Daanpsv10 Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Ff volhouden tot de rust, dan zit er wel iets moois aan te komen voor WII Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Hakola _O_, miss een beetje laat maar nog steeds: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Haha heerlijk dit_O_ Nu even volhouden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Willem II gaat weer winnen :X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Wtf is het nog gelijk geworden.:( Ik ging net even de andere tussenstanden kijken... Kutzooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Uh niet echt. Vorstermans.. Hoe krijgen ze het weer voor elkaar:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 3-3 in blessuretijd. Het zal ook eens meezitten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Omggg grafzooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Hoe waren die goals? Mertens die 2x scoort. Zal me niks verbazen als het 3 vrije trappen of corners waren:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Enorm zuur. Die Janga is wel heldje. Enigste positieve: We hebben één punt en worden veel beter. Het is alleen jammer dat we geen 2 punten extra hebben gehad, want die waren wel verdiend volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Op teletekst stond dat Utrecht 2e helft veel beter was. Mja als je in de 89e minuut thuis nog voorkomt mag je dat niet meer weggeven:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Zo ontzettend zuur ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Joris, Mertens zijn eerste was een intikker. Tweede weet mattie van mij niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik heb ook alleen teletekst helaas:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 2e was ook een soort van intikker volgens mij. Als het 2-4 was geworden was het terecht geweest maar 3-3 was ook wel redelijk terecht. Stelletje volgesnoven bavianen trouwens in het uitvak :cab: toch leuk dat ze zo feest kunnen vieren na een puntje tegen de nummer laatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Tweede was een schuiver van zo'n 18 meter dacht ik ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 De KNVB beslist maandag of het de provocatie van de supporters van Willem II over haar kant laat gaan, zo schrijft De Telegraaf maandag. In de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht (3-3) van afgelopen zaterdag uitte de achterban hun woede over het verloop van FC Groningen-Willem II (7-1). De Tilburgers werden in dat duel gedupeerd door Kevin Blom. De dienstdoende scheidsrechter in de Euroborg gaf de tien Groningers bij een 3-1 stand een onterechte strafschop en stuurde Willem II-verdediger Arjan Swinkels onnodig weg. Teksten als ‘Met een corrupte voetbalbond is de bal nooit rond’, ‘Onze directe concurrent: de KNVB’, ‘Blom, hoe rijdt je Ferrari?’ en ‘Liefde niet te koop, drie punten wel’, vielen zaterdag in het stadion te lezen. Hoewel Willem II een club is die prat gaat op normen en waarden liet de clubleiding de spandoeken het hele duel hangen. De KNVB gaat vandaag beslissen hoe zij op dit voorval gaat reageren. Bij Feyenoord hingen onlangs ook diverse spandoeken, maar die werden direct door medewerkers van de club weggehaald. Ja hoor tuurlijk. Vind het wel mooi dat ze hebben besloten dat de doeken mochten blijven hangen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Tja kunnen ze het nog ontkennen met die blom, meer dan terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Ja hoor tuurlijk. Vind het wel mooi dat ze hebben besloten dat de doeken mochten blijven hangen :) Zou echt een schande zijn als de KNVB daar stappen voor onderneemt. Kort gezegd zou dat betekenen dat de KNVB een organisatie aanpakt die vrijheid van meningsuiting toelaat. Er staan geen kwetsende of discriminerende teksten in, dus ik zie het probleem niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Balen, een winst zou Willem II weer flink korter bij VVV brengen. 2e was ook een soort van intikker volgens mij. Als het 2-4 was geworden was het terecht geweest maar 3-3 was ook wel redelijk terecht. Stelletje volgesnoven bavianen trouwens in het uitvak :cab: toch leuk dat ze zo feest kunnen vieren na een puntje tegen de nummer laatst. Dat slaat natuurlijk nergens op, ik bedoel dat is gewoon blijheid dat je zo laat nog een punt hebt gepakt. Moeten ze na die goal dan alles kapot schoppen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Nee maar 10 minuten na het fluitsignaal stonden ze nog te springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Mooi toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 droog hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 Dat stukje over de KNVB.;e Gewoon terechte en mooie spandoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten