AjaciedBart. Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Vooral die Scheimann, dat kan echt niet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Op zich stond het verdedigend wel aardig vandaag. De eerste tegengoal valt amper te verdedigen en de tweede mag Van Loo zich wederom aanrekenen, een zoutzak eerste klas die vent, voor mij is de maat nu echt vol. Nouja hij heeft de laatste wedstrijden ook echt wel hele goede reddingen gemaakt hoor. Probleem is gewoon dat beide keepers soms goede reddingen hebben maar ook teveel domme fouten maken. Het maakt imo weinig uit wie je erin zet. Ik heb alleen een voorkeur voor Luciano omdat ie soms als een dolle uitkomt en dan zelfs de verdediger speelt buiten de zestien. Mooi om te zien, en beter dan een keeper die niet durft uit te komen of zich halverwege bedenkt, daar heb ik echt een schijthekel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Nouja hij heeft de laatste wedstrijden ook echt wel hele goede reddingen gemaakt hoor. Probleem is gewoon dat beide keepers soms goede reddingen hebben maar ook teveel domme fouten maken. Het maakt imo weinig uit wie je erin zet. Ik heb alleen een voorkeur voor Luciano omdat ie soms als een dolle uitkomt en dan zelfs de verdediger speelt buiten de zestien. Mooi om te zien, en beter dan een keeper die niet durft uit te komen of zich halverwege bedenkt, daar heb ik echt een schijthekel aan. Maar dit keepersprobleem is toch al een aantal jaar bij jullie:cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Vorig jaar begon Luciano opeens een paar grote fouten te maken -in de play-offs vooral- maar de jaren daarvoor deed ie het eigenlijk prima hoor. Alleen hebben veel mensen een nogal kort geheugen. Maar dat neemt niet weg dat we op dit moment wel een beetje een keepersprobleem hebben ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Hij won 3 jaar terug nog de zilveren schoen, hij moet gewoon vertrouwen hebben. En Van Loo zat niet eens in de buurt van die bal die eigenlijk zo wat recht op hem af komt, onvoorstelbaar, ik vind het echt een enorme blunder. Wegwezen met die slapjanus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Oh hebben we gewonnen? Ik dacht dat jullie grapjes maakten. Ben in de eerste minuut in slaap gevallen, werd in de 83e wakker en ging weer verder slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Dat zijn de echte _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Luciano is gewoon de minst slechte van de 2, en heeft ook(heeft er verder niks mee te maken hoor) een veel leukere uitstraling van de 2. Van Loo altijd chagerijnig en nors, en Luciano juist altijd lach op het gezicht. Het oog wil ook wat.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Oh hebben we gewonnen? Ik dacht dat jullie grapjes maakten. Ben in de eerste minuut in slaap gevallen, werd in de 83e wakker en ging weer verder slapen. Zou wel heel heldig zijn als je bij de wedstrijd zelf was :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Dat zijn de echte _O_ Soms heb je slaaptekort he. :D Zou wel heel heldig zijn als je bij de wedstrijd zelf was :D Dat zou echt geniaal zijn haha. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 van Loo-Kappelhof-van Dijk-Kwakman-Burnet-Kieftenbeld-Sparv-Tadic-Andersson-Bacuna-Texeira. Opstelling voor vanmiddag, hopen op 3 puntjess.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik heb er iig heel weinig vertrouwen in. Klasseverschil denk ik te groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik denk dat van Loo het verpesten gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 No shit Sherlock ;c had to contact Scotland Yard to find that out? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Fris en fruitig noem ik jullie spel, vroeg druk zetten en proberen zelf te voetballen. Gaat jullie prima af :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Geweldig gespeeld. Zeer knap resultaat en volgens mij heb ik geen ongelijk als ik zeg dat het verdiend was. Desalniettemin mochten we niet klagen dat we geen rood kregen. Enige smet op een verder plezierige middag met mooi voetbal en een prima arbitrage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Geweldig Groningen gezien, als vanouds. Gefeliciteerd met de overwinning, geniet ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Zo geweldig was Groningen ook weet niet hoor. Ajax was gewoon dramatisch, en echt niet alleen omdat Groningen zo veel beter was. Gewoon een slechte wedstrijd van beide kanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Zo geweldig was Groningen ook weet niet hoor. Ajax was gewoon dramatisch, en echt niet alleen omdat Groningen zo veel beter was. Gewoon een slechte wedstrijd van beide kanten. Groningen dwong het af door vroeg en massaal druk te zetten. De hele tijd kort op de man, dé manier om Ajax te bestrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ik vond het nog steeds niet van het niveau van de wedstrijd tegen bijvoorbeeld Roda aan het begin van het seizoen, maar het wordt steeds beter en er werd tenminste weer met vertrouwen gespeeld. Mooie pot voetbal gezien in ieder geval. Alleen had Enevoldsen inderdaad rood moeten krijgen, daar kwam ie goed weg. Burnet en Van Dijk vond ik trouwens erg sterk spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Zo geweldig was Groningen ook weet niet hoor. Ajax was gewoon dramatisch, en echt niet alleen omdat Groningen zo veel beter was. Gewoon een slechte wedstrijd van beide kanten. Verdienste van Groningen dat Ajax zo slecht voor de dag komt hoor. Groningen was echt veel beter, maar vooral in aanvallend opzicht was Ajax onmachtig. En als je dat lukt met Kwakman en Van Loo zegt dat genoeg over deze overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Grun supporters. Gefeli met de 3 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Net thuis, nagenieten van deze overwinning, wat een heerlijke sfeer in het stadion! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Heerlijk dit. De sfeer was echt geweldig vandaag. Terechte overwinning en vooral veel inzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Nog gefeliciteerd jongens ;) Vooral Burnet en Van Dijk vond ik ijzersterk spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten