Scifo Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Klasbak _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Gameiro, uit het elftal van het jaar, ken ik helemaal niet eigenlijk. Iemand die 'em wel kent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Lorient toch? Edit: oh staat op de vorige pagina Voor zover ik weet altijd wel een spits geweest die zijn doelpuntjes meepakt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Hazard_O_ Taiwo_O_, zonde dat die naar AC Milan gaat, vind het echt een beestige verdediger :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 HAZARD _O_ Terecht natuurlijk. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 AS Monaco gedegradeerd. Valt me op dat veel grote ploegen zijn gedegradeerd dit seizoen. Samp, Depor en nu Monaco dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Gameiro, uit het elftal van het jaar, ken ik helemaal niet eigenlijk. Iemand die 'em wel kent? Gaat naar Valencia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 AS Monaco gedegradeerd. Valt me op dat veel grote ploegen zijn gedegradeerd dit seizoen. Samp, Depor en nu Monaco dus. Zonde zeg, mooie club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Omdat Nederlandse vertaling :cab:? Dikke ranzige FAAL! Zeg dan Te Rijssel.. Dat is de letterlijke vertaling van L'isle.. Got yo back bro @ sibon's ereklit.. Kusje voor SImon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Dikke ranzige FAAL! Zeg dan Te Rijssel.. Dat is de letterlijke vertaling van L'isle.. Got yo back bro @ sibon's ereklit.. Kusje voor SImon.. Wat zeg jij nu allemaal? :cab: Ben je dronken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Nee.. Te Rijssel is de letterlijke van Lille wat oorspronkelijk L'isle was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Ik schrok een beetje van Monaco toen ik het net las, ik wist niet eens dat ze er zo slecht voor stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Leuk voor FM :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Ik schrok een beetje van Monaco toen ik het net las, ik wist niet eens dat ze er zo slecht voor stonden. Het zelfde hier. Best bizar, in 2004 stonden ze gewoon in de finale van de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Gameiro, uit het elftal van het jaar, ken ik helemaal niet eigenlijk. Iemand die 'em wel kent? Ja man, heerlijke spits, snel, behendig en dodelijk in de zestien. Heeft ook al een paar caps voor Frankrijk he. Snap overigens niet waarom hij naar Valencia gaat, zeker om bank te zitten achter Aduriz en Soldado. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 AS Monaco gedegradeerd. Valt me op dat veel grote ploegen zijn gedegradeerd dit seizoen. Samp, Depor en nu Monaco dus. Ja inderdaad. Erg zonde ook dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Nee.. Te Rijssel is de letterlijke van Lille wat oorspronkelijk L'isle was. Ga dan ook maar zagen tegen onze wegenbeheerders. Dat ze overal op de borden Rijsel moeten veranderen in Te Rijssel. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Die Steeven Monrose van Frankrijk Onder 20, wat voor een heerlijke voetballer is me dat. Raar dat hij maar bij Lens speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Gisteren de Franse Supercup, heerlijke pot met uiteindelijk Marseille als winnaar in de blessuretijd :) LOSC Lille Métropole - Olympique de Marseille 4-5 (1-0) 9' Florent BALMONT [1-0] 57' Eden HAZARD [2-0] 71' André AYEW [2-1] 72' Moussa SOW [3-1] 87' Jérémy MOREL [3-2] 88' Loic REMY [3-3] 90' André AYEW (Pen) [3-4] 90+2' Marko BASA [4-4] 90+5' André AYEW (Pen) [4-5] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Clubnamen vertalen, ohja dat is logisch, sorry dat een Servische Nederlander uit Italië en overigens ik dat niet weten Plaatsnamen worden vaak vertaald: Paris --> Parijs London --> Londen Berlin --> Berlijn Bruxelles --> Brussel Firenze --> Florence Danzig --> Gdansk Sommige zijn een beetje flauw en geen eentje is er zo extreem onherleidbaar als Lille --> Rijsel, maar zeker in België is het gebruikelijk dat plaatsen twee namen hebben: een Nederlandse en een Franse. Zo is Antwerpen ook Anvers en Kortrijk Courtrai. Vaak gebeurt dit in landen waar meer talen gesproken worden of wanneer (in het verleden) steden in een ander land kwamen te liggen. In Nederland kennen we dit alleen in Friesland, waar Leeuwarden Ljouwert heet. @ Montass: De officiële vertaling van L'isle kan dan wel Te Rijsel zijn, maar de stad heet niet L'isle, maar Lille. En de officiële vertaling daarvan is Rijsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Paris Saint-Germain heeft zich op dit moment trouwens al uitstekend versterkt met Douchez, Bisevac, Menez, Matuidi en Gameiro. Blijkt dat ze nu overwegen om een bod van 40 miljoen op Ganso te doen, terwijl Sissoko van Juventus zo goed als rond zou zijn. :cab: Edit: En ze zijn ook nog steeds dus met Pastore bezig ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Pastore zie ik imo eerder naar Chelsea vertrekken. 6 augustus eerste speeldag in Frankrijk: Marseille - Sochaux, wou tickets kopen maar ik kon ze niet bestellen op de site van OM :S Hopen dat ze dit jaar terug de titel pakken! EDIT: Nu staat de match er wel maar is al volledig uitverkocht :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Naja als Paris Saint-Germain zo doorgaat zal het denk ik een duel tussen OM en PSG worden, hopen idd op OM. Lille heeft weliswaar een aantal belangrijke spelers goed kunnen vervangen (Payet voor Gervinho, Pedretti voor Cabaye), maar denk toch dat ze niet de dubbel van vorig jaar kunnen herhalen. Lyon gaat dit jaar denk ik teleurstellen, Auxerre en Lorient worden denk ik de verassingen. Zo ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Plaatsnamen worden vaak vertaald: Bruxelles --> Brussel. Brussel en Bruxelles zijn beiden officiële benaming :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Mooie goal inderdaad van Hazard, maar nadat hij gewisseld werd in de 82ste minuut kreeg, veranderde de stand van 1-3 naar 5-4 in 11 minuten. Aanvallend ging direct alles verkeerd bij Lille, terwijl Marseille na het inbrengen van Jordan Ayew stukken beter begon te spelen. Al blijft het natuurlijk een knotsgekke wedstrijd ;c Pastore zou inmiddels zo goed als rond moeten zijn met PSG volgens de Franse media, voor een recordbedrag in de Ligue 1 van 42 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten