Utotri Gepost November 25, 2010 Share Gepost November 25, 2010 Z'n schoen ging uit geloof ik. Echt 10 seconden nadat ie in het veld kwam. Ja klopt. Het is lomp en slecht, maar het is niet eerlijk om dan een speler kwalijk te gaan nemen dat die goal valt. Het was gewoon matig verdedigen en dramatisch keepen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JorisvdMeer Gepost November 26, 2010 Share Gepost November 26, 2010 Volgens mij zo uit mijn hoofd had Willem II toen zelf een ingooi en hadden ze dus wel even kunnen wachten. Maar weet zo niet meer dat mede daardoor ook de goal kwam? Trouwens, wat mij vooral opviel was dat die Hutten echt tegenviel, vaak zat de kans gehad om op snelheid Frankel op te zoeken en te passeren maar geen een keer dat het lukte, probeerde het ook bijna nooit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost November 28, 2010 Share Gepost November 28, 2010 Lev redt een puntje. Tweede seizoenshelft moet drastisch verbeteren willen ze erin blijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 4, 2010 Share Gepost December 4, 2010 Welke vinden jullie beter? Maaenpa of Verhulst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost December 4, 2010 Share Gepost December 4, 2010 Ze kunnen er allebei geen kloot van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superboeren Gepost December 4, 2010 Share Gepost December 4, 2010 Beter zetten ze er een keeper uit de beloften of van de jeugd erin die zich nog kan ontwikkelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coentje Gepost December 4, 2010 Share Gepost December 4, 2010 Ze hebben toch die Pietersma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Maenpaa deed het redelijk goed vandaag. En al 2 punten uit de laatste 2 wedstrijden, waar stopt deze mooie reeks ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Hij maakte alleen wel hands buiten zijn 16, maar als de scheids dat niet ziet, mag je niet klagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars. Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Gefeliciteerd Willem II'ers (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Ik was vandaag voor een van de eerste keren in mijn leven voor Willem II.:$ Die derby moet toch behouden worden he. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JorisvdMeer Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Eerste seizoenshelft zit er op, 4 punten uit 17 wedstrijden, dramatisch. Moet echt wat gaan gebeuren 2e seizoenshelft, niet alleen achterin maar ook voorin. Enige manier waarop ze nu gevaarlijk zijn is via de dode spelmomenten met Lasnik, wat heeft die vent een geweldige traptechniek._O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psvunited Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Willem II moet gewoon in de Eredivisie blijven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Willem II moet gewoon in de Eredivisie blijven Welnee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psvunited Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Jawel. Willem II heeft een heerlijke geschiedenis jammer dat ze zo gedaald zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NvN Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Welnee. Amen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KN Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Eerste seizoenshelft zit er op, 4 punten uit 17 wedstrijden, dramatisch. Moet echt wat gaan gebeuren 2e seizoenshelft, niet alleen achterin maar ook voorin. Enige manier waarop ze nu gevaarlijk zijn is via de dode spelmomenten met Lasnik, wat heeft die vent een geweldige traptechniek._O_ Ik vond hem maar een paar slordige vrije trappen nemen vandaag.. En ik heb liever Willem II erin. Zal je zien dat anders Excelsior zich handhaaft :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Zo geweldig is de traptechniek van Lasnik echt niet. Ja oke, vandaag nam hij er een paar aardig en waren ze gevaarlijk, maar er zitten ook vaak wedstrijden bij waarbij hij z'n vrije trappen en corners amper van de grond krijgt. Persoonlijk zie ik liever V/d Heijden de vrije trappen nemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Same. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KN Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Vd Heijden speelde erg goed. Die is alleen gehuurd toch? Mag van mij wel eens een kans bij Ajax krijgen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 ;e ;e :-D Gelukkig degraderen ze, zijn we ook weer van af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NvN Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 ;e ;e :-D Gelukkig degraderen ze, zijn we ook weer van af. Steward had helaas de sleutel van het deurtje niet bij zich :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Ik zou maar oppassen voor dat jullie rare dingen roepen, Willem II kan niet veel beter, jullie moeten en kunnen. Als Excelsior wint van NAC staan ze boven Feyenoord, als dat gebeurt zou ik me diep in een hoek gaan schamen. En als ze niet winnen hebben ze komende speelronde de kans om nog te winnen van jullie, als beide gebeuren dan lig ik stuk om eerlijk te zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psvunited Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 Let maar op Willem II gaat nog redelijk wat punten pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost December 5, 2010 Share Gepost December 5, 2010 ;e ;e :-D Gelukkig degraderen ze, zijn we ook weer van af. Wat is je punt ? :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts