rich ruzzian Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Lyon buiten de champions League met de huidige tussenstanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 12 uur geleden zei Sophomore: Aan het kijken @cimbomcu? Nee helaas, via waar kijk je? Wat een sensatie he? Een ploeg met Mbappe, Neymar en Di Maria verslaan Met 3 Turkse internationals in de basis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 37 minuten geleden zei cimbomcu: Nee helaas, via waar kijk je? Via een stream Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Tja 8 nederlagen lekker voor ze hahah . Krijg je met Pochettino aan t roer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Wel benieuwd naar Bosz bij Lyon. Mag wel snel een nieuwe centrale verdediger zoeken voor zijn speelstijl. Vertrek Memphis ook wel lastig op te vangen. Het is te hopen dat Caqueret blijft. Aouar zal ook wel een keer vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Gaat wel een leuke competitie worden daar in Frankrijk, hopelijk komt het dit seizoen wel gewoon op TV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Gaat wel een leuke competitie worden daar in Frankrijk, hopelijk komt het dit seizoen wel gewoon op TV. Je hebt pech vrees ik. Wordt streams zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Mensen die Lique 1 verstand hebben en toevallig topcoach op scorito spelen en mij kunnen voorzien van tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Op 19-7-2021 om 16:17 zei La Pulga: Gaat wel een leuke competitie worden daar in Frankrijk, hopelijk komt het dit seizoen wel gewoon op TV. Marseille met Sampaoli, Lyon met Bosz, Nice met Galtier.. Gaat interessant worden. Lille dat zich zal moeten herbewijzen, Stade Renners met een hoop talent, PSG met brute aankopen.. Kluivert naar Nice overigens. Vraag me af of die een basisplek krijgt. Denk eerder Gouiri - Dolberg - Stengs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Kan het proberen, kom maar op met je vragen @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 31 minuten geleden zei Sophomore: Kan het proberen, kom maar op met je vragen @timpy00 Ik zoek dus spelers bij niet topclubs die goede stats kunnen halen, dus verdedigers die weinig tegen krijgen. Middenvelders die veel scoren dan wel assists geven en af en toe resultaat halen met hun team. Van de topclubs kom ik er wel gaat vooral om wat meer onbekendere namen waar je veel van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 3 uur geleden zei timpy00: Ik zoek dus spelers bij niet topclubs die goede stats kunnen halen, dus verdedigers die weinig tegen krijgen. Middenvelders die veel scoren dan wel assists geven en af en toe resultaat halen met hun team. Van de topclubs kom ik er wel gaat vooral om wat meer onbekendere namen waar je veel van verwacht. Teji Savanier en Andy Delort van Montpellier, Jeff Reine-Adélaïde als die weer wordt verhuurd), Loïc Badé (nu naar Stade Rennes), Jonathan Clauss (Lens), Kévin Gameiro en Adrien Thomasson van Strasbourg, Renaud Ripart (nu naar Troyes), Romain Faivre van Brest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Pape Matar Sarr wordt een hele grote, was afgelopen seizoen al erg goed. Ook Ibrahima Niane heeft zeker potentie, hoop dat hij dit seizoen weer fit kan beginnen na een zware blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Op 19-7-2021 om 19:18 zei rich ruzzian: Je hebt pech vrees ik. Wordt streams zoeken Ik heb geen pech, Ziggo Sport it is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Na Stengs, Kluivert en Rosario nu Boadu en Ihattaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Dat clubs zich toch zo gek laten maken. Zou voor Ihattaren ook wel echt weer een onbegrijpelijke keuze zijn. Nice gaat onder Galtier toch gewoon 442 spelen. Is echt geen plek voor hem in dat systeem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 Gadverdamme, ook nog eens voor 4 jaar en het komt nu live op Ziggo omdat ik er om heb gevraagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Benieuwd hoelang het gaat duren voordat Boadu zijn basisplek kwijt is bij Monaco. Ik zeg: nog drie wedstrijden mag hij starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ben Yedder kreeg rust vanwege de Europese wedstrijd van aanstaande dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 3 uur geleden zei Socrates: Benieuwd hoelang het gaat duren voordat Boadu zijn basisplek kwijt is bij Monaco. Ik zeg: nog drie wedstrijden mag hij starten. Het verbaast mij vooral dat hij vandaag al in de basis stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 4 uur geleden zei FlyD: Het verbaast mij vooral dat hij vandaag al in de basis stond. Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Peter Bosz begonnen met puntverlies tegen Stade Brest (1-1). Ook niet al te brest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Peter Bosz begonnen met puntverlies tegen Stade Brest (1-1). Ook niet al te brest. Hahahahaah Nice joke. Benieuwd of Nice, beter doet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 (bewerkt) Op 7-8-2021 om 20:04 zei Kyrill: Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... Pietro Pellegri zegt hoi. Even aan toevoegen, Monaco heeft de afgelopen jaren veelvuldig meer dan tien miljoen betaald voor jonge gasten (U20), waarvan ze hopen dat die in de toekomst veel meer waard worden. Ter illustratie... Arthur Zagré, Jean Marcellin, Willem Geubbels, Strahinja Pavlovic en nu dus Boadu. 10 augustus 2021 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten