Simonsav Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 3-4 inmiddels :cab:, knotsgekke pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Belangrijke winst iig. Hopen dat morgen Rennais z'n plicht doet. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 En dat Hazard volgende week nog ff ontploft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Geeft het doelsaldo of onderling resultaat de doorslag in Frankrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Doelsaldo geloof ik. Auxerre - Bordeaux na 9 minuten al 0-3 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Frankrijk echt schandalig :-D Lille 3-0 Caen en Auxerre 2-4 Bordeaux, verder staat het overal gewoon 0-0 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Hopen dat Montpellier vanavond wint, zou wel tof zijn als die kampioen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Denk niet dat Montpellier wint. Rennes strijdt nog om EL-ticket en Montpellier mist Belhanda. Hopelijk halen ze er tenminste een gelijkspel uit, want qua doelsaldo staan ze achter op PSG omdat PSG meer heeft gescoord. Want ze hebben beide +30 als doelsaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Triest voor Auxerre dit, 1,5 jaar geleden nog Champions League, nu zeer waarschijnlijk degradatie. Ik zie ze namelijk geen punten meer pakken tegen Marseille uit en Montpellier thuis... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 (bewerkt) Jaahaaa, toch nog Montpellier met de 0-1 _O_ Hier winnen is ook wel belangrijk met Lille thuis nog op het programma. Edit: Tegen Lille spelen ze thuis inderdaad. 7 mei 2012 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Camara:) Montpellier heeft het moeilijkere programma, Lille thuis en Auxerre uit. PSG krijgt Rennes op bezoek en Lorient uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik zie Montpellier gewoon zes punten pakken dan hoor. Lille thuis kunnen ze zeker hebben en Auxerre uit zou ook geen probleem meer moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Lekker hoor, hopen dat ze het vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Cabella 0-2 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik juich ook even mee _O_ Al geven die Fransen hem aan de keeper ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Yeaah, bazen!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Dit had ik toch niet verwacht zeg.. Nu is alle hoop gevestigd op Hazard & co. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Dit had ik toch niet verwacht zeg.. Nu is alle hoop gevestigd op Hazard & co. Denk toch dat Montpellier dat thuis wel zal gaan winnen. Is Belhanda dan btw weer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Heuj Hadji krijgt wat speeltijd bij Stade Rennais, leuk om te zien.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Hoe kan het dat Auxerre laatste staat ineens? Iemand een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Hoe kan het dat Auxerre laatste staat ineens? Iemand een idee? Is denk ik meer iets van het Franse voetbal. Voor zover ik weet is het de enige competitie waar ploegen probleemloos 3x achter elkaar kunnen promoveren en het ene jaar goed voetballen om het volgende jaar te falen. Al deed Auxerre het vorig jaar ook niet al te best. Maar je ziet het als ploegen aan Montpellier (vorig jaar 10de dacht ik?), Marseille (vorig jaar 2de, nu 10de). Alles is eigenlijk mogelijk. Frankrijk kent ook een zeer grote middenmoot, waardoor je het ene jaar om Europees voetbal kunt spelen en het jaar daarop om degradatie. Zullen meerdere factoren van belang zijn geweest, maar dit kunnen redenen zijn ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Hoe kan het dat Auxerre laatste staat ineens? Iemand een idee? Er zijn 19 beteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Is denk ik meer iets van het Franse voetbal. Voor zover ik weet is het de enige competitie waar ploegen probleemloos 3x achter elkaar kunnen promoveren en het ene jaar goed voetballen om het volgende jaar te falen. Al deed Auxerre het vorig jaar ook niet al te best. Maar je ziet het als ploegen aan Montpellier (vorig jaar 10de dacht ik?), Marseille (vorig jaar 2de, nu 10de). Alles is eigenlijk mogelijk. Frankrijk kent ook een zeer grote middenmoot, waardoor je het ene jaar om Europees voetbal kunt spelen en het jaar daarop om degradatie. Zullen meerdere factoren van belang zijn geweest, maar dit kunnen redenen zijn ;) 14de, maar als ze 4 punten meer hadden stonden ze 7de, hadden ze 3 punten minder waren ze gedegradeerd. Verschil is enorm klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten