Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Demy de Zeeuw @DemydeZeeuw Close

Mooie goal van sukie leuk voor hem! Harde werken van hem word beloond, iedere dag was hij nog uren alleen bezig! #ambitie #gropsv

Zegt genoeg imo. Mooie overwinning voor jullie. Weet niet, maar had al zoiets gedacht nadat jullie vorige week zo roemloos verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Suk, wat een baas . Heerlijke overwinning, had het al een beetje voorspelt eigenlijk. In de eigen Eurborg kunnen we van iedereen winnen, mits het met de mentaliteit goed zit. Ik vond Kwakman en Ivens ook goed staan, lange tijd geleden dat we verdedigend eigenlijk geen enkele 100 % kans weggeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja tuurlijk bedoel ik Jong Ajax

Maar of iemand technisch is kan je ook wel zien in Jong Ajax dan kan je het alleen beter zien omdat het niveau lager is idd.

Maar ik zeg ook niet dat hij technisch super is ofzo maar het is geen Dirk Kuyt voetballer die het alleen maar van hard werken moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites