RanDMC Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Ach Twente heeft vorig jaar ook wel wat punten teveel gehad in sommige gevallen. Ofja punten teveel, soms ook dat je gewoon lucky wegkomt (Ruiz ;o), dat hoort ook bij het geluk van een kampioen ;) alhoewel ik Groningen geen kampioen zie worden, maarja dat hield ik vorig jaar ook tot zo'n beetje de laatste speelronde vast bij Twente hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 We worden gewoon kampioen dit jaar. Zonder twijfel. Nee gekheid, een plaats boven ajax zie ik wel gebeuren en dat hoop ik ook. Dan krijg ik 50 euro van een collega:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Dat kan niet Ajax word eerste?:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Dat wij boven Ajax eindigen zie ik absoluut niet gebeuren. Ik teken voor een 4e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Het is absoluut geen toeval dat het zo loopt op dit moment. Huistra heeft hier zeker zijn aandeel in gehad. Dat is wel te zien aan de speelwijze en de manier hoe hij met spelers omgaat. Gouden greep om Hiariej op het middenveld te positioneren, de geweldige samenwerking tussen Stenman en Tadic, Garcia aan het voetballen krijgen, je ziet gewoon duidelijk de hand van Huistra hier in terug. En ook in de speelwijze door veel aanvallend voetbal te spelen. Onder Jans was dit toch allemaal wat behoudener. Over geluk hebben we dit seizoen nog niet te klagen gehad. Maar zonder geluk kom je nergens en geluk moet je ook kunnen afdwingen, dat doet Groningen keer op keer, waardoor je het eigenlijk geen geluk meer kan noemen, maar gewoon kwaliteit. Ik vind inderdaad dat je de hand van Huistra heel duidelijk ziet. Groningen speelt compleet anders dan onder Jans. Ze spelen veel verzorgder en met meer zelfvertrouwen dan onder Jans. Hij liet ze meer opportunistisch spelen, wat vaak ook erg leuk was om naar te kijken, maar alleen áls het goed liep. Maar onder Huistra heb ik het idee dat er veel meer automatismen zitten ingeslepen. Wat me trouwens wel opvalt is dat Tadic en Stenman echt áltijd het zelfde truukje doen; Stenman speelt in op Tadic, die houdt de bal vast totdat Stenman hem voorbij rent over de flank en geeft hem de bal mee. Ik snap niet dat tot nu toe nog geen enkele tegenstander hier rekening mee houdt, ze doen het echt 15 keer per wedstrijd :cab: Maargoed, mij hoor je niet klagen... 4e plek zit er zeker wel in, hoewel het kwalitatief dicht bij elkaar ligt met de clubs vlak daar onder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Hiariej is met de terugkeer van Holla toch geen basisspeler meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Hiariej is met de terugkeer van Holla toch geen basisspeler meer?mss als rechtsback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Ik vind Hiariej beter dan dan Holla op het middenveld. Beetje luxