cimbomcu Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Geweldig ventje is dat [YOUTUBE]ws_Iz99KwG0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Ali Messaoud nieuwste aanwinst 21-06-2013 Net voor het weekend kunnen we nog een nieuwe transfer melden. Ali Messaoud komt Willem II versterken. Hij tekende vandaag een contract voor twee seizoenen, met een optie van nog een seizoen. De middenvelder komt over van AZ, waar hij transfervrij weg mocht. Ali Messaoud, 22 jaar, is een middenvelder die het best op de nummer 10 positie uit de voeten kan. Hij debuteerde bij AZ op 22 september 2011 in een bekerwedstrijd, op 20 oktober 2012 maakte hij zijn eredivisiedebuut tegen NEC Nijmegen. Messaoud is tevens uitgekomen voor verschillende Nederlandse jeugdselecties. In 2010 koos hij er voor om voor het Marokkaans voetbalelftal uit te komen en hij debuteerde op 17 november 2010 voor het Marokkaans Olympisch elftal. Jurgen Streppel is tevreden: "Ali is een echte aanwinst voor Willem II. Het is de beoogde nummer 10 waar we naar op zoek waren. We zijn blij dat hij voor ons gekozen heeft. Met zijn specifieke kwaliteiten is het een speler die bij Willem II past". Ali Messaoud is maandag voor het eerst te zien tijdens de training, die begint om 10.30 uur op veld 8. Lijkt me geen verkeerde speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 We willen bij balbezit beter gaan voetballen Donderdag 13 juni. Het is nog vroeg in de ochtend. Jurgen Streppel wacht een drukke dag. Hij begint met mij te woord te staan terwijl zijn assistenten Dirk Heesen en Jan de Hoon ook hun opwachting maken. Jurgen ziet er ontspannen uit. Zijn vakantie is voorbij en hij staat nu in de startblokken om het aankomende seizoen tot een succes te maken. We kijken even terug op het afgelopen seizoen. Veel mensen vonden het spel waarmee degradatie een feit werd helemaal niet zo dramatisch. Zeker, er werd geen uitwedstrijd gewonnen en het aantal punten bleef beperkt tot slechts 23. Maar met uitzondering van een paar wedstrijden, zoals tegen FC Utrecht thuis, de tweede helft tegen FC Twente thuis en Heracles uit, werd de ploeg nooit echt weggespeeld. Bovendien toonde men veel waardering voor de enorme vechtlust van de spelers die toch last hadden van gebrek aan Eredivisie-ervaring. De complimenten waren niet van de lucht. Kees Jansma prees Willem II en haar trainer en de pers sprak lovende woorden over de opgebouwde band tussen de ploeg en haar supporters. Streppel: ‘Het is leuk om complimenten te krijgen maar het gaat uiteindelijk om winnen.’ Dominant Als geen ander beseft Streppel dat een nieuwe periode aanbreekt waarbij weer gedacht wordt aan het winnen van wedstrijden en aan de opbouw van een team dat op langere termijn eredivisiewaardig wordt. Streppel: ’Ik ben een sportman dus ik ga ook voor succes op korte termijn al wil ik de spelers beslist niet, net zoals bij Sparta, zodanig onder druk zetten dat de ploeg gefrustreerd raakt. Het lange termijn denken neemt bij mij altijd een belangrijke plaats in. Daarom moeten we niet steeds het ene jaar degraderen en het volgende jaar promotie afdwingen. Wel hoop ik dat de spelers zich snel ontwikkelen. Bij sommigen zie je dat al gebeuren. Verdedigend hadden we het vorig seizoen al aardig onder controle. Het komende seizoen willen we dominant spelen en meer druk gaan zetten en vooral in balbezit beter gaan voetballen. Geen toevalsvoetbal spelen, dat zo nu en dan punten oplevert maar nooit voor structureel succes zorgt. Als je terug wilt naar de Eredivisie dan is het noodzakelijk dat de handelingssnelheid van de spelers omhoog gaat. Die is in de eredivisie nu eenmaal twee maal zo groot als in de Jupiler League omdat de ruimten op het hogere niveau veel kleiner zijn. Om die snelheid te kunnen realiseren is een grotere technische vaardigheid en meer atletisch vermogen nodig dan wat je bij spelers in de Jupiler League ziet. Daar wordt meer in één tempo gespeeld, er zijn te weinig tempowisselingen.’ Structuur Jupiler League Streppel kijkt met wat gemengde gevoelens aan tegen de nieuw gevormde Jupiler League. Jurgen: ‘Ik hoop dat we niet te maken krijgen met competitievervalsing door de deelname van Jong Ajax, Jong PSV en Jong FC Twente. Dat zou een slechte zaak zijn. Spelen tegen die teams kan aantrekkelijk zijn voor spelers en publiek. Het hangt er maar van af of ze tegen je spelen met een half eerste elftal of ook spelers opstellen uit de A1 omdat hen dat zo beter uitkomt. Ik ben nieuwsgierig hoe die clubs met hun keuzes zullen omgaan. Kunstgras Lastig is het voor ons dat 50% van de clubs op kunstgras gaat spelen. Ik ben daar geen voorstander van al moet ik toegeven dat het beter is om op kunstgras te spelen dan op een slecht onderhouden grasveld. De afgelopen twee jaar is er een fantastische band opgebouwd tussen het publiek en de spelers. Wij moeten er voor zorgen dat we het publiek ook nu weer achter ons krijgen. Dat gaan we doen met dezelfde passie als het vorig seizoen. We zullen meer aan de bal zijn en dat is prettig voor de spelers en de toeschouwers. Peter Année Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Boymans waarschijnlijk de nieuwe spits, dat zou wat zijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Doelman Zaari op proef bij Willem II TILBURG - Brahim Zaari is sinds maandag op proef bij Willem II. De 23-jarige doelman uit Schaijk keepte afgelopen seizoen bij FC Eindhoven, waar hij 32 competitiewedstrijden het doel verdedigde. Eerder kwam Zaari vier seizoenen uit voor FC Den Bosch. Zaari zal woensdagavond in ieder geval een helft onder de lat staan bij Willem II in de oefenwedstrijd bij en tegen VV Zigo (aanvang 19.00 uur). Dan maakt vermoedelijk ook Ali Messaoud zijn debuut voor de Tricolores. De van AZ overgekomen aanvallende middenvelder trainde maandag voor het eerst mee bij Willem II. Willem II kan niet door met talent TILBURG - Willem II en Jonas van Kerckhoven gaan noodgedwongen uit elkaar. Het 19-jarige talent uit België, dat vorig seizoen zijn debuut maakte tegen Ajax, is te duur voor de Tilburgse club. Technisch manager Jurgen Streppel wilde de speler een contract aanbieden, maar stuit op een internationale opleidingsvergoeding van ruim een ton die Willem II zou moeten betalen. Dat bedrag wordt geclaimd door Club Brugge, Beveren en de curator van GBA, clubs waar Van Kerckhoven vroeger speelde. Dries Wuytens en Kalpoe naar Willem II TILBURG - Willem II heeft Dries Wuytens aangetrokken. De verdediger komt over van het failliete Beerschot. Hij neemt de plek in van de gestopte Philipp Haastrup. Wuytens was een van de nieuwe gezichten op de eerste training van de Tricolores. Hij speelde in het verleden samen met zijn broer Stijn in de jeugd van PSV. Willem II heeft ook Gautam Kalpoe aangetrokken van NAC. Er zal nog worden bekeken of hij deel gaat uitmaken van de selectie of van de beloften. Verder gaat Meul zo goed als weg. Alles van Brabants Dagblad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Andrade - Boymans - Misidjan Messaoud Mulder - Vossebelt Jallo - Wuytens - Peters - Van Buuren x Branderhorst; Van Huijgevoort, Heerkens; Van Zeelst, Haemhouts; Lumu, Aerts Selectie aanvullen met Kalpoe, Ippel, Podevijn, Sanusi en spelers uit de A en B-jeugd als Derkx en Mathieu. Vooral die Mathieu schijnt een hele goeie te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Hoop dat Mats van Huijgevoort het goed doet bij jullie, best wel een aardige back namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Verrassende keuze van Boymans. Goeie spelert hoor voor Willem II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Zolang die fit blijft prima speler voor Willem II, moet zeker topscorer van de Juup kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 3 juli 2013 Share Geplaatst 3 juli 2013 Mamedov en Dries Wuytens naar Willem II Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 David Meul terug onder de lat bij Willem II 10-07-2013 David Meul (32) verdedigt ook het komend seizoen het doel van Willem II. De Belgische goalie tekent een nieuw tweejarig contract bij de club waar hij ook de afgelopen twee seizoenen onbetwist eerste doelman was. Trainer en technisch manager Jurgen Streppel is blij dat de ervaren sluitpost voor een langer verblijf in Tilburg kiest: ‘David is een betrouwbare, stabiele keeper, straalt rust uit en brengt ervaring in het veld en in de kleedkamer. Dat zijn eigenschappen die dit team goed kan gebruiken. Het is altijd de wens geweest om hem, nadat zijn contract aan het eind van vorig seizoen afliep, voor Willem II te behouden, maar ik begrijp dat hij wat tijd nodig had om een beslissing te nemen. Op zijn leeftijd en met zijn staat van dienst, sta je voor een belangrijke beslissing in je carrière.’ Ook David sluit met veel enthousiasme aan in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. ‘De club is altijd duidelijk geweest dat ze me graag wilden behouden. Uit die gesprekken sprak vertrouwen en waardering maar werd ook duidelijk dat vanwege de degradatie de club een stap terug moest doen. Ik ben me daarvan bewust en heb de afgelopen periode een aantal zaken tegen elkaar afgewogen. Willem II is een mooie club om bij te spelen, de supporters staan massaal achter de ploeg. Die ambiance prikkelt en stimuleert. Ondanks belangstelling uit het buitenland blijf ik daarom graag in Tilburg. Ook voor het gezin biedt dat stabiliteit. Financieel doe ik dan weliswaar een stapje terug, maar qua voetbalbeleving ga ik opnieuw twee mooie jaren tegemoet.’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Kalpoe houdt het voor gezien bij Willem II TILBURG - Ex-NAC-verdediger Gautam Kalpoe is al weer weg bij Willem II. Hij zag onvoldoende mogelijkheden op speeltijd. Willem II speelt vrijdagavond al z'n zesde oefenwedstrijd in de voorbereiding. Telstar is dan de tegenstander op het terrein van Longa (aanvang 19.00 uur). Geen contract voor Hengelman bij Willem II TILBURG - Nick Hengelman krijgt geen contract bij Willem II. De voormalig doelman van AGOVV trainde afgelopen week enkele dagen mee bij de Tilburgers en keepte een helft in de oefenwedstrijd tegen Eendracht Aalst vrijdag (1-1). "Nick is niet de doelman die wij zoeken", vatte technisch manager/trainer Jurgen Streppel het kort samen. De proefstage van doelman Brahim Zaari loopt nog wel door. Vermoedelijk wordt vrijdag na de oefenwedstrijd tegen Telstar besloten of hij wel een contract krijgt aangeboden. Willem II speelt dinsdagavond ook nog een oefenwedstrijd. Op het complex van Longa is Westerlo dan de tegenstander (aanvang 19.00 uur). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Groningen wil Misidjan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Groningen wil Misidjan. Ik lees al een tijdje dat NEC dicht bij een akkoord is met Misidjan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Nieuwe thuistenue: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Hoe is het nu met dat jonge ventje, Lumu geloof ik!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Zit gewoon in het eerste nog. Verder geen nieuws over zijn situatie. Interesse is er ongetwijfeld, maar volg dat niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Hoe is het nu met dat jonge ventje, Lumu geloof ik!? Lastige situatie. Tussen Willem II en Lumu zit het ergens goed mis. Lijkt er nu niet op dat ie verkocht gaat worden, af dat hij bij de selectie van Willem II gaat komen. Hij traint nu mee met Jong Willem II geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Jeroen Lumu traint inderdaad gewoon mee met Jong-Willem II, is momenteel dus ook niet mee op trainingskamp. Een van de grootste talenten is het maar het is een jongen die de juiste mentaliteit mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 juli 2013 Share Geplaatst 22 juli 2013 Demotraining in plaats van oefenwedstrijd 22-07-2013 In tegenstelling tot eerdere berichtgeving speelt Willem II op de Koningsdag van 27 juli geen wedstrijd. In plaats daarvan verzorgen Jurgen Streppel en zijn mannen een demonstratietraining waarbij zij een uniek kijkje in de keuken geven. Het besluit om een training te verzorgen in plaats van een wedstrijd te spelen is genomen nadat eerst een poging om het Turkse Fenerbahce naar Tilburg te halen strandde en vervolgens de beoogde vervanger vorige week afzegde. Willem II slaagde er, ondanks verwoede pogingen niet in om op het laatste moment nog een geschikte tegenstander te vinden voor een wedstrijd op zaterdag. Mogelijk wijken de Tricolores nu uit naar een andere dag en locatie om nog een laatste wedstrijd te spelen voordat de competitie op zondag 4 augustus losbarst. Hahaha, kan toch niet zeg. "Een uniek kijkje in de keuken." Ze weten 't mooi te brengen. Overigens snap ik ook niet dat ze Fenerbahce wilde regelen, dat zitten er meer Fenerbahce fans dan Willem II fans joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 http://foxsports.nl/video/145491-hyypia-mijn-carriere-in-nederland-was-een-opstapje-naar-het-buitenland.html Hyypiaeeeeee Hyypiaoooooooo Hyypiaeeeee Hyypiaooooooo _O_ [YOUTUBE]Iyr9qUqsWcI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Renan Zanelli tekent tweejarig contract Renan Zanelli is vanaf vandaag officieel Willem II’er. De Braziliaan die sinds de start van de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen meetraint met de selectie tekent een tweejarig contract bij de Tricolores. Zanelli is afkomstig van de Braziliaanse club Audax Rio, de club waar ook zijn ploeggenoot Bruno Andrade tot voor kort speelde. Het tweetal startte de voorbereiding op het seizoen eind juni in Tilburg. Met Andrade bereikte Willem II al eerder een akkoord, maar ook Zanelli toonde aan van toegevoegde waarde te zijn voor het keurkorps van trainer Jurgen Streppel. Voor de 21-jarige middenvelder die tevens over een Italiaans paspoort beschikt, is Willem II de eerste club buiten Zuid-Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Redelijk bemoedigend begin. Spel was goed en verzorgd, verdedigend stond het wat minder. Boymans, Misidjan, Vossebelt en Peters zullen dit team moeten dragen denk ik. Messaoud viel wat tegen. Heerkens en Wuytens ook wat fouten. Boymans speelde wel echt heeeeel goed zeg. Bijzonder balvast en kan ook andere spelers de diepte in sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Heerlijke spits, die Boymans. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Leuk om te zien dat Ruudje eindelijk eens blessurevrij is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten