Setzzie. Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Die eerste was inderdaad een ;e waard. Maar die tweede was terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Blom geeft misser bij Swinkels toe: 'Heel vervelend voor Willem II' En zo komen we nooit van die laatste plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Diep respect voor de meegereisde Willem 2 suppoters. Fantastisch hoe deze mensen, hoe slecht het ook gaat, altijd blijven zingen. Zelfs bij 7-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Blom geeft misser bij Swinkels toe: 'Heel vervelend voor Willem II' En zo komen we nooit van die laatste plaats. Daar heb je wat aan idd! Netjes dat ie het toegeeft, dat doet zeker niet elke scheids maar je hebt er als club weer geen flikker aan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Vorige keer dat ie Swinkels onterecht rood gaf, gaf ie niet toe dat ie fout zat dus hij zal er wel van hebben geleerd.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Ach jongens, beter vandaag 7-1 verliezen dan de komende 7 weken met 1-0 verliezen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Vorige keer dat ie Swinkels onterecht rood gaf, gaf ie niet toe dat ie fout zat dus hij zal er wel van hebben geleerd.... Hij heeft iets tegen Swinkels denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Ik heb begrepen dat mochten jullie degraderen het meteen het einde voor de club zou betekenen, klopt dat?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Kijk even een pagina terug Lexie ;) is niks van waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Ik denk dat als Willem II degradeert dat het inderdaad het einde voor de club is, maar dat is het voor elke club die de eigenlijk altijd eredivisie gespeeld hebben zo. Alleen teams als Excelsior, de Graafschap en Volendam zijn teams die dat overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Kijk even een pagina terug Lexie ;) is niks van waar. Ik zou het persoonlijk iig heel erg jammer vinden mocht het wel zo zijn.. heb een hoop leuke en mooie herinneringen aan de duels tussen jullie en NAC :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Die Blom is wel echt zwaar drama zeg ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Ik denk dat als Willem II degradeert dat het inderdaad het einde voor de club is, maar dat is het voor elke club die de eigenlijk altijd eredivisie gespeeld hebben zo. Alleen teams als Excelsior, de Graafschap en Volendam zijn teams die dat overleven. Er is niks van waar Mikey, het is sensationeel gebrabbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Stemmingmakerij van de snor en de televaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Die Blom is wel echt zwaar drama zeg ;e Altijd geweest maar toch het oogappeltje van de bond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Hij heeft iets tegen Swinkels denk ik. [trending] Stemmingmakerij! :LO: [/trending] Nee serieus, ik had met Swinkels te doen gisteren. Gewonnen hadden we toch wel, maar toch. Betere kans op een fatsoenlijke wedstrijd, plus voor de teammoraal van WII. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Swinkels ziet gerechtigheid, rode kaart geseponeerd Scheidsrechter Kevin Blom gaf na afloop al toe dat hij mis zat inzake de rode kaart van Arjan Swinkels, ook de KNVB is tot dat besluit gekomen. De verdediger van Willem II heeft de rode kaart, die hij tegen FC Groningen kreeg, geseponeerd zien worden. Willem II-trainer Gert Heerkes kan daardoor komend weekeinde gewoon beschikken over zijn aanvoerder. Swinkels moest vroegtijdig douchen, omdat Blom een handsbal zag. De mandekker kreeg de bal echter in zijn kruis en werd zodoende onterecht naar de kant gestuurd. Ook de aanklager betaald voetbal van de KNVB zag de bal niet op de hand komen en laat daardoor de rode kaart vervallen. Na het duel stak Blom hand in eigen boezem. De arbiter gaf openlijk voor de camera's aan een foute beslissing genomen te hebben. Diezelfde Blom stuurde eerder dit seizoen Swinkels ook