Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Je kunt ook overdrijven hè. Nu wordt haast elke speler van Groningen de hemel in geprezen, terwijl ze het volgende week gewoon moeilijk gaan hebben tegen RKC. Bepaalde spelers hebben vlagen van hun klasse en potentie laten zien ja, maar ze zijn er nog lang niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ook overdrijven hè. Nu wordt haast elke speler van Groningen de hemel in geprezen, terwijl ze het volgende week gewoon moeilijk gaan hebben tegen RKC. Bepaalde spelers hebben vlagen van hun klasse en potentie laten zien ja, maar ze zijn er nog lang niet.

Ghehe, die van mij was een bewussie. Ik zei namelijk gisteren ook al dat Groningen niet eens zo uitzonderlijk goed speelde als iedereen beweerde:

Briljante uitslag natuurlijk, maar zo bijzonder goed voetbalde Groningen ook niet. Wel gruwelijk effectief en dat is ook wat waard.

[spoiler=Oh ja, trouwens...]14w3coy.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ie rechtsback staat is het een zwakke schakel ja, op het middenveld vind ik hem behoorlijk goed. Inzicht, voetballend vermogen, tenminste geen controlerende middenvelder die alleen maar laffe breedtepassjes geeft. Alleen rechtsback is ie idd niet best. Het vreemde is dat hetzelfde imo voor Kieftenbelt geldt. Daar heeft de FC toch wel een steekje laten vallen. Twee rechtsbacks die eigenlijk veel beter uit de verf komen op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ie rechtsback staat is het een zwakke schakel ja, op het middenveld vind ik hem behoorlijk goed. Inzicht, voetballend vermogen, tenminste geen controlerende middenvelder die alleen maar laffe breedtepassjes geeft. Alleen rechtsback is ie idd niet best. Het vreemde is dat hetzelfde imo voor Kieftenbelt geldt. Daar heeft de FC toch wel een steekje laten vallen. Twee rechtsbacks die eigenlijk veel beter uit de verf komen op het middenveld.

M.a.w. Sparv lekker wissel zetten, trieste voetballer. Laffe breedtepassjes, aanvallend niks waard en veel onnodige overtredingen. Ik ben totaal geen fan van hem. Gewoon:

Van Loo (helaas)

Kappelhof - Van Dijk - Kwakman (helaas) - Burnet

Hiariej - Kieftenbeld

Bacuna - Andersson - Tadic

Texeira/Jones/Suk

Eigenlijk wil ik wel jonge spelers als Bakker, Bos, Ben Moussa, Luis Pedro, Batbay en Keurntjes aan het werken zien. Lekker je eigen jeugd de kans geven, want waarom heb je anders een jeugdopleiding. Verder ben ik ontevreden over de centrale verdedigers die we hebben. Ivens/Kwakman zijn niet goed genoeg voor het niveau waar Groningen naar toe moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites