Jump to content

Willem II

Joost_10
 Share

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Volgens mij zo uit mijn hoofd had Willem II toen zelf een ingooi en hadden ze dus wel even kunnen wachten. Maar weet zo niet meer dat mede daardoor ook de goal kwam? Trouwens, wat mij vooral opviel was dat die Hutten echt tegenviel, vaak zat de kans gehad om op snelheid Frankel op te zoeken en te passeren maar geen een keer dat het lukte, probeerde het ook bijna nooit.

Eerste seizoenshelft zit er op, 4 punten uit 17 wedstrijden, dramatisch. Moet echt wat gaan gebeuren 2e seizoenshelft, niet alleen achterin maar ook voorin. Enige manier waarop ze nu gevaarlijk zijn is via de dode spelmomenten met Lasnik, wat heeft die vent een geweldige traptechniek._O_

Ik vond hem maar een paar slordige vrije trappen nemen vandaag..

En ik heb liever Willem II erin. Zal je zien dat anders Excelsior zich handhaaft :cab:

Zo geweldig is de traptechniek van Lasnik echt niet. Ja oke, vandaag nam hij er een paar aardig en waren ze gevaarlijk, maar er zitten ook vaak wedstrijden bij waarbij hij z'n vrije trappen en corners amper van de grond krijgt. Persoonlijk zie ik liever V/d Heijden de vrije trappen nemen.

Ik zou maar oppassen voor dat jullie rare dingen roepen, Willem II kan niet veel beter, jullie moeten en kunnen. Als Excelsior wint van NAC staan ze boven Feyenoord, als dat gebeurt zou ik me diep in een hoek gaan schamen. En als ze niet winnen hebben ze komende speelronde de kans om nog te winnen van jullie, als beide gebeuren dan lig ik stuk om eerlijk te zijn