Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja in 90 minuten kun je er niks over zeggen.

Maar komt sowieso tekort ja vooral als je Texeira hebt.

Trouwens prachtig verhaal blijft het gewoon op vakantie vragen of je mag meetrainen met Ajax, ook nog een contract afdwingen 2 jaar blijven, topscorer worden in de belofte competitie debuteren in de Johan Cruijf schaal. Dan ga je weg en mag je opeens naar Groningen. Fantastisch toch anders zat die nog te studeren daar in Korea :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb dat filmpje ff gekeken maar echt overtuigd ben ik nog niet helemaal. Hij heeft wel een fijne traptechniek/voorzet, maar verder... Let maar eens op het niveau van de verdedigers waar ie tegenover staat, lijkt wel alsof ze hem er expres langs laten gaan.

Hij is wel beter dan de rest die daar op het veld staat, dat is wel duidelijk. Die spitsen verneuken echt elke mooie voorzet van hem :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Petter Andersson heeft FC Groningen op negatieve wijze verrast. De middenvelder kreeg ondanks twee zware knieblessures steeds het vertrouwen van zijn club, die nu het aflopende contract van Andersson wil verlengen. De aanvoerder van Groningen heeft echter aangegeven dat hij zich momenteel op het voetballen wil richten en niet wil onderhandelen over een nieuwe verbintenis.

Strik erom en wegwezen. Ondankbaar ventje. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel eens met Marco, maar dan was het me wel een partij geldverspilling :moop:

Laatste tijd (bijv die 3-3 pot) verneukt hij kans na kans en wekt hij irritatie op door 1000x van afstand te schieten. Die ballen vliegen het stadion uit man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel eens met Marco, maar dan was het me wel een partij geldverspilling :moop:

Laatste tijd (bijv die 3-3 pot) verneukt hij kans na kans en wekt hij irritatie op door 1000x van afstand te schieten. Die ballen vliegen het stadion uit man.

Enige schot die er mooi in zat was thuis tegen Vitesse vorig seizoen. Die 3-0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zijn blessure vond ik hem enorm sterk spelen itt tot nu. Heel veel kansen die hij verprutst door altijd naast en over te schieten. Zal niet veel uitmaken of hij gaat verlengen, want FCG is zeker neit afhankelijk van Petter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou Andersson gewoon nog 1x de kans geven om te verlengen, wil die dat niet; zoeken naar een opvolger. Het houdt een x op met het krediet van Andersson, speelt al weken slecht en krijgt ook nog steeds het vertrouwen van Huistra. Het vertrouwen van hij altijd gekregen heeft, ook na 2 zware blessures. En dan vragen ze hem om contract verlenging, zodat Groningen ook de zekerheid heeft dat hij niet gratis de deur uitloopt aan het einde van zijn contract, en dan wil hij ineens niet aan de toekomst denken. Goossens of Vejinovic zijn goede opties, met een voorkeur voor Vejinovic trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vejinovic? Weet niet, vind hem altijd opgefokt overkomen. En niet de goede variant zoals Buijs dat had. Zeker een leuk talentje maar zal ons niet helpen om nog hogerop te komen denk ik. En als Nijland serieus daar over is moeten ze daar toch serieus over na gaan denken.

Frank wie is dat talentje dat is gehaald? Heb wel contact gehad met Nijland zelf, maar dat contract is nooit aangekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frank wie is dat talentje dat is gehaald? Heb wel contact gehad met Nijland zelf, maar dat contract is nooit aangekomen.

Paco van Moorsel hoor ik uit bronnen.

Yup, was al een tijdje bekend maar ze wouden er beide nog niet over praten. Verder zou die spits van Den Bosch ook komen, net als die Antonia van GAE. Ik volg de JL niet dus ik heb er ook geen verstand van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites