Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Yup. Ik weet nog goed dat toen ze hem haalden Nijland hem letterlijk beschreef als "een baas op het middenveld". Nou, ik vond het vooral een angsthaas. Een verdedigende middenvelder zoals er te veel zijn; bang om de bal te krijgen omdat ie niet echt een idee heeft wat hij ermee moet doen. En als ie dan nog wat ballen veroverde zou ik het niet erg vinden. Maar ook dat deed hij niet echt.

Dan zie ik toch veel liever een Sparv (meer agressie en lef) of een Hiariej daar. De laatste heeft mij echt verbaasd trouwens. Op rechtsback vond ik hem altijd matig, maar op het middenveld blijkt hij opeens veel voetballend vermogen te hebben. Wat dat betreft wel opvallen dat Jans hem nooit eens op het middenveld heeft geprobeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Groningen speelde volgens de samenvatting wel een hele lekkere wedstrijd. Matavz heeft echt mooie ballen gegeven en echt indruk gemaakt. Hoop niet voor Groningen dat ze hem alsnog kwijt raken. Al is 7 tot 8 miljoen ontvangen ook erg mooi. Kan je een spits van halen en nog zeker 1 a 2 extra spelers.

Snap alleen niet waarom Van Loo in het doel staat in plaats van Luciano. Zou iemand mij dat kunnen toelichten? Hij maakt ook een grote fout bij de eerste tegengoal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het daarna een kwestie van een dag is voor Teixera gecontracteerd wordt, die moet minder dan 1mjn kosten. Van een deel vd rest graag nog een verdediger. Keeper gaat ook ramp worden dit jaar.

Teixera is ook al binnen gehengeld als ik een gesprek gister goed heb afgeluisterd. :oops: Opzich ben je geen verdediger nodig; Hiariej, Ivens, Kwakman, Johansson voor de basis. Kappelhof, Burnet, van Dijk en Luis Pedro als wissels en dan hebben we eventueel nog Kieftenbeld. We moeten gewoon een uber keeper kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral Kieftenbeld. Hoe hij zich tegen ADO en in iets mindere mate Roda presenteert op het middenveld is echt _O_

Samen met Sparv wordt dat het duo denk ik, Holla viel me toch nog wat tegen. En als Matavz weggaat, Teixeira en een rechtsback graag. Hiariej ;e;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan nog niet spelen. Burnet doet het iig prima hoor, geen grote fouten zien maken. Verder ja, Van Loo. Kan het niet laten om hem nogmaar eens af te kraken. Jammer maar helaas. Kieftenbeld vond ik erg sterk. Heeft zich prima aangepast en laat zien dat hij beter centraal kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teixera is ook al binnen gehengeld als ik een gesprek gister goed heb afgeluisterd. :oops: Opzich ben je geen verdediger nodig; Hiariej, Ivens, Kwakman, Johansson voor de basis. Kappelhof, Burnet, van Dijk en Luis Pedro als wissels en dan hebben we eventueel nog Kieftenbeld. We moeten gewoon een uber keeper kopen.

Luis Pedro??

Link naar opmerking
Deel via andere websites