Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

Ach Twente heeft vorig jaar ook wel wat punten teveel gehad in sommige gevallen. Ofja punten teveel, soms ook dat je gewoon lucky wegkomt (Ruiz ;o), dat hoort ook bij het geluk van een kampioen ;) alhoewel ik Groningen geen kampioen zie worden, maarja dat hield ik vorig jaar ook tot zo'n beetje de laatste speelronde vast bij Twente hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het is absoluut geen toeval dat het zo loopt op dit moment. Huistra heeft hier zeker zijn aandeel in gehad. Dat is wel te zien aan de speelwijze en de manier hoe hij met spelers omgaat. Gouden greep om Hiariej op het middenveld te positioneren, de geweldige samenwerking tussen Stenman en Tadic, Garcia aan het voetballen krijgen, je ziet gewoon duidelijk de hand van Huistra hier in terug. En ook in de speelwijze door veel aanvallend voetbal te spelen. Onder Jans was dit toch allemaal wat behoudener.

Over geluk hebben we dit seizoen nog niet te klagen gehad. Maar zonder geluk kom je nergens en geluk moet je ook kunnen afdwingen, dat doet Groningen keer op keer, waardoor je het eigenlijk geen geluk meer kan noemen, maar gewoon kwaliteit.

Ik vind inderdaad dat je de hand van Huistra heel duidelijk ziet. Groningen speelt compleet anders dan onder Jans. Ze spelen veel verzorgder en met meer zelfvertrouwen dan onder Jans. Hij liet ze meer opportunistisch spelen, wat vaak ook erg leuk was om naar te kijken, maar alleen áls het goed liep. Maar onder Huistra heb ik het idee dat er veel meer automatismen zitten ingeslepen.

Wat me trouwens wel opvalt is dat Tadic en Stenman echt áltijd het zelfde truukje doen; Stenman speelt in op Tadic, die houdt de bal vast totdat Stenman hem voorbij rent over de flank en geeft hem de bal mee. Ik snap niet dat tot nu toe nog geen enkele tegenstander hier rekening mee houdt, ze doen het echt 15 keer per wedstrijd :cab: Maargoed, mij hoor je niet klagen... 4e plek zit er zeker wel in, hoewel het kwalitatief dicht bij elkaar ligt met de clubs vlak daar onder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ivens is ziek. Hiariej nog niet topfit.

Och man, wat een scheidsrechter. Hoe kan je die elleboog nou missen ;e En dan ook nog voor een penalty fluiten, waar diezelfde vent heel erg makkelijk ging liggen.

Veldmate ook, hoe verzin je het om in de laatste minuut bij een gevaarlijke vrije trap tegen je veters te gaan strikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veldmate ook, hoe verzin je het om in de laatste minuut bij een gevaarlijke vrije trap tegen je veters te gaan strikken.

Haha, Ik zag het net in de samenvatting. Het is toch ongelovelijk het komt natuurlijk omdat die tegenstander zijn handschoen uit het veld gooit en Veldmate achter zijn handschoen aan loopt.:-D

Als hij gewoon in het veld zijn veters strikt legt waarschijnlijk de scheidsrechter gewoon ff het spel stil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites