Jump to content

Metal!

Apprabab
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Katatonia, Anathema. Wel zorgen dat je de latere albums hebt. De vroegere albums zijn meer doom-metal. Dus met vrij hoge grunt. Latere albums zijn volledig clean.

Na deze post heb ik trouwens een hele hoop van Katatonia gedownload, en ik moet zeggen: _O_

The killers Interview Bij Jonathan Ross. Met uiteraard ook Tracks waaronder: Human, The world we live in, Mr Brightside en When you were Young.

[Youtube]WtQqyMU5VDw[/Youtube]

[Youtube]8vi6vQgFVXU[/Youtube]

[Youtube]c-iU5oCA6PI[/Youtube]

• 4 weeks later...

Ik zit nu weer eens dat Radiohead album te luisteren maar waarom vinden mensen Paranoid Android over het algemeen beter dan Karma Police? Dat gejengel van Paranoid Android kan ik echt niet aanhoren: zeikstem, irritante geluiden en veelste over de top (alsof ze zo heel artistiek willen overkomen ofzo) Nee dan vind ik Exit Music en Karma Police wel echt legendarische nummers maar Paranoid Android is maar middelmaat.

Ik vind Karma Police dan weer veel minder. Paranoid Android is juist een van mijn favoriete Radiohead-tracks. Vooral dat hele rustige gedeelte vlak voor de laatste uitbarsting. Dat symboliseert voor mij een periode van een aantal jaar geleden. Voor de rest vind ik OK Computer een prima album. Al vind ik het een beetje overdreven om het het beste album ooit te noemen. Dat komt denk ik ook omdat ik meer fan ben van de Radiohead van Kid A, Amnesiac, HTTT en In Rainbows.

Ik zit nu weer eens dat Radiohead album te luisteren maar waarom vinden mensen Paranoid Android over het algemeen beter dan Karma Police? Dat gejengel van Paranoid Android kan ik echt niet aanhoren: zeikstem, irritante geluiden en veelste over de top (alsof ze zo heel artistiek willen overkomen ofzo) Nee dan vind ik Exit Music en Karma Police wel echt legendarische nummers maar Paranoid Android is maar middelmaat.

Die clip is legendarisch, en dat gejengel past juist heel goed bij de bedoeling van het nummer ;)

Ik vind Karma Police dan weer veel minder. Paranoid Android is juist een van mijn favoriete Radiohead-tracks. Vooral dat hele rustige gedeelte vlak voor de laatste uitbarsting. Dat symboliseert voor mij een periode van een aantal jaar geleden. Voor de rest vind ik OK Computer een prima album. Al vind ik het een beetje overdreven om het het beste album ooit te noemen. Dat komt denk ik ook omdat ik meer fan ben van de Radiohead van Kid A, Amnesiac, HTTT en In Rainbows.

Ja ik begrijp het nu, na paar keer achter elkaar luisteren ging ik het ineens geniaal vinden. ;c

Metallica is tegenwoordig een commerciele band met arrogante klootzakken. James is z'n stem al 20 jaar kwijt, Lars moet nodig weer eens naar drumles, Robert moet es kappen met die apen-bewegingen en zich concentreren op het spelen, en Kirk is gewoon beesztbaas.

Ze spelen tegenwoordig voor het geld, hun shows zijn altijd hetzelfde (knalletje bij Enter Sandman, zelfde set-list, bij intro Nothing Else Matters zelfde showtje) en de muziek is meer heavy rock die 100x gemasterd is. Beter gaan ze weer Thrash maken.

Calimero.jpg