Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Bacuna dus verkocht aan Aston Villa voor 1 mjn + 20% doorverkoop clausule. Was dramatisch vorig seizoen, maast moest ook back spelen van Maaskant ;e Wanneer hij een goed seizoen had gedraaid kon hij wel voor 3 mjn weg, maar nu is dit wel prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bacuna dus verkocht aan Aston Villa voor 1 mjn + 20% doorverkoop clausule. Was dramatisch vorig seizoen, maast moest ook back spelen van Maaskant ;e Wanneer hij een goed seizoen had gedraaid kon hij wel voor 3 mjn weg, maar nu is dit wel prima.

Stond stil in zijn ontwikkeling en bracht ook te weinig. Ik denk daarom ook dat deze transfer zowel goed is voor Groningen als voor Bacuna zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Fc Groningen dus zwaar verloren van Mainz 05. (met 4-0).

- Ze willen Adorjan van Liverpool huren met optie tot koop

- William Ekong voor 99% rond

Hopelijk komt die versterking op het middenveld er via een andere weg als Adorjan niet komt. Is wel noodzakelijk.

Ik krijg totaal geen hoogte van ze :cab: Ik bedoel een paar goede talenten hebben ze wel rondlopen, maar daarmee kom je er niet. Ik vrees weer een seizoen zo rond de 12e plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk ook het gevolg van alle jeugdspelers die nu bij het eerste zijn gekomen. Zeker talentvol en daar zullen er ook minstens 2 van doorbreken, maar het is wel een investering die je weer een seizoen kost. Wel de goede weg ingeslagen imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap niet waarom het linker rijtje niet mogelijk is. Vorig jaar werden we met betonvoetbal , en een minder selectie 7e. Mindere selectie ja , denk dat we wel degelijk goed ingekocht hebben. Daar boven op is de concurrentie , vind ik , alleen maar minder geworden. Utrecht en Twente (nummer 5 en 6) zijn toch allebei zeker 3/4 belangrijke spelers kwijt geraakt en er zo veel spectaculaire aankopen zijn er zeker niet geweest. Onder ons eindigden Heerenveen en ADO , waarvan ik Heerenveen wel hoog inschat. ADO zal niet veel beter zijn als vorig jaar, ook niet veel minder. Snap daarom echt niet , waarom iedereen het zo pessimistisch inziet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook wel vertrouwen in Groningen voor komend seizoen. In mijn ogen is alleen het verlies van Van Dijk noemenswaardig, want Sparv, Ajilore, Kwakman, Schet en Bacuna waren afgelopen seizoen geen bepalende spelers. Het grote vraagteken voor komend seizoen ligt dan ook centraal achterin.

Daarnaast zou het wel helpen als de spitsen eens gaan scoren, maar slechter dan vorig seizoen kunnen ze ook niet presteren volgens mij. En nee de Leeuw maar in de spits neerzetten omdat hij wel scoort is geen oplossing!

Ik heb er wel vertrouwen in dat er komend weekend in Nijmegen een goed resultaat neer gezet gaat worden! En persoonlijk denk ik dat Groningen aan het einde van het seizoen op een 5e of 6e plaats zal staan, want Vitesse, Utrecht en Twente gaan tegenvallen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar gaat Chery bij jullie spelen? Las dat ie gehaald is als middenvelder? Dan is er nog hoop, als ie vanaf het middenveld komt vind ik het echt een hele goede speler. Heb 'm vorig seizoen 1 of 2 keer op die positie zien spelen bij ADO en dit seizoen in de voorbereiding, komt ie veel beter tot zijn recht dan wanneer die vanaf de zijkant komt. Dan is het negen van de tien keer drama. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zeker te verwachten en ik hoop het ook. Op basis van de laatste training zal dit de opstelling worden (FCGOnline) :

Bizot

Kappelhof-Botteghin-Letschert-Wijnaldum

Lindgren, Chery , vdVelden

Kostic , Texeira(de Leeuw) , Kirm

De Leeuw bleef binnen vanwege een blessure, maar als ie fit is verwacht ik dat ie speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op papier een goede opstelling!

Persoonlijk had ik liever nog wel Burnet gezien zodat alleen centraal achterin zou veranderen, maar wat die vent nu weer allemaal uitspookt! Mocht er nog een leuk bod komen zou ik meteen een postzegel op die Burnet plakken! ben wel benieuwd of het centrale duo er meteen staat, ze hebben tegen de Schotse topscorer wel meteen een uitdaging tenminste.

En ik ben nog steeds bang voor het scorend vermogen als Texeira gaat spelen, want welke spits gaat nu glashard verkondigen dat scorend vermogen niet zijn handelsmerk is! Dat is toch iets wat in een systeem met op papier 2 vleugelspitsen toch wel handig is. Misschien moet ik dan toch maar terugkomen op mijn opmerking dat de Leeuw niet in de spitsmoet. Dit ook aangezien Zeefuik nog steeds te dik is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zeker te verwachten en ik hoop het ook. Op basis van de laatste training zal dit de opstelling worden (FCGOnline) :

Bizot

De Leeuw bleef binnen vanwege een blessure, maar als ie fit is verwacht ik dat ie speelt.

Tegen wie spelen julie dit weekend? Op papier hebben jullie een beter team dan vorig jaar. Ken alleen Letschert niet, jeugdspelertje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Meest opvallende man op het trainingsveld: Krisztian Adorjan."

Wie weet heeft van de Looi meteen een verrassing in petto ;) Want dit klinkt wel leuk:

"De Hongaar speelde vanochtend bij de tegenstanders van de basis op zijn favoriete positie (achter de spits), maar we kunnen niet wachten op het moment dat hij van een basishesje wordt voorzien. Hij toonde een natuurlijk leiderschap, was dreigend en amper van de bal te krijgen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegen wie spelen julie dit weekend? Op papier hebben jullie een beter team dan vorig jaar. Ken alleen Letschert niet, jeugdspelertje?

NEC - Groningen staat zaterdag op het programma.

En die Letschert is een jeugdige centrale verdediger die vorig jaar ook al de eerste vervanger van van Dijk was. Heeft enkele goede wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEC , jullie rivaal haha. Ja zoals Bewaker al zegt, jeugdige centrale verdediger. Heeft vorig jaar naast Kwakman een paar zeer behoorlijke wedstrijden gespeeld. Is jaartje of 3 terug overgekomen als AMC van Heerenveen. Is in Groningen omgetoverd tot centrale verdediger. Er wordt verwacht dat hij samen met Ekong de strijd aan moet gaan voor de plek naast Botteghin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bizot

Mooi dat Van der Velden waarschijnlijk speelt. Wel vergelijkbaar team met NEC gok ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites