Mathi Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Leuk voor jou ja, niet voor PSG-volgers zoals ik. Bovendien hebben ze CL toch al binnen. Meer dan voldoende voor zo'n clubje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 (bewerkt) Het is toch leuk dat Montpellier een grote kans maakt op de titel joh, PSG wint hem nog wel genoeg in de komende jaren, een Montpellier gaat deze kans echt niet vaker krijgen. Zeker niet als ze na dit jaar Belhanda en Giroud zien vertrekken, daarom is dat kampioenschap + deelname CL zeer belangrijk voor ze denk ik. Inderdaad, en als ik me niet vergis speelde ze 2 seizoenen geleden nog in de Ligue 2. Vorig seizoen eindigden ze nog in de subtop, en dit seizoen doen ze volop mee om het kampioenschap. Heerlijk_O_ 15 april 2012 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Hazard alweer een doelpunt en een assist. En dat op een andere Belg, Bruno _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Heuy, Belhanda zet Montpellier op voorsprong in een moeilijke uitwedstrijd vs Toulouse. Bijna kampioen!:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Als Montpellier wint zijn ze kampioen? Ik gun het ze van harte, enorm leuk ploegje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Helemaal niet. Ilias lult maar wat, zijn nog 5 matchen te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Heuy, Belhanda zet Montpellier op voorsprong in een moeilijke uitwedstrijd vs Toulouse. Bijna kampioen!:D Wat een beest is het ook hé :< Uit van Toulouse winnen is geen makkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Mooi, Montpellier heeft gewonnen :) . Nu 5 punten voor op PSG, dat zondag nog wel moet spelen uit bij Lille(nummer 3) , dus ik hoop dat Lille wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Helemaal niet. Ilias lult maar wat, zijn nog 5 matchen te spelen. Ik bedoelde dat het nog een paar wedstrijden tot het einde was, dus bijna kampioen. En ook omdat PSG, Lille uit krijgt en dat is ook geen pretje. @Ozan, Belhanda is baas_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Ja, en Montpellier moet nog naar Rennais en ontvangt Lille. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 PSG moet Lille uit, en Rennais thuis. En ze hebben al een voorsprong van 2 punten, dus ik schat de kans enorm hoog in dat ze kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Javier PASTORE _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 (bewerkt) Komaan Lille, gewoon eentje maken. Het maakt me niet eens uit wie er wint, als Lille er ff eentje inknalt. :pray: Pingel voor Lille + rood Sakho _O_ Hazaaaard _O_ 29 april 2012 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Rood Sakho + penalty voor Lille. ;e Jezus, wat een onzin. Duidelijk buiten de zestien. Oja, Balmont had hiervoor al rood moeten hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Terecht rood en was er binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Heerlijke voorzet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Hazard _O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Lille _O_ Houden zo en Montpellier op 5 punten. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Hazard jezus man :cab: Houd dat eens voor andere wedstrijden. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Hazard, lolzzzz. Fenomenaal, stijve plasser hiero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Lille lekker hoor! Montpellier op 5 puntjes:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 WE gaan ervoor Ilias :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Hopen indd. PSG met het grote geld, en de grote spelers of Montpellier met een vrij onbekende selectie en een begroting van 25 mln. euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Vrij onbekende selectie? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Onbekende selectie zou ik inderdaad niet zeggen. Mbiwa, Belhanda, Giroud, Bedimo, Bocaly, Estrada, ..... zijn toch vrij bekende spelers. Die eerste 3 die ik heb genoemd zijn zelfs begeerd door vele clubs in Europa. Maar vergeleken met de topclubs in Fankrijk valt het best wel mee qua bekendheid idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten