cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Het worden nou wel heel veel huurspelers van Ajax.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Het worden nou wel heel veel huurspelers van Ajax.. Ja, nou en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Haal je Andersen krijg je Cim er gratis bij in je topic :X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Het worden nou wel heel veel huurspelers van Ajax.. Het zal weer eens niet dat Feyenoord-fans ergens om huilen ;e jullie boegbeeld Pi-Air had het gisteren ook getweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Van Hooijdonck is nou niet bepaald een boegbeeld van Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Zou het ook eerder zoeken in zijn NAC verleden, maar goed Sanel is natuurlijk wel de expert op het gebied van Feyenoord en haar supporters. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Het zal weer eens niet dat Feyenoord-fans ergens om huilen ;e jullie boegbeeld Pi-Air had het gisteren ook getweet. Sorry, we kunnen het gewoon niet hebben dat jullie zulke goede talenten in het team hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Het zal weer eens niet dat Feyenoord-fans ergens om huilen ;e jullie boegbeeld Pi-Air had het gisteren ook getweet. Huilen? Oh. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Van Hooijdonck is nou niet bepaald een boegbeeld van Feyenoord Dankjewel voor de reminder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ja, nou en? Vind het wel een flink aantal, komt niet vaak voor. Benieuwd hoe andere clubs van dat niveau er naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Vind het wel een flink aantal, komt niet vaak voor. Benieuwd hoe andere clubs van dat niveau er naar kijken. Dan geef je nog geen antwoord op mijn vraag. Wat maakt het uit dat het er een stuk of 5 zijn? Wat is het verschil met 5 spelers huren van 5 verschillende clubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Dan geef je nog geen antwoord op mijn vraag. Wat maakt het uit dat het er een stuk of 5 zijn? Wat is het verschil met 5 spelers huren van 5 verschillende clubs? Geef ik wel. Jij zegt, nou en? En daar geef ik gewoon antwoord op. Nu stel je dezelfde vraag opnieuw. Krijg je weer hetzelfde antwoord. Vind het wel een flink aantal, komt niet vaak voor. Benieuwd hoe andere clubs van dat niveau er naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Geef ik wel. Jij zegt, nou en? En daar geef ik gewoon antwoord op. Nu stel je dezelfde vraag opnieuw. Krijg je weer hetzelfde antwoord. Vind het wel een flink aantal, komt niet vaak voor. Benieuwd hoe andere clubs van dat niveau er naar kijken. Ik zal de vraag duidelijker formuleren voor je. Wat is exact het probleem dat Willem II veel spelers van Ajax heeft gehuurd? En vond je het ook zo'n probleem toen Excelsior veel Feyenoorders gehuurd had? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ik zal de vraag duidelijker formuleren voor je. Wat is exact het probleem dat Willem II veel spelers van Ajax heeft gehuurd? En vond je het ook zo'n probleem toen Excelsior veel Feyenoorders gehuurd had? Willem II krijgt op deze manier toch een beetje een 'Ajax 2' uitstraling. Waar Vitesse altijd op aangekeken word, gebeurd hier nu ook. En moet je het überhaupt willen als club, zoveel huurspelers? Of het nou van 1 club is of van 5 verschillende, volgend jaar moet je weer bouwen aan een nieuw team. Of je wilt elk jaar afhankelijk zijn van huurspelers.. Excelsior speelde toen vooral in de Eerste Divisie, dan krijg je ook een ander niveau aan spelers dan nu het geval is bij Willem II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Dat moet Willem II toch zelf weten of ze die willen huren. En nu geef je nog niet aan waarom je het een probleem vindt. Of is het echt vanwege de Ajax2 uitstraling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Heb je het topic verder wel gelezen Marc of is dit gewoon een random domme opmerking? [MENTION=4561]MarcFR[/MENTION]; Alles beter dan die kleurloze bedrijfsclub uit Eindhoven he. Maar zonder gekheid. Van wie moet Willem II anders spelers huren dan bij Ajax? Ik snap heel goed dat mensen dat zo zien maar er zijn gewoon weinig andere opties in Nederland. Bij PSV valt er niks te huren en bij Feyenoord alleen Sleegers en Achahbar eventueel. Gewoon buitenkansjes dit voor een club als Willem II. De onvermijdelijke vergelijking waarvan ik wist dat ie zou komen. Willem II en Vitesse zitten wat mij betreft in compleet andere situaties. Willem II probeert een stabiele middenmotor te worden door buitenkansjes te benutten en de laatste schulden of te lossen, waarna er wellicht in de toekomst af en toe een tonnetje of 2 kan worden uitgegeven aan een transfersom. Vitesse wordt ondertussen gebacked door oliegeld en leunt ook al een jaar of 4 op een stroom aan huurlingen van Chelsea, om ook nog te pretenderen dat het allemaal veel hogerop moet en dat alles gaat veranderen. Als Willem II de komende 3 seizoenen steeds een half elftal aan Ajacieden huurt en ik nog steeds commentaar heb op Vitesse mag je me hypocriet noemen. Bovendien heeft Willem II ervoor gezorgd dat de komst van Andersen betrokken was in de deal met Frenkie de Jong. Lijkt me gewoon een slimme zet als Willem II zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Dat moet Willem II toch zelf weten of ze die willen huren. En nu geef je nog niet aan waarom je het een probleem vindt. Of is het echt vanwege de Ajax2 uitstraling? Waar blijkt uit dat ik het een probleem vind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Waar blijkt uit dat ik het een probleem vind? Dat interpreteerde ik omdat je zei wel veel spelers van ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Zijn het er weinig dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Dat interpreteerde ik omdat je zei wel veel spelers van ajax Heb toch duidelijk aangegeven waarom ik dat zei? http://forum.manutd.nl/showthread.php?24167-Willem-II&p=5053656&viewfull=1#post5053656 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) Het worden nou wel heel veel huurspelers van Ajax.. Huur er liever 5 van Chelsea ;c Andersen kan overigens wel eens een revelatie worden bij Willem 2, mooie aanwinst. Komt die op 10 te spelen? [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION] 25 augustus 2015 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Huur er liever 5 van Chelsea ;c Andersen kan overigens wel eens een revelatie worden bij Willem 2, mooie aanwinst. Komt die op 10 te spelen? [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION] Dacht ik ook van Zivko :cab: Die gaat nog niet heel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Zivko kan amper voetballen dus heel erg afhankelijk van het team. Volgens mij komt Andersen in eerste instantie op links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) Huur er liever 5 van Chelsea ;c Andersen kan overigens wel eens een revelatie worden bij Willem 2, mooie aanwinst. Komt die op 10 te spelen? @RikH 013 Zal wel op links komen zoals cim zegt. Op 10 zijn er al veel opties met Falkenburg, Braber en Pluim. Op de flanken heb je nu Andersen, De Sa, v/d Velden en Mathieu. Zodra Andrade en Ondaan fit zijn (wat nog wel een half jaar gaat duren) denk ik dat De Sa de laatste optie zal zijn op de flanken zoals Vicento vorig jaar was en dat Andersen de concurrentiestrijd aangaat op 10. 25 augustus 2015 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten