ElMarcos Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Niet heel verrassend denk ik als hij daar tekent. Eigenlijk ging het altijd tussen PSG en City. Al lijken die laatste geen echte push te maken om hem binnen te halen. Had ik eigenlijk wel verwacht van Pep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 (bewerkt) 34 minuten geleden zei ElMarcos: Niet heel verrassend denk ik als hij daar tekent. Eigenlijk ging het altijd tussen PSG en City. Al lijken die laatste geen echte push te maken om hem binnen te halen. Had ik eigenlijk wel verwacht van Pep. Ik denk eigenlijk dat die het geld ook niet hebben. Net voordat het nieuws uitkwam 117 miljoen euro uitgegeven aan Grealish Als dat net een paar dagen later rond was gekomen... 10 augustus 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 49 minuten geleden zei Rogier.: Ik denk eigenlijk dat die het geld ook niet hebben. Net voordat het nieuws uitkwam 117 miljoen euro uitgegeven aan Grealish Als dat net een paar dagen later rond was gekomen... Maar ze willen nog wel 187 miljoen uittrekken voor Kane? Benieuwd hoe ze dat in het vat gaan gieten dan XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Op 7-8-2021 om 20:04 zei Kyrill: Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... Willem Geubbels kostte ze 20 miljoen paar jaar terug Doen ze wel vaker heur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 40 minuten geleden zei ElMarcos: Maar ze willen nog wel 187 miljoen uittrekken voor Kane? Benieuwd hoe ze dat in het vat gaan gieten dan XD Ik denk dat Kane blijft waar die is dit seizoen. Daarnaast zijn de salariskosten van Kane wel wat lager dan die van Messi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Geweldig filmpje snap alleen niet waarom de begroeting met navas zo uitgebreid is... Dat is Costaricaan die voor Real gevoetbald heeft... Vooral Ramos, Simons en neymar hilarisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Die van Xavi Simons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Op 10-8-2021 om 13:59 zei Lazy: Willem Geubbels kostte ze 20 miljoen paar jaar terug Doen ze wel vaker heur Geubbels wordt trouwens gelinkt aan enkele Belgische clubs (Anderlecht en Antwerp uit mijn hoofd) en AZ. Ik neem aan dat het om een verhuurperiode gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 9 minuten geleden zei Rogier.: Die van Xavi Simons Ja leuk he ik ging stuk ''I Want another one'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Hahaha, die Bosz. Maakt er weer een heerlijk amateuristisch tyfuszooitje van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 4 uur geleden zei Socrates: Hahaha, die Bosz. Maakt er weer een heerlijk amateuristisch tyfuszooitje van. Hahahahaah ja bizar he. Ben benieuwd wie er eerder uitligt Bosz bij Lyon of Van Bommel bij Wolfsburg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Bizot zag heel slecht uit bij Brest bij minimaal 2/3 van goals van PSG Maar Navas van PSG maakte ook geen goede indruk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Waar zetten we op in voor Peter Bosz? Haalt hij december? 3-1 voor tegen Clermont Foot om vervolgens in de laatste 10 minuten nog 2 goals weg te geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) Publiek op het veld bij Nice - Marseille. Wedstrijd stilgelegd. Dikke rellen. Spelers onderling. Payet werd elke keer bekogeld bij corners. Gooit op gegeven moment flesje terug. Publeik reageert en komt op veld. Spelers Nice reageren weer op Marseille. Loopt helemaal uit de hand. 22 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Zo dan, dit escaleert wel flink zeg. Bizar ook dat die fans zo makkelijk het veld op kunnen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Dit zien we normaal alleen in Zuid-Amerika toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Was bij Montpellier laatst ook volgens mij al hommeles tegen OM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 IMG_9502.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Het verbaast me niet dat Guendouzi weer als een randebiel richting het publiek stormt, heel typisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Bizar dat ze gewoon verder spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) Zag net de foto's online komen van drie Marseille spelers... Die zien eruit ook, wat een schande zeg! De club kan niets doen aan zulke gekkies, maar je moet ze toch wel straffen denk ik. Stadionverboden en hele dikke boetes geven ook. 22 augustus 2021 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Marseille werd dus verplicht om verder te spelen, maar ze hebben geweigerd. Respect voor die keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Uitsluiten die club, dit seizoen ben je gewoon af. Volgend seizoen in de Ligue 2 weer verder zonder publiek dit kan toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Hele pot gekeken op Ziggo. Like what the fuck was dit dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Die Payet deed ook wel erg zijn best om de boel niet te laten escaleren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten