Kloppie Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Je merkt aan alles dat Tadic veelste te goed is voor de Eredivisie. Nog steeds jammer dat Twente hem niet heeft kunnen oppikken. Zal volgend jaar denk ik ook niet gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eltigras Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Heerlijk zoals Groningen gewoon al die toppers verslaat in eigen huis :D. vorige keer ajax en nu zeer overtuigend Feyenoord. Wel jammer dat ze keihard van AZ hebben verloren thuis maar die 6-0 tegen Feyenoord maakt dat allemaal goed ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Jij bent zeker voor feyenoord? Maakt dat iets uit dan? Sorry hoor, maar die laatste drie goals waren gewoon super knudde verdedigd. Zelfs Van Beukering had een goal gescoord tegen dit Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Overdrijven is ook een kunst, je zei het zelf al. Van Beukering had nog in de middencirkel liggen hijgen tegen de tijd dat Tadic een voorzet gaf. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Je kunt ook overdrijven hè. Nu wordt haast elke speler van Groningen de hemel in geprezen, terwijl ze het volgende week gewoon moeilijk gaan hebben tegen RKC. Bepaalde spelers hebben vlagen van hun klasse en potentie laten zien ja, maar ze zijn er nog lang niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Toch is Tadic veruit beste linksbuiten in Nederland. Imo zelfs de beste winger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Je kunt ook overdrijven hè. Nu wordt haast elke speler van Groningen de hemel in geprezen, terwijl ze het volgende week gewoon moeilijk gaan hebben tegen RKC. Bepaalde spelers hebben vlagen van hun klasse en potentie laten zien ja, maar ze zijn er nog lang niet. Ghehe, die van mij was een bewussie. Ik zei namelijk gisteren ook al dat Groningen niet eens zo uitzonderlijk goed speelde als iedereen beweerde: Briljante uitslag natuurlijk, maar zo bijzonder goed voetbalde Groningen ook niet. Wel gruwelijk effectief en dat is ook wat waard. [spoiler=Oh ja, trouwens...] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Ik snap hem niet dat plaatje? ;e:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Die zat in mijn post van zondag ook al, heb 'm gewoon gequote. Overigens spreekt het plaatje voor zich, dus wat snap je niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Dat zinnetje van besparen kan je wel als iets ironisch zien anders:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Hehe Mario, hoe vies. :D Maar ja, de 6-0 was mooi en zal heus wel vaker aangegrepen worden maar zaterdag moeten we er weer minimaal 6 inschoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Met de instelling van afgelopen zaterdag komen we niet verder dan plaats 10 man. Wat een lakse wedstrijd hee. Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Vandaag moeten er toch echt 'gewoon' 3 punten gepakt worden. Het liefst met een leuke wedstrijd, en anders maar niet als ze deze wedstrijd maar gewoon winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Was slecht, enorm slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Raar seizoen; als ze slecht spelen pakken ze punten, als ze goed spelen lopen ze vaak punten mis :cab: Het begin was nog wel aardig, maar daarna zakte het niveau ver terug idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen_FCT Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Komen ze toch ook wel aardig goed weg met die megakans van Musa en toch ook wel met die rode kaart en penalty na de actie van Mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Duidelijk dat jij een teletekstsupporter bent :LO: Hoe slecht Groningen ook was, het laffe spel van VVV had niet beloond mogen worden met een punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Duidelijk dat jij een teletekstsupporter bent :LO: Hoe slecht Groningen ook was, het laffe spel van VVV had niet beloond mogen worden met een punt. Het falen van Groningen verdiende dan weer wel puntverlies. Verklaar dat maar eens;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Verklaar dat maar eens;c :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Wat heb jij eigenlijk met Groningen? Zie je vrij vaak hier posten maar kan de link niet echt leggen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Hiariej heeft wel weer keihard gefaald als rechtsback. En Van Loo is en blijft een ongelofelijke prutser. Dat die vent na zoveel blunders er nog in staat vind ik onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Tja, dat blijven onze 2 zwakste schakels. 3 punten waren gister het belangrijkst, en die zijn binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Als ie rechtsback staat is het een zwakke schakel ja, op het middenveld vind ik hem behoorlijk goed. Inzicht, voetballend vermogen, tenminste geen controlerende middenvelder die alleen maar laffe breedtepassjes geeft. Alleen rechtsback is ie idd niet best. Het vreemde is dat hetzelfde imo voor Kieftenbelt geldt. Daar heeft de FC toch wel een steekje laten vallen. Twee rechtsbacks die eigenlijk veel beter uit de verf komen op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Als ie rechtsback staat is het een zwakke schakel ja, op het middenveld vind ik hem behoorlijk goed. Inzicht, voetballend vermogen, tenminste geen controlerende middenvelder die alleen maar laffe breedtepassjes geeft. Alleen rechtsback is ie idd niet best. Het vreemde is dat hetzelfde imo voor Kieftenbelt geldt. Daar heeft de FC toch wel een steekje laten vallen. Twee rechtsbacks die eigenlijk veel beter uit de verf komen op het middenveld. M.a.w. Sparv lekker wissel zetten, trieste voetballer. Laffe breedtepassjes, aanvallend niks waard en veel onnodige overtredingen. Ik ben totaal geen fan van hem. Gewoon: Van Loo (helaas) Kappelhof - Van Dijk - Kwakman (helaas) - Burnet Hiariej - Kieftenbeld Bacuna - Andersson - Tadic Texeira/Jones/Suk Eigenlijk wil ik wel jonge spelers als Bakker, Bos, Ben Moussa, Luis Pedro, Batbay en Keurntjes aan het werken zien. Lekker je eigen jeugd de kans geven, want waarom heb je anders een jeugdopleiding. Verder ben ik ontevreden over de centrale verdedigers die we hebben. Ivens/Kwakman zijn niet goed genoeg voor het niveau waar Groningen naar toe moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten