Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Missen jullie Danny Guijt nog dit seizoen?

Mwah, missen. Genoeg fysiek sterke middenvelders met Vossenbelt, Ippel, Van Zeelst. Guijt zal wel altijd een held blijven, zou m ook stiekem wel willen zien op de plek van Messaoud, wat een braaier is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt nog nie eens te zeggen, had vrijdag pas na een uur door dat Ondaan niet de enige neger op 't veld was maar dat Vicento er ook nog in stond :-D

Ik zag t wel (h) maar keek dan ook via fox. Slechter dan Mamedov kan niet. Kan Boymans definitief overgehaald worden? Met een goede spits kom je volgend seizoen al ver, vind trouwens sowieso dat Willem II bij tijd en wijle beter presteert dan menig Eredivisie ploeg.

Messaoud gewoon goede voetballer. Lang geleden dat Willem II zo'n speler heeft gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag t wel (h) maar keek dan ook via fox. Slechter dan Mamedov kan niet. Kan Boymans definitief overgehaald worden? Met een goede spits kom je volgend seizoen al ver, vind trouwens sowieso dat Willem II bij tijd en wijle beter presteert dan menig Eredivisie ploeg.

Messaoud gewoon goede voetballer. Lang geleden dat Willem II zo'n speler heeft gehad.

:-D:-D:-D Messaoud is echt fucking slecht man. Die gast is aanvallende middenvelder maar hij kan geen man passeren, hij kan niet passen, kan niet dribbelen, hij kan gewoon helemaal NIKS. Enigste wat ie doet is bij rebounds toevallig op de goede plek staan waardoor hij een leuk aantal goals heeft. Vergeleken met Messaoud is good old Said Boutahar een soort van Zidane. Boymans moet iets van 5 ton kosten na dit seizoen geloof ik, dat gaat 'm niet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook een kwaliteit, en heeft ons gewoon de overwinning bezorgd tegen Dord. Prima speler imo.

Nee echt stop man. STOP. Messaoud is echt de meest overschatte speler ever. In het begin dacht ik nog dat het met vorm te maken had, maar hij heeft gewoon geen skills. *********** een nummer 10 die geen passes kan geven over 5 meter, ik durf nog wel te zeggen dat ik meer spelinzicht heb dan Ali. Tegen Oss een stuk of 5x geprobeerd om z'n tegenstander te passeren, 0x gelukt. Die goal ook weer van 'm he tegen Oss, 0.0 kwaliteiten voor nodig. Ook wel grappig dat op de Kingside op veel gehaat wordt op 'm, hij heeft een beetje de rol van Jallo overgenomen.

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal nu vol met ex-Willem II staff :cab:

• Frans de Kat en Jan van Loon gaan komende zomer aan de slag in de jeugdopleiding van Arsenal • Ze maken de overstap naar de Londense club op voorspraak van Andries Jonker, die per 1 juli aan de slag gaat als hoofd jeugdopleiding van The Gunners • De Kat was eerder werkzaam voor de KNVB, terwijl Van Loon afkomstig is van Willem II

De Kat al eerder hoofd scouting bij WII, van Loon ook al hoofd jeugdopleiding. Andries Jonker ex-trainert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal nu vol met ex-Willem II staff :cab:

De Kat al eerder hoofd scouting bij WII, van Loon ook al hoofd jeugdopleiding. Andries Jonker ex-trainert.

Ongekend :r

Wordt goffedomme spannend vanavond. Heb er eigenlijk ook totaal geen vertrouwen in :cab: denk een vroege goal van Dordrecht en de rest van de wedstrijd kansen om zeep helpen. Die John Beerens is wel een baas trouwens, veel initiatieven om Willem II zichtbaarder te maken in de binnenstad:

banier.jpg

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites