Vlonkie Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Femi is en blijft een raar geval.laatste wedstrijden vorig seizoen vond ik hem zelfs slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Femi is naar Bróndby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 Yup. Ik weet nog goed dat toen ze hem haalden Nijland hem letterlijk beschreef als "een baas op het middenveld". Nou, ik vond het vooral een angsthaas. Een verdedigende middenvelder zoals er te veel zijn; bang om de bal te krijgen omdat ie niet echt een idee heeft wat hij ermee moet doen. En als ie dan nog wat ballen veroverde zou ik het niet erg vinden. Maar ook dat deed hij niet echt. Dan zie ik toch veel liever een Sparv (meer agressie en lef) of een Hiariej daar. De laatste heeft mij echt verbaasd trouwens. Op rechtsback vond ik hem altijd matig, maar op het middenveld blijkt hij opeens veel voetballend vermogen te hebben. Wat dat betreft wel opvallen dat Jans hem nooit eens op het middenveld heeft geprobeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 een zeer comfortabele 0-1 voorsprong bij rust hopelijk kunnen ze na rust de score uitbreiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 hier heb ik geen woorden voor, schaam je dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badr Arie Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 Wat een dramaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 tja triest is het zeker, dan maar de eerste drie punten pakken tegen ADO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 Klasse mannen, goed gespeeld, 3 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Dit is echt ongelooflijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Zo Groningen speelde volgens de samenvatting wel een hele lekkere wedstrijd. Matavz heeft echt mooie ballen gegeven en echt indruk gemaakt. Hoop niet voor Groningen dat ze hem alsnog kwijt raken. Al is 7 tot 8 miljoen ontvangen ook erg mooi. Kan je een spits van halen en nog zeker 1 a 2 extra spelers. Snap alleen niet waarom Van Loo in het doel staat in plaats van Luciano. Zou iemand mij dat kunnen toelichten? Hij maakt ook een grote fout bij de eerste tegengoal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Euj PSV, spits kopeuh? 8 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 van Loo is schuldig aan de twee tegengoals. Ik vond het wel jammer dat Groningen na rust niet echt doordrukte, anders was het wel 7-0 geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2011 Euj PSV, spits kopeuh? 8 miljoen. Denk dat het daarna een kwestie van een dag is voor Teixera gecontracteerd wordt, die moet minder dan 1mjn kosten. Van een deel vd rest graag nog een verdediger. Keeper gaat ook ramp worden dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Denk dat het daarna een kwestie van een dag is voor Teixera gecontracteerd wordt, die moet minder dan 1mjn kosten. Van een deel vd rest graag nog een verdediger. Keeper gaat ook ramp worden dit jaar. Teixera is ook al binnen gehengeld als ik een gesprek gister goed heb afgeluisterd. :oops: Opzich ben je geen verdediger nodig; Hiariej, Ivens, Kwakman, Johansson voor de basis. Kappelhof, Burnet, van Dijk en Luis Pedro als wissels en dan hebben we eventueel nog Kieftenbeld. We moeten gewoon een uber keeper kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Isaksson ruilen voor Matavz? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Matavz en Kieftenbeld _O_ Van Loo ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Vooral Kieftenbeld. Hoe hij zich tegen ADO en in iets mindere mate Roda presenteert op het middenveld is echt _O_ Samen met Sparv wordt dat het duo denk ik, Holla viel me toch nog wat tegen. En als Matavz weggaat, Teixeira en een rechtsback graag. Hiariej ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Probleem is dat Groningen 2 rechtsbacks heeft die beter uit de voeten kunnen op het middenveld. Maar wat is er met die Zweedse linksback eigenlijk, heeft nog niet gespeeld toch? Dan kan die gewoon linksback en Burnet op rechtsachter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Kan nog niet spelen. Burnet doet het iig prima hoor, geen grote fouten zien maken. Verder ja, Van Loo. Kan het niet laten om hem nogmaar eens af te kraken. Jammer maar helaas. Kieftenbeld vond ik erg sterk. Heeft zich prima aangepast en laat zien dat hij beter centraal kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Johansson speelde vanavond 'gewoon' met jong FC hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Hiariej speelde niet eens slecht zondag hoor. Omschakeling naar rechtsback is behoorlijk groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Teixera is ook al binnen gehengeld als ik een gesprek gister goed heb afgeluisterd. :oops: Opzich ben je geen verdediger nodig; Hiariej, Ivens, Kwakman, Johansson voor de basis. Kappelhof, Burnet, van Dijk en Luis Pedro als wissels en dan hebben we eventueel nog Kieftenbeld. We moeten gewoon een uber keeper kopen. Luis Pedro?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Luis Pedro is een jeugdspeler Frietie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Ok, ik dacht dat je misschien een identiteitscrisis had en half Heracliet was geworden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Johansson speelde vanavond 'gewoon' met jong FC hoor. Vraag morgen maar ff aan de grote baas wanneer ie bij de selectie zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten