemakkelijk met 0-2 bij Grenoble. Sowieso ga ik dit jaar de Ligue 1 meer volgen denk ik, gewoon enorm toffe spelers nu, Lucho Gonzalez bij Marseille, Lisandro Lopez en Bastos bij Lyon. Het beloofd zeker wat :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P.Paulusma Geplaatst 8 augustus 2009 Share Geplaatst 8 augustus 2009 Dat klopt, maar goed, ze laten hier toch punten liggen. Lisandro Lopez bewijst wel zijn waarde door in de laatste minuut 2-2 te maken. Daarin tegen krijgt PSG in het slot een goal tegen waardoor zij ook maar één punt overhouden aan het uitduel met Montpellier. Marseille wint wel gemakkelijk met 0-2 bij Grenoble. Sowieso ga ik dit jaar de Ligue 1 meer volgen denk ik, gewoon enorm toffe spelers nu, Lucho Gonzalez bij Marseille, Lisandro Lopez en Bastos bij Lyon. Het beloofd zeker wat :) Heb ik ook vaak dat ik in het begin van het seizoen denk: ach, die competitie ga ik dit jaar wat meer volgen. Maar meestal kom ik toch niet veel verder dan de Engelse en de Nederlandse competitie. De Franse competitie is ondanks dat nu inderdaad leuker geworden. Lyon is geen alleenheerser meer en dat maakt het spannender en leuker :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 31 augustus 2009 Share Geplaatst 31 augustus 2009 Lyon won dit weekend dus met gemak van Nacy, 4-1 ofzo dacht ik. Maar kijk naar deze heerlijke goal van Bastos, dan vraag ik me toch af hoe zo'n gast afgekeurd kan zijn bij Feyenoord. lyaDXXEillo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Rust nu bij OL-OM. Staat nu 2-2, heb alleen de laatste goal gezien van Cheyrou. Schot van afstand, enórme blunder van Lloris, normaal een goede keeper. Tikt 'm zo het goal in :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 2-3 nu, gaat lekker daar, Puel mag toch wel vrezen voor zijn baan als Lyon in eigen land punten blijft verspelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Marseille net een hele grote kans op 2-4, nu wel fabuleuze redding Lloris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 staat nu 4-4, wordt leuke slotfase dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Binnen vijf minuten de 2-4 van Brandao en de 3-4 en 4-4 (pen.) van Lisandro Lopez :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 ja en staat nu 5-4 lyon XD Eit: 5-5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mo Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 OMG, wat een wedstrijd! :cab: Vijf goals in tien minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 :cab: What the fuck.....is er in Frankrijk gebeurd :cab: 2 Teams, 90 minuten, 10 goals. Lyon 5-5 Marseille;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 En ik heb 't gezien :D Ongelofelijk hoe Lyon terugkwam van 2-4 naar 5-4 :cab: En dan nog de 5-5 om het compleet te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Haha gekkenhuis daar in Frankrijk vanavond dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 Oke wtf, ik keek op een kwartier van het einde nog, toen stond het 2-3 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 Ik keek op livescore.com, ik wist niet eens wie de 5-4 als eerst had gemaakt ;e Er stond 4-4 vervolgens: 90'' 5-5 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Jaja, OM heeft de topper gewonnen, was zelfs vergeten dat die vandaag werd gespeeld. 1-0 door Heinze gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 Toch jammer van het verlies gister, zo komt er langzaamaan een aardig gat met de subtop, en da's jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten