Jump to content

FC Groningen

Niels
 Share

Recommended Posts

FC Groningen was wel zwak gisteren hoor. Natuurlijk verlies je eigenlijk door twee persoonlijke blunders van Botteghin, maar na de aansluitingstreffer was FCG gewoonweg kwalitatief/conditioneel niet sterk genoeg om Aberdeen volledig te domineren. In de verdediging haalde alleen Kappelhof een voldoende, want ook Burnet maar vooral Hateboer werden helemaal overlopen.

Ik zou 'm voor Feyenoord tippen! :p

Haha behoorlijk talentvol hoor maar erg slecht gisteren ;c

Wat ik zei, voetballend gewoon niet erg sterk. Moet het hebben van z'n drive, power, overtuiging en kracht

Ja klopt, wel gisteren voor het eerst echt zoek gespeeld en vorige week dan.

Wat is je standpunt dan? Dat SPL een slechte competitie is?

Ik snap jou standpunt niet hier, jij vindt de SPL een goede competitie omdat de nummer 3 onterecht doorgaat tegen de nummer 7 of wat?

Maakt niet uit, tegen Sociedad waren ze sowieso uitgeschakeld. Wel schandelijk altijd die voorrondes van de Europa League. Ik heb nauwe banden met de directie van Twente, maar Joop Munsterman heeft me ooit verteld dat niemand in de voorrondes van de Europa League wil uitkomen. Twente maakte een tijdje geleden, toen ze vroeg moesten beginnen in de Europa League dik verlies per voorronde die ze doorkwamen.

Maakt niet uit, tegen Sociedad waren ze sowieso uitgeschakeld. Wel schandelijk altijd die voorrondes van de Europa League. Ik heb nauwe banden met de directie van Twente, maar Joop Munsterman heeft me ooit verteld dat niemand in de voorrondes van de Europa League wil uitkomen. Twente maakte een tijdje geleden, toen ze vroeg moesten beginnen in de Europa League dik verlies per voorronde die ze doorkwamen.

Klopt, pas in de groepsfase wordt het rendabel als je een paar potten wint, dacht ik. En dan is het nog steeds geen vetpot.

Nee ik vind de SPL minder slecht als sommige Nederlandse media doen voorkomen

Dat kan maar jij hebt het over dat het niet saai is, (Lijkt mij toch wel als jaarlijks Celtic kampioen wordt) En dat het niet zo slecht is, nou zo'n Higdon bevestigd alle vooroordelen wel he.

Dat kan maar jij hebt het over dat het niet saai is, (Lijkt mij toch wel als jaarlijks Celtic kampioen wordt) En dat het niet zo slecht is, nou zo'n Higdon bevestigd alle vooroordelen wel he.

Oh oké, dat 'saai' heb je gelijk in natuurlijk. Al was de degradatiestrijd en de tweede plek bijvoorbeeld wel weer erg spannend. Maarjah, in Nederland is de strijd om het kampioenschap helaas ook niet meer spannend (wel een stuk spannender natuurlijk dan in de SPL).

Higdon vond ik het goed doen. Veertien treffers bij een degradatie kandidaat, prima statistieken in ieder geval. Nee geen echte Ronaldo, Romario of Van Basten maar die illusie had denk ik ook niemand.

• 2 weeks later...

Jammer, hij deed het best goed in de wedstrijden tegen Aston Villa.

Chery was ook erg goed bezig, 1 geweldig doelpunt van afstand. Antonia speelde vanaf links, werd erg goed gebruikt in de snelheid. Dit was ook mede te danken aan hoog niveau van passing van middenveld van Groningen. Mooie teamprestatie. Aston Villa was wel dramatisch trouwens.