Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Nice is on fire, niet te geloven :D Ben Arfa heeft er ook al twee met rechts gemaakt, waar hij normaal gesproken alleen maar op staat. Gecharmeerd van deze voetballer sinds hij op zeventienjarige leeftijd in de kwartfinale van de CL een penalty nam in een penaltyreeks tegen PSV. Nog 'maar' 28 nu, hoop dat hij zo doorgaat en dan weer een transfer omhoog kan maken (La Liga wat voor hem?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de liefhebbersch, Angers SCO tegen PSG begint over 5 minuutjes, de nummer 3 tegen de nummer 1. Te zien op Eurosport. Van der Wiel geblesseerd, Zlatan uit voorzorg op de bank.

Oh, en inclusief een commentator die totaal geen verstand heeft van wat hij nou aan het vertellen heeft, zoals het hoort op Eurosport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de liefhebbersch, Angers SCO tegen PSG begint over 5 minuutjes, de nummer 3 tegen de nummer 1. Te zien op Eurosport. Van der Wiel geblesseerd, Zlatan uit voorzorg op de bank.

Oh, en inclusief een commentator die totaal geen verstand heeft van wat hij nou aan het vertellen heeft, zoals het hoort op Eurosport.

Gelukkig ben ik niet de enige die zich daaraan ergert. Is het nou zo moeilijk om iemand met normaal verstand daar neer te zetten?? 99% hier doet het beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig ben ik niet de enige die zich daaraan ergert. Is het nou zo moeilijk om iemand met normaal verstand daar neer te zetten?? 99% hier doet het beter.

Ja daar snap ik ook niets van. Volgens mij is dit Frank 'offside' Kramer, wat een idioot. Ook af en toe namen opnoemen die niet eens in het veld staan haha.

En die Sunu ja, wat een pass wat dat zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang Ben Arfa de absolute vedette is in een ploeg dan kan hij het wel. Maar zodra hij in dienst van anderen moet spelen, wat Sanel ook al zegt, dan gaat het mis bij die jongen. Dat zag je bij Newcastle al wel en bij de Franse ploeg zal dat nog erger zijn, gezien de spelers om hem heen

Link naar opmerking
Deel via andere websites