Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

Lindgren _O_ Doet het nu goed als CV hoor ik overal klopt dat?

Bruno Silva :( Zo zonde van zijn schouder verkeerde diagnoses gesteld etc belachelijk eigenlijk :cab:

En ach half Groningen komt van Ajax dus beetje krom :cab: En Groningen verdiende nog best veel aan de verkopen van Suarez aan Liverpool en Barcelona.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dat was toch meer vanwege dat enorme spandoek wat toen gemaakt was met die tekst? ;c Kan ik me nog wel wat bij voorstellen dat daar ophef over ontstond.

Ssst. ;c Al vind ik het nog hypocriet, want op het spandoek stonden enkel de woorden afgedrukt die er worden gezongen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja als er beelden zijn van de huldiging kunnen jullie dat dan delen hier? Lees dat Antonia wat over Rekik zei en Kappelhof over zijn overleden vader.

[MENTION=18663]Chiemel[/MENTION];

Waarom was Fox niet bij de huldiging :cab: En er moet toch wel beelden zijn ergens.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja als er beelden zijn van de huldiging kunnen jullie dat dan delen hier? Lees dat Antonia wat over Rekik zei en Kappelhof over zijn overleden vader.

[MENTION=18663]Chiemel[/MENTION];

Waarom was Fox niet bij de huldiging :cab: En er moet toch wel beelden zijn ergens.

http://www.rtvnoord.nl/bekerfinale/artikel.asp?p=148772

Rechts het filmpje. Staat ook wel een samenvatting van de huldiging.

Antonia had trouwens whiskey in z'n bidon zitten en was redelijk de weg kwijt :mrgy: Werd ook door z'n ploeggenoten maar weer tot stilte gemaand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die Antonia steelt toch niet echt de show? Hij is meer een pleidooi aan het houden waarom PSV beter is dan Groningen. ;c

"Zij (PSV) zijn kampioen, wij hebben de beker. Zij spelen Champions League en wij spelen Europa League"

Nou touché grote vriend, wat een diss :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoenkaarten: FC Groningen verkocht afgelopen seizoen 12.200 seizoenkaarten. De club verwacht komend seizoen op ruim 14.000 uit te komen.

Goh, iedereen wil 3 Europese thuiswedstrijden zien.

Begroting FC Groningen stijgt van € 17,25 miljoen naar ruim € 20 miljoen

Verstandig dat ze het geld besteden aan het trainingscomplex enzo. Als je gaat investeren in dure contracten en de komende jaren geen Europees voetbal haalt ben je de sjaak.

Tevens gaat Chery sowieso weg. De Leeuw en Botteghin willen blijven tenzij er een buitenkans zich aanbiedt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er goed uit. Stond net op internet dat ze Zivkovic niet meer terug willen op huur. Nou kan ik me dat kwalitatief gezien niet zo goed voorstellen, maar het zou wel een statement kunnen zijn naar andere youngsters: denk goed na voordat je weg gaat, want misschien beland je wel op de bank / 2e elftal en dan? Maargoed, voor Groningen 4 andere clubs in prinicpe.. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans Nijland was vanavond gastspreker op een door Stichting Bedrijvenvoetbal Bedum en de Bedrijvenvereniging Bedum georganiseerde sponsoravond. Een uitgebreid verslag van deze avond, alsmede van het jaarlijkse Bedrijvenvoetbaltoernooi, is a.s. maandag in de Ommelander Courant na te lezen. Nijland ging in op een aantal actuele, transfergerelateerde zaken. Zo gaf hij aan dat FC Groningen afziet van het contracteren van de 20-jarige Servische aanvaller Mijat Gacinovic. Gacinovic is voor 75% in handen van een Zwitsers investeringsfonds, maar afgaande op de uitlatingen van de algemeen directeur spelen er ook schimmige zaakwaarnemersconstructies, die het geheel van geldstromen tot een in de ogen van FC Groningen onverantwoord avontuur maken.

Verstandig! Kennelijk een groot talent, maar dat geklooi moet je niet hebben. Kom je altijd als verliezer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las er ook dit over:

Update: FC Groningen zet definitief streep door naam van doelwit

Mijat Gacinovic komt niet naar FC Groningen. De bekerwinnaar had de twintigjarige aanvaller uit Servië op het oog, maar moet voorzichtig zijn. Hans Nijland noemde de komst van het jonge talent tijdens een sponsorbijeenkomst een groot risico. "Als mijn kleinkinderen mij een tekening willen geven, dan moet het niet zo zijn dat ze mij die door de tralies moeten aanreiken", tekende FCGonline op uit de mond van de directeur.

Nijland refereert daarmee aan de transfer van Filip Kostic. Aan de komst van de landgenoot van Gacinovic verdiende diens zaakwaarnemer dankzij een schimmige constructie 550.000 euro. Hij belandde in de gevangenis. "Rode Ster (dat ook interesse heeft in Gacinovic, red.) heeft wat minder moeite met de geldstromen rond Gacinovic", zegt hij eufemistisch.

De algemeen directeur van de Groningers verklaarde op de bijeenkomst ook dat hij geen grote uitstroom van spelers verwacht. Tjaronn Chery vertrekt waarschijnlijk wel. De middenvelder aasde al op een transfer en zag dat gevoel versterkt worden tijdens zijn periode bij het Nederlands elftal. "Maar meneer de directeur, er zaten daar spelers die in een week net zoveel verdienen als ik in een jaar", zou hij Nijland aan de telefoon hebben gezegd. Michael de Leeuw en Eric Botteghin blijven waarschijnlijk wel in Euroborg.

Update 20 juni 19.10 uur - FC Groningen zet definitief streep door naam van doelwit

Mijat Gacinovic is niet langer in beeld om de selectie van FC Groningen te versterken. Hans Nijland maakte dat eerder deze week eigenlijk al duidelijk en het bericht wordt nu bevestigd door manager technische zaken Peter Jeltema. "Vorig seizoen hadden wij al met hem en zijn zaakwaarnemer gesproken en dat hebben wij nu weer gedaan. Toen was hij financieel gezien niet haalbaar en nu opnieuw niet", zegt Jeltema tegen RTV Noord. "Het klopt dat een Zwitsers investeringsfonds een groot deel van de rechten van Gacinovic in handen heeft. Dat maakt het er allemaal niet duidelijker en makkelijker op."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vd Looi weet precies hoe hij zijn team moet laten pieken. Kijk naar de afgelopen 2 seizoenen. Altijd een sterke reeks vanaf februari. Ondanks dat die de uitstraling van een begravenis ondernemer heeft, ben ik redelijk overtuigt van zijn kwaliteiten. En met Luckien en Marcel Groninger als assistenten staat er een goede technische staf

Gisteren naar de oefenwedstrijd geweest tegen Emmen. Linssen oogt wat dikkig/mollig, maar was wel zeer gedreven en maakte 2 prima goals. Tamata viel me in positieve zin op. Won veel duels, zuivere passing en aanvallend aanwezig. Wordt nog mooie strijd tussen hem en Burnet. Hoop dat dit het seizoen wordt van Hoesen. Die jongen is heel gedreven en snapt het spelletje echt wel.

Chery gaat nog wel weg, maar waarheen durf ik niet te zeggen. Hoop dat Groningen elk bod rond de 3 miljoen accepteert. Voor iemad die in zijn laatste contractjaar zit is dat een hele hoop geld. En met Rusnak heb je al een vervanger in huis. Botteghin wil graag weg, maar zijn weinig clubs concreet. Er is een gesprek geweest om het contact met 1 seizoen te verlengen, maar tot nu toe had Botteghin weinig interesse. Voor de Leeuw geldt hetzelfde als Botteghin.

Hoop trouwens dat Zeefuik snel vertrekt. Op papier staat die jongen bij geen enkel team. Strijkt een vorstelijk salaris op, maar wordt intussen steeds meer genegeerd. Gewoon gratis weg doen aan een willekeurige club en een doorverkooppercentage bedingen. Deze situatie is voor niemand goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het geworden, en wie maakte de goals? Speelden Clasie en Pelle (goed)?

0-3 voor Southampton geworden. Ik heb de wedstrijd (helaas) niet gezien. Pellé heeft gescoord, Clasie viel volgens mij (?) na zestig minuten in. Andere goals kwamen van Fonte en Soares (toch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoiets wel ja. Zat in de Euroborg. Tot de 0-1 deed FC het goed, daarna was het helemaal niks meer. Wisten geen echte kansen meer te creëren en verdedigend bij dode.spelsituaties zag het er niet goed uit. [MENTION=640]Setzzie[/MENTION]; Linssen zag er idd wat mollig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

0-3 voor Southampton geworden. Ik heb de wedstrijd (helaas) niet gezien. Pellé heeft gescoord, Clasie viel volgens mij (?) na zestig minuten in. Andere goals kwamen van Fonte en Soares (toch?)

Ik dacht te zien dat Mane er ook 1 scoorde ipv Soares.

Link naar opmerking
Deel via andere websites