Jump to content

FC Groningen

Niels
 Share

Recommended Posts

Ik gok op een 1-1. Aberdeen gaat zwaar verdedigen, maakt een goal en speelt het daarna rustig uit. Goed elftal hoor van wat ik heb gezien. Vooral Pawlett, McGinn, Rooney zijn goede spelers. Misschien doet hun nieuwe aankoop Goodwillie nu wel 90 minuten mee. Ben tenminste erg benieuwd naar FCG. (y)

Opstelling tegen Aberdeen donderdag:

Basis:

Kostic - Hoesen - Van der Velden

Lindgren - Chery - Kieftenbeld

Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer

Padt

Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk.

Speelde Groningen vorige week zo? Ik zou zelf denk liever Antonia i.p.v. VD Velden zien, of was die transfer destijds nog niet afgerond?

Speelde Groningen vorige week zo? Ik zou zelf denk liever Antonia i.p.v. VD Velden zien, of was die transfer destijds nog niet afgerond?

Ja zo speelden ze. Antonia kwam er aan het einde nog even in:

Ben zelf zeer benieuwd naar Islamovic dit seizoen, ik hoop dat die z'n wedstrijdjes gaat meepikken. Wedstrijd uitverkocht trouwens.

Vind die Vd looi ook wel tof ;c

En ziek goed versterkt he. Vd Laan deed het vorig jaar uitstekend bij Cambuur, Hoesen is 5 klasse beter dan Zivkovic en hebben ze nog Antonia erbij gekregen en dat vind ik een ideale bankspeler.

Antonia is geen ideale bankzitter hoor. Dan gaat hij moeilijk lopen doen en wordt het een lastig ventje. Dat zal in het begin nog niet zo zijn, maar als hij langer niet aan spelen toekomt en hij merkt dat hij het niveau aankan dan gaat dat wel gebeuren. Maar zo'n iemand achter de hand hebben is altijd handig, daar hebben tegenstanders het altijd lastig mee.

Vanuit de Euroborg de wedstrijd gezien. Zo heb ik de wedstrijd beleefd;

Penalty leek heel makkelijk gegeven, zo had FC zoiezo ook een penal kunnen krijgen op het moment dat vd Velden in de rug werd geduwd. 2e doelpunt leek van mijn hoek dik buitenspel, maar blijkbaar was dat niet zo, lees er weinig over terug. Verder vond ik Chery en Kappelhof het sterkste spelen. Kostic oogde niet fit. Ergerde mij dat hij in de eerste helft vrijwel nooit werd aangespeeld, met name dankzij Burnet. Botteghin en Kieftenbeld erg matig. Antonia liet weer zien wat hij kan; rennen en dribbelen, maar technisch is hij erg zwak, ben geen fan van hem. Ook leek de scheids in het voordeel van Aberdeen te fluiten, met name in de kleine overtredingen, ik moet de doelpunten zelf nog ff terugkijken. Keeper Padt leek in de eerste helft erg onzeker.

Ohja, minuut stilte ging niet helemaal goed. Werd niet echt duidelijk begonnen, geen idee of men dat meekreeg op TV

Edited by Chiemel

Vanuit de Euroborg de wedstrijd gezien. Zo heb ik de wedstrijd beleefd;

Penalty leek heel makkelijk gegeven, zo had FC zoiezo ook een penal kunnen krijgen op het moment dat vd Velden in de rug werd geduwd. 2e doelpunt leek van mijn hoek dik buitenspel, maar blijkbaar was dat niet zo, lees er weinig over terug. Verder vond ik Chery en Kappelhof het sterkste spelen. Kostic oogde niet fit. Ergerde mij dat hij in de eerste helft vrijwel nooit werd aangespeeld, met name dankzij Burnet. Botteghin en Kieftenbeld erg matig. Antonia liet weer zien wat hij kan; rennen en dribbelen, maar technisch is hij erg zwak, ben geen fan van hem. Ook leek de scheids in het voordeel van Aberdeen te fluiten, met name in de kleine overtredingen, ik moet de doelpunten zelf nog ff terugkijken. Keeper Padt leek in de eerste helft erg onzeker.

Ohja, minuut stilte ging niet helemaal goed. Werd niet echt duidelijk begonnen, geen idee of men dat meekreeg op TV

Hier gestopt met lezen :cab: