RanDMC Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Ik vond de scheids juist erg goed, 2e helft wel paar kleine foutjes (ook wel tégen Twente voordat er calimero gereageerd gaat worden) maar verder floot hij toch wel netjes hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Wat de geruchten over Matavz en Rangers betreft; ik las op skysports (Engelse Eredivisie Live zegmaar) dat Glasgow helemaal geen geld heeft voor Matavz. Ze hebben net een speler voor 400.000 pond verkocht, maar de trainer verwacht dat 'ie dat geld niet eens aan een nieuwe speler mag besteden. Hij hoopte er hooguit op twee huurlingen binnen te halen. Lijkt me sterk dat de FC Matavz gaat verhuren... Neemt niet weg dat er nog een dozijn clubs Matavz volgt natuurlijk, maar het ziet er niet naar uit dat hij naar Glasgow gaat imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Weggeef is sowieso 1 van de slechtste scheidsrechters in de Eredivisie. Doe mij die Gozbuyuk maar. :< Ik vond Groningen erg terughoudend spelen. De wil om te winnen vond ik niet aanwezig waardoor we vooral op het middenveld afgetroeft werden. Matavz is trouwens wel een heldje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Holla viel me zowaar nog mee vandaag. Maar Garcia en vooral Hiariej waren zoooo slecht. ;e Ik ben blij als Sparv er weer bij is volgende week tegen onze Frieze buurtjes. En dan Andersson maar starten in plaats van Garcia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Kieftenbeld vond ik toch zeer sterk spelen. Maar nu speelde heel FC gewoon veel te verdedigend. Beetje meer lef kom op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Ik vond de scheids juist erg goed, 2e helft wel paar kleine foutjes (ook wel tégen Twente voordat er calimero gereageerd gaat worden) maar verder floot hij toch wel netjes hoor.hoe vaak moest de bal wel 20cm terug....mag de keeper worden aangevallen in het doelgebied? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Hoezo vond Cimbomcu Garcia goed? Ik vind hem echt geen toevoeging voor Groningen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 hoe vaak moest de bal wel 20cm terug....mag de keeper worden aangevallen in het doelgebied? Ja, dat mag. Zolang de bal nog vrij in het spel is mag een speler proberen de bal te spelen, mits hij hierbij de keeper niet hinderd. De keeper word beschermd in het vijfmeter gebied, maar is geen heilige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Het moment waarop gedoeld wordt, werd Luciano wel degelijk gehinderd. Wegereef vond ik overigens ook niet zo slecht fluiten. Twente was gewoon net iets beter, dus winnen ze terecht, ik heb er vrede mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Hoezo vond Cimbomcu Garcia goed? Ik vind hem echt geen toevoeging voor Groningen hoor. Als Garcia in vorm is is het gewoon 1 van de betere van Groningen, misschien wel van de eredivisie. Maar hij is gewoon te vaak niet in vorm, en dan zakt hij ook vaak door de ondergrens idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Garcia is gewoonweg inconstant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Jong FC verslaat Jong Vitesse met 5-1 en blijft tweede op de ranglijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 [YOUTUBE]tZ6OnKjzv_s[/YOUTUBE] [YOUTUBE]bAIhmjDNmI4[/YOUTUBE] Hopen dat ze blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Helden. Hopelijk doen ze het vandaag ook goed, ook al heb ik er niet veel vertrouwen in. Utrecht is in vorm en FCG is niet geweldig in uitwedstrijden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Mbokani en Lakic naar Wolfsburg. Dan valt Wolfsburg in ieder geval af voor Matavz. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2011 Palermo is nogsteeds de belangrijkste gegadigde denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 http://www.vi.nl/Nieuws-item/194368/Napoli-doet-nieuw-bod-op-Groningenspits-Matavz.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Hopelijk blijft ie iig nog tot de zomer, voor we weer hetzlefde als de voorgaande jaren krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 “Tim Matavz vertrekt na dit seizoen naar SSC Napoli.†Dezelfde bron die gisteren met de juiste info over de gesprekken van FC Groningen, Napoli en Matavz kwam is ditmaal ook de leverancier van het nieuws. Verdere informatie ontbreekt, vandaar dat ik toch heb afgewacht of het elders bevestigd zou worden. Helemaal 100% is dat nog niet het geval, maar ook @Transfergerucht op Twitter heeft het zojuist geplaatst. Dan weet je dat het bericht zich snel zal verspreiden. Daarom lees je het simpele bericht nu ook hier. Het vraagteken heeft dus plaatsgemaakt voor aanhalingstekens, om aan te geven dat er nog altijd geen officieel bericht van een van de direct betrokken partijen over de transfer naar buiten is gekomen. Overigens maakt @Transfergerucht melding van een transfersom van 8 miljoen euro. Ook vanwege andere bezigheden heb ik besloten dit nu al te plaatsen. Om die reden zul je eventuele updates vanavond ook niet meer zien hier. Maar het is wat mij betreft nu zo goed als zeker dat Tim Matavz dit seizoen in Groningen afmaakt, om daarna een mooie stap te maken die zowel club als speler een stukje verder helpt. Aldus fcgroningenblog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Voor die 8 miljoen wil ik hem wel persoonlijk naar Napoli brengen. Met de auto, op de fiets of achterop mijn rug dat maakt me geen bal uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Wat verwachten onze vredelievende oosterburen van morgen? Ik heb er alle vertrouwen in eigenlijk. Verwacht een simpele 4-0 overwinning, 'net zoals vroeger'. ;) Maar puur gebaseerd op gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik denk dat Jans juicht voor Groningen en Huistra precies andersom. Ach ja, het zal er om spannen. Beide ploegen zijn kut uit de winterstop gekomen en moeten deze wedstrijd winnen om aansluiting te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik zal al tevreden zijn met een gelijkspel. Maar natuurlijk ook stiekem hopend op een overwinning, al zal dat lastig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik hoop natuurlijk op een overwinning. Maar ik vrees het ergste. Uit is FCG zeer zeer zwak, en Heerenveen juist zeer sterk. Nu heeft Groningen ook nog eens een slechte vorm, ik vrees voor een verlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Jonas Ivens! BAM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten