Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vind het wel een flink aantal, komt niet vaak voor. Benieuwd hoe andere clubs van dat niveau er naar kijken.

Dan geef je nog geen antwoord op mijn vraag. Wat maakt het uit dat het er een stuk of 5 zijn? Wat is het verschil met 5 spelers huren van 5 verschillende clubs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan geef je nog geen antwoord op mijn vraag. Wat maakt het uit dat het er een stuk of 5 zijn? Wat is het verschil met 5 spelers huren van 5 verschillende clubs?

Geef ik wel. Jij zegt, nou en? En daar geef ik gewoon antwoord op. Nu stel je dezelfde vraag opnieuw. Krijg je weer hetzelfde antwoord.

Vind het wel een flink aantal, komt niet vaak voor. Benieuwd hoe andere clubs van dat niveau er naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef ik wel. Jij zegt, nou en? En daar geef ik gewoon antwoord op. Nu stel je dezelfde vraag opnieuw. Krijg je weer hetzelfde antwoord.

Ik zal de vraag duidelijker formuleren voor je. Wat is exact het probleem dat Willem II veel spelers van Ajax heeft gehuurd? En vond je het ook zo'n probleem toen Excelsior veel Feyenoorders gehuurd had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal de vraag duidelijker formuleren voor je. Wat is exact het probleem dat Willem II veel spelers van Ajax heeft gehuurd? En vond je het ook zo'n probleem toen Excelsior veel Feyenoorders gehuurd had?

Willem II krijgt op deze manier toch een beetje een 'Ajax 2' uitstraling. Waar Vitesse altijd op aangekeken word, gebeurd hier nu ook. En moet je het überhaupt willen als club, zoveel huurspelers? Of het nou van 1 club is of van 5 verschillende, volgend jaar moet je weer bouwen aan een nieuw team. Of je wilt elk jaar afhankelijk zijn van huurspelers..

Excelsior speelde toen vooral in de Eerste Divisie, dan krijg je ook een ander niveau aan spelers dan nu het geval is bij Willem II.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je het topic verder wel gelezen Marc of is dit gewoon een random domme opmerking? [MENTION=4561]MarcFR[/MENTION];

Alles beter dan die kleurloze bedrijfsclub uit Eindhoven he.

Maar zonder gekheid. Van wie moet Willem II anders spelers huren dan bij Ajax? Ik snap heel goed dat mensen dat zo zien maar er zijn gewoon weinig andere opties in Nederland. Bij PSV valt er niks te huren en bij Feyenoord alleen Sleegers en Achahbar eventueel. Gewoon buitenkansjes dit voor een club als Willem II.

De onvermijdelijke vergelijking waarvan ik wist dat ie zou komen. Willem II en Vitesse zitten wat mij betreft in compleet andere situaties. Willem II probeert een stabiele middenmotor te worden door buitenkansjes te benutten en de laatste schulden of te lossen, waarna er wellicht in de toekomst af en toe een tonnetje of 2 kan worden uitgegeven aan een transfersom. Vitesse wordt ondertussen gebacked door oliegeld en leunt ook al een jaar of 4 op een stroom aan huurlingen van Chelsea, om ook nog te pretenderen dat het allemaal veel hogerop moet en dat alles gaat veranderen. Als Willem II de komende 3 seizoenen steeds een half elftal aan Ajacieden huurt en ik nog steeds commentaar heb op Vitesse mag je me hypocriet noemen.

Bovendien heeft Willem II ervoor gezorgd dat de komst van Andersen betrokken was in de deal met Frenkie de Jong. Lijkt me gewoon een slimme zet als Willem II zijnde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huur er liever 5 van Chelsea ;c

Andersen kan overigens wel eens een revelatie worden bij Willem 2, mooie aanwinst. Komt die op 10 te spelen? @RikH 013

Zal wel op links komen zoals cim zegt. Op 10 zijn er al veel opties met Falkenburg, Braber en Pluim. Op de flanken heb je nu Andersen, De Sa, v/d Velden en Mathieu. Zodra Andrade en Ondaan fit zijn (wat nog wel een half jaar gaat duren) denk ik dat De Sa de laatste optie zal zijn op de flanken zoals Vicento vorig jaar was en dat Andersen de concurrentiestrijd aangaat op 10.

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites