Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Denk niet dat Montpellier wint. Rennes strijdt nog om EL-ticket en Montpellier mist Belhanda. Hopelijk halen ze er tenminste een gelijkspel uit, want qua doelsaldo staan ze achter op PSG omdat PSG meer heeft gescoord. Want ze hebben beide +30 als doelsaldo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaahaaa, toch nog Montpellier met de 0-1 _O_ Hier winnen is ook wel belangrijk met Lille thuis nog op het programma.

Edit: Tegen Lille spelen ze thuis inderdaad.

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan het dat Auxerre laatste staat ineens? Iemand een idee?

Is denk ik meer iets van het Franse voetbal. Voor zover ik weet is het de enige competitie waar ploegen probleemloos 3x achter elkaar kunnen promoveren en het ene jaar goed voetballen om het volgende jaar te falen. Al deed Auxerre het vorig jaar ook niet al te best.

Maar je ziet het als ploegen aan Montpellier (vorig jaar 10de dacht ik?), Marseille (vorig jaar 2de, nu 10de). Alles is eigenlijk mogelijk. Frankrijk kent ook een zeer grote middenmoot, waardoor je het ene jaar om Europees voetbal kunt spelen en het jaar daarop om degradatie.

Zullen meerdere factoren van belang zijn geweest, maar dit kunnen redenen zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is denk ik meer iets van het Franse voetbal. Voor zover ik weet is het de enige competitie waar ploegen probleemloos 3x achter elkaar kunnen promoveren en het ene jaar goed voetballen om het volgende jaar te falen. Al deed Auxerre het vorig jaar ook niet al te best.

Maar je ziet het als ploegen aan Montpellier (vorig jaar 10de dacht ik?), Marseille (vorig jaar 2de, nu 10de). Alles is eigenlijk mogelijk. Frankrijk kent ook een zeer grote middenmoot, waardoor je het ene jaar om Europees voetbal kunt spelen en het jaar daarop om degradatie.

Zullen meerdere factoren van belang zijn geweest, maar dit kunnen redenen zijn ;)

14de, maar als ze 4 punten meer hadden stonden ze 7de, hadden ze 3 punten minder waren ze gedegradeerd. Verschil is enorm klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites