Dost Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Hij heeft geen bal goed geraakt joh. Het was wel geinig omdat het hele publiek erachter ging staan door het gekke verhaal. Maar het enige wat hij had was inzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Ja in 90 minuten kun je er niks over zeggen. Maar komt sowieso tekort ja vooral als je Texeira hebt. Trouwens prachtig verhaal blijft het gewoon op vakantie vragen of je mag meetrainen met Ajax, ook nog een contract afdwingen 2 jaar blijven, topscorer worden in de belofte competitie debuteren in de Johan Cruijf schaal. Dan ga je weg en mag je opeens naar Groningen. Fantastisch toch anders zat die nog te studeren daar in Korea :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Suk is heel enthousiast, daardoor lijkt het alsof ie er niks van kan. Het is een echte doelpuntenmaker. Een soort Inzaghi, maar dan van een minder niveau. Ik hoop dat deze jongen een half jaar verhuurd wordt aan Veendam ofzo, daar zal hij wel een betere voetballer van worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 [YOUTUBE]GSJQQThZakU[/YOUTUBE] Ik zeg halen, als Tadic toch blijft kan hij rustig wennen en volgend seizoen spelen en anders maar voor de leeuwen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Wie gaat er een filmpje van 13 minuten kijken? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 :-D vanaf 3.50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 28 december 2011 Share Geplaatst 28 december 2011 Nou heb dat filmpje ff gekeken maar echt overtuigd ben ik nog niet helemaal. Hij heeft wel een fijne traptechniek/voorzet, maar verder... Let maar eens op het niveau van de verdedigers waar ie tegenover staat, lijkt wel alsof ze hem er expres langs laten gaan. Hij is wel beter dan de rest die daar op het veld staat, dat is wel duidelijk. Die spitsen verneuken echt elke mooie voorzet van hem :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Petter Andersson heeft FC Groningen op negatieve wijze verrast. De middenvelder kreeg ondanks twee zware knieblessures steeds het vertrouwen van zijn club, die nu het aflopende contract van Andersson wil verlengen. De aanvoerder van Groningen heeft echter aangegeven dat hij zich momenteel op het voetballen wil richten en niet wil onderhandelen over een nieuwe verbintenis. Strik erom en wegwezen. Ondankbaar ventje. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Hij verlengt wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemi Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Beetje raar van Andersson ... Mag hopen dat hij gewoon verlengd, belangrijke speler voor de FCG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Valt wel mee, zo belangrijk is hij niet meer. En we hebben nooit meer de Andersson gezien die we voor zijn 2 blessures hebben gehad, ik zal er niet zo mee zitten als ie wegging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Vejinovic een optie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2012 Wel eens met Marco, maar dan was het me wel een partij geldverspilling :moop: Laatste tijd (bijv die 3-3 pot) verneukt hij kans na kans en wekt hij irritatie op door 1000x van afstand te schieten. Die ballen vliegen het stadion uit man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Wel eens met Marco, maar dan was het me wel een partij geldverspilling :moop: Laatste tijd (bijv die 3-3 pot) verneukt hij kans na kans en wekt hij irritatie op door 1000x van afstand te schieten. Die ballen vliegen het stadion uit man. Enige schot die er mooi in zat was thuis tegen Vitesse vorig seizoen. Die 3-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Voor zijn blessure vond ik hem enorm sterk spelen itt tot nu. Heel veel kansen die hij verprutst door altijd naast en over te schieten. Zal niet veel uitmaken of hij gaat verlengen, want FCG is zeker neit afhankelijk van Petter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemi Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Hmm vond hem altijd nog wel belangrijk eigenlijk, maar ben de enige zo te zien. Verneukt wel veel kansen inderdaad. Hoop gewoon dat hij verlengd en anders misschien Goossens proberen binnen te halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Ik zou Andersson gewoon nog 1x de kans geven om te verlengen, wil die dat niet; zoeken naar een opvolger. Het houdt een x op met het krediet van Andersson, speelt al weken slecht en krijgt ook nog steeds het vertrouwen van Huistra. Het vertrouwen van hij altijd gekregen heeft, ook na 2 zware blessures. En dan vragen ze hem om contract verlenging, zodat Groningen ook de zekerheid heeft dat hij niet gratis de deur uitloopt aan het einde van zijn contract, en dan wil hij ineens niet aan de toekomst denken. Goossens of Vejinovic zijn goede opties, met een voorkeur voor Vejinovic trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Vejinovic? Weet niet, vind hem altijd opgefokt overkomen. En niet de goede variant zoals Buijs dat had. Zeker een leuk talentje maar zal ons niet helpen om nog hogerop te komen denk ik. En als Nijland serieus daar over is moeten ze daar toch serieus over na gaan denken. Frank wie is dat talentje dat is gehaald? Heb wel contact gehad met Nijland zelf, maar dat contract is nooit aangekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Paco van Moorsel hoor ik uit bronnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemi Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Schijnt definitief te zijn, ben benieuwd of hij goed genoeg is voor FC Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Bij de samenvattingen vond ik hem altijd wel iemand die erboven uitstak bij Den Bosch. Maar ja, dan oordeel ik op samenvattingen. Hele wedstrijden van Den Bosch ga ik iig niet zitten kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Is definitief ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Paco 1 van de betere middenvelders in de Jupiler League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Frank wie is dat talentje dat is gehaald? Heb wel contact gehad met Nijland zelf, maar dat contract is nooit aangekomen. Paco van Moorsel hoor ik uit bronnen. Yup, was al een tijdje bekend maar ze wouden er beide nog niet over praten. Verder zou die spits van Den Bosch ook komen, net als die Antonia van GAE. Ik volg de JL niet dus ik heb er ook geen verstand van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Verbeek oid? Is dat die spits van Den Bosch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten