Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Op 19-7-2021 om 16:17 zei La Pulga:

Gaat wel een leuke competitie worden daar in Frankrijk, hopelijk komt het dit seizoen wel gewoon op TV.

Marseille met Sampaoli, Lyon met Bosz, Nice met Galtier.. Gaat interessant worden. Lille dat zich zal moeten herbewijzen, Stade Renners met een hoop talent, PSG met brute aankopen..

Kluivert naar Nice overigens. Vraag me af of die een basisplek krijgt. Denk eerder Gouiri - Dolberg - Stengs. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Sophomore:

Kan het proberen, kom maar op met je vragen @timpy00

Ik zoek dus spelers bij niet topclubs die goede stats kunnen halen, dus verdedigers die weinig tegen krijgen. Middenvelders die veel scoren dan wel assists geven en af en toe resultaat halen met hun team.

Van de topclubs kom ik er wel gaat vooral om wat meer onbekendere namen waar je veel van verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei timpy00:

Ik zoek dus spelers bij niet topclubs die goede stats kunnen halen, dus verdedigers die weinig tegen krijgen. Middenvelders die veel scoren dan wel assists geven en af en toe resultaat halen met hun team.

Van de topclubs kom ik er wel gaat vooral om wat meer onbekendere namen waar je veel van verwacht.

Teji Savanier en Andy Delort van Montpellier, Jeff Reine-Adélaïde als die weer wordt verhuurd), Loïc Badé (nu naar Stade Rennes), Jonathan Clauss (Lens), Kévin Gameiro en Adrien Thomasson van Strasbourg, Renaud Ripart (nu naar Troyes), Romain Faivre van Brest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei FlyD:

Het verbaast mij vooral dat hij vandaag al in de basis stond.

Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-8-2021 om 20:04 zei Kyrill:

Ik vind Monaco geen club om 18 miljoen voor jonge spits betalen, nooit op te stellen... Ze zijn niet van statuur van PSG, Chelsea of United dat tientallen miljoenen in spelers als Van de Beek en Ziyech stopt, en ze nooit opstelt... Kan Monaco niet veroorloven denk ik zo... 

Pietro Pellegri zegt hoi. 

Even aan toevoegen, Monaco heeft de afgelopen jaren veelvuldig meer dan tien miljoen betaald voor jonge gasten (U20), waarvan ze hopen dat die in de toekomst veel meer waard worden.

Ter illustratie... Arthur Zagré, Jean Marcellin, Willem Geubbels, Strahinja Pavlovic en nu dus Boadu. 

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites