Diekhuuzen Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 [YOUTUBE]4m75pbIidww[/YOUTUBE] Dit is wel even iets anders juichen dan tegen pakweg Excelsior, ik kan er niks aan doen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ze willen vanaf 2012 dus meedoen om de titel. Interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ja, hoor ik gister ook voor het eerst. Nijland is wel vaker iets te enthousiast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Naja op zich kan het best, zeker met die sponsors die genoemd worden. En zo groot is het gat naar Ajax, PSV en Twente ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Essent, Gasunie, BAM. Dat is geen kinderspel meer, ik ben benieuwd, eerst zien dan geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Het scoutingapparaat zit al goed als je kijkt naar hun spelers van de afgelopen jaren. Granqvist, Berg, Matavz, Suarez en nu weer Texeira. De sponsors zijn ook aanwezig en er komt een compleet nieuw trainingscomplex. Ik ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hier staat al hoe de Euroborg er ongeveer uit moet gaan zien tegen die tijd. Grootse plannen, ik ben reuze benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Als dit allemaal doorgaat mogen we over een paar jaar wel een standeeld van Nijland voor het stadion zetten. Hij heeft soms een grote bek, maar zonder hem had de FC waarschijnlijk niet meer bestaan. En ook dit ziet er uit als een prima lange termijn visie. Met Gasunie en Essent heb je toch verdomme een paar van de rijkste bedrijven in Nederland aan jegebonden. Zo lang ze maar wel zorgen dat ze die sponsoren lang aan zich weten te binden. Een bedrijf als BAM heeft er namelijk een handje van om in grootschalige projecten te stappen, maar als de opbrengsten tegenvallen zich er uit te wurmen en de andere partijen achter te laten met enorme schulden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beutski Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Las dat Kwakman waarschijnlijk een liesbreuk heeft .. Centrumduo van Dijk - Ivens? Of hebben de Groningen supporters een andere optie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Hm dat had ik nog niet gehoord, maar het lijkt mij ook de beste optie. Ik ben erg fan van Van Dijk sinds het einde van vorig seizoen. Sterker nog, van mij mag hij Van Dijk permanent ipv Kwakman in de verdediging zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beutski Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Las ´t op voetbalprimeur dacht ik .. Hij krijgt morgen een scan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Van Dijk-Ivens lijkt me ja. 2 rechtsbenigen, maar dat was vorig jaar ook zo dus dat lijkt me niet zo'n probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Was weer matig. Enige hoogtepunt is het invallen van Henk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Henk? Ik dacht dat dat de pupil van de week was. Snap niet hoor. Ene week speel je ajax weg, week erna verlies je bij fucking herlacles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Suk was goed :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Dat viel wel mee. Hij had de 1-2 ook wel mogen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Klopt, wat een kans zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Dat klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2011 Was nog even naar Jong Groningen - Jong Feyenoord. Op zich wel leuke wedstrijd, jammer van de rode kaart en penal in laatste minuut. Wedstrijd ging gelijk op maar Feyenoord was wel gewoon beter met Biseswar en Van Haaren. Luciano ook gewoon weer 2 blunders he ;e Ondanks dat Luis Pedro dom rood pakte was hij wel goed. En die nr 11, geen idee wie het was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Natuurlijk zijn we blij met meneer Wiedemeijer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Groningen-Twente toch? Dan wint Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Wow, je snapt het, zelfs in 1 keer goed gewoon. Onee wacht, toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Groningen-Twente toch? ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Poll met de slechts scheidsrechters, toeval dat er zoveel Groningers stemmen op hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Wiedemeijer is een thuisfluiter dat maakt mijn standpunt dat Groningen wint;c Nee, serieus heb die man zovaak meegemaakt in stadion bij Eagles, Vitesse en Ajax en die man heeft mij nog nooit teleurgesteld voor eigen publiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten