Jump to content

Frans voetbal

King XVI
 Share

Recommended Posts

Nee man. PSG had met zo'n selectie en zoveel geld al lang en breed bovenaan moeten staan. Maar dat is een groep met geweldige spelers, nog geen team. Montpellier wél. PSG wordt de komende jaren nog vaak genoeg kampioen. Voor Montpellier is dit eenmalig en daarom hoop ik oprecht dat ze het halen. Leuke en toffe ploeg.

Simon ook voor PSG zie ik. Oh wacht, daar hebben ze Pastore, een creatieve speler die Argentijn is, ja vandaar.

Donder es op joh, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik vorig jaar wilde dat Lille (Hazard) kampioen werd aangezien PSG het niet zou worden? :cab:

En mijn liefde voor PSG komt helemaal niet door Pastore, die is er al enkele jaren. ;) Maar nu ze het meestrijden voor de titel is het logisch dat ik ze harder volg, net zoals ik nu Palermo wat minder volg itt twee jaar terug.

Edited by Mathi

Idd, ik ben al sinds FM10 voor Montpellier, maar dat is dan ook sympathie hebben voor een club, zoals ik die voor Real Madrid heb. Nu ze het zo goed doen zie je me ook vanzelf meer in dit topic, want waarover valt er te praten als de club waar je sympathie voor hebt het slecht doet. En dat heeft dan ook weinig met successupporter te maken, want ik volgde vorig jaar zelfs meer wedstrijden dan ik dit jaar doe :cab:

Nee man. PSG had met zo'n selectie en zoveel geld al lang en breed bovenaan moeten staan. Maar dat is een groep met geweldige spelers, nog geen team. Montpellier wél. PSG wordt de komende jaren nog vaak genoeg kampioen. Voor Montpellier is dit eenmalig en daarom hoop ik oprecht dat ze het halen. Leuke en toffe ploeg.

Simon ook voor PSG zie ik. Oh wacht, daar hebben ze Pastore, een creatieve speler die Argentijn is, ja vandaar.

Ik ben ook fan van Pastore. Gewoon een beestige speler, maarja, ik ben dan ook fan van Piatti en Aimar. Vandaar..

Ik hoop dat Montpellier kampioen wordt overigens. Jarenlang vond ik PSG een mooie club met Pauleta nog als spits. Met FM ook heel veel mooie games mee gehad. Sankhare, Sakho, Chantome en nog een paar toppers in wording. In FM nog steeds een leuke club (nog nooit investeringen gehad), maar in het echt is het wel ietsje minder nu. Vind het ook oprecht jammer dat een Pastore daar naartoe is gegaan, al begrijp ik het wel. Pastore, Sakho en Chantome zijn voor mij de reden dat ik het een leuke club vind, maar goed, Montpellier met de middelen en manier waarop heeft mijn voorkeur nu.