al eens vroegtijdig naar de kleedkamer met een rode kaart. Toen kreeg hij de bal wel tegen zijn arm, maar werd de rode kaart ook geschrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Het viel te prijzen dat scheidsrechter Kevin Blom (lang) na FC Groningen – Willem II de pers te woord wilde staan. En eerlijk toegaf dat hij na het zien van tv-beelden tot de conclusie was gekomen dat hij onterecht een rode kaart aan Arjan Swinkels had gegeven in de 55ste minuut. „Heel vervelend voorWillem IIâ€, stamelde Blom voor de tv- camera’s. Maar de Tilburgse club koopt daar he-le-maal niets voor. Zoals dat ook eerder dit seizoen het geval was toen de ook al door Blom aan ook al Swinkels gegeven rode kaart door de KNVB werd geseponeerd. Maar die superbelangrijke thuiswedstrijd tegen VVV ging vooral door de vroege veldverwij zing van Swinkels met 1-4 verlo ren. Gistermiddag werd het liefst 7-1 voor FC Groningen. „Ik zeg niet dat we gewonnen hadden als ik geen rood had gekregen, maar het was in ieder geval een wed strijd gewordenâ€, aldus de verdedi ger. Die daarmee een punt had, want Willem II had net de achter stand teruggebracht tot 3- 1 en stond na (terecht) rood voor Gro ninger Granqvist met een manne tje meer. Swinkels verklaarde na af loop ‘zwaar over de zeik’ te zijn. „Ik heb hier geen woorden voor. Weer een hersenspinsel van Kevin Blom. Hij zal wel niks tegen mij hebben, maar het lijkt er toch aar dig op. Ik heb nog nooit een rode kaart gehad en nu twee keer in één seizoen onterecht. Een twee keer van Blom... Ik heb nog over wogen m’n broek naar beneden te trekken om te laten zien waar die bal echt tegenaan was gekomen, maar dat heb ik toch maar niet ge daan.†Waar Blom min of meer zijn excu ses aanbood aanWillem II, daar verexcuseerde Swinkels zich bij FC Groningen-directeur Hans Nij land. „Toen ik het veld af moest, heb ik keihard tegen een deur ge trapt. Als die kapot is, mag hij de rekening sturen. Maar dat is het me wel waard.†De meest opmer kelijke uitspraak deed Blom overi gens toen de tv-camera’s niet meer draaiden. Op de vraag of hij zelf had geconstateerd dat Swin kels hands maakte, antwoordde hij: „Ik zag het zelf en ik begreep het van mensen die op de tribune zaten…â€. Hij vond het niet nodig de grensrechter te raadplegen, die veel beter zicht op de situatie had en niet voor hands vlagde. „Ik ben eindverantwoordelijkâ€, aldus Blom. „En dit soort zaken zit opge sloten in de arbitrage.†Swinkels zei niet te verwachten dat er een strafzaak nodig zal zijn om hem dit keer vrij te pleiten. „Maar wat koop je er voor? We hebben nu in twee wedstrijden vier rode kaar ten gekregen, waarvan er mis schien eentje terecht was.†;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Ik heb net de laatste 2 wedstrijden van Willem II gecheckt en jezus zeg ;e nou is Willem II persoonlijk mn favoriete club niet zeg maar, maar wat een belachelijke rode kaarten, je zou bijna om punten in vordering vragen ter compensatie ofzo :cab: echt arg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Kujovic naar Willem II, eindelijk een fatsoenlijke keeper daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 ;e;e Hahaha die Blom, wat een klapmongool. We waren blij met een mooie aanval waar, helaas, een corner uitkwam. Niemand wist dat het penal was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Willem II, sinds een maand ben ik fan, groot fan! Strihavka is goed in FM, vraag me af of hij dat ook is in Tilburg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 VVV achter, Willem II voor. Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 1-0 achter en nu 2-1 voor.. netjes! Hopen dat ze deze keer wel de 3 punten pakken! Den Haag is sowieso heel erg goed bezig de laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 12 februari 2011 Share Geplaatst 12 februari 2011 Jeuj, mijn EL hier viel eruit tijdens ADO-VVV dus nu mis ik ook Willem II. Nja vanavond op NOS dan ff genieten van de overwinning, zou mooi zijn.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten