Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei ElMarcos:

Niet heel verrassend denk ik als hij daar tekent. Eigenlijk ging het altijd tussen PSG en City. Al lijken die laatste geen echte push te maken om hem binnen te halen. Had ik eigenlijk wel verwacht van Pep.

Ik denk eigenlijk dat die het geld ook niet hebben. Net voordat het nieuws uitkwam 117 miljoen euro uitgegeven aan Grealish ;c Als dat net een paar dagen later rond was gekomen... 

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Rogier.:

Ik denk eigenlijk dat die het geld ook niet hebben. Net voordat het nieuws uitkwam 117 miljoen euro uitgegeven aan Grealish ;c Als dat net een paar dagen later rond was gekomen... 

Maar ze willen nog wel 187 miljoen uittrekken voor Kane? Benieuwd hoe ze dat in het vat gaan gieten dan XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-8-2021 om 20:04 zei Kyrill:

Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... 

Willem Geubbels kostte ze 20 miljoen paar jaar terug ;) Doen ze wel vaker heur :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Publiek op het veld bij Nice - Marseille. Wedstrijd stilgelegd.  Dikke rellen. Spelers onderling.

Payet werd elke keer bekogeld bij corners. Gooit op gegeven moment flesje terug. Publeik reageert en komt op veld. Spelers Nice reageren weer op Marseille. Loopt helemaal uit de hand.

bewerkt door Srangaman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag net de foto's online komen van drie Marseille spelers... Die zien eruit ook, wat een schande zeg! De club kan niets doen aan zulke gekkies, maar je moet ze toch wel straffen denk ik. Stadionverboden en hele dikke boetes geven ook.

Naamloos.png.5b38409dfcbb9386d43f00ad66e5c374.pngNaamloos2.png.bbbc812fa241b4aec6afd4201bb45e37.pngNaamloos3.png.c90758c9fa3f21bb0dba4ffdbbf8e9eb.png

bewerkt door MNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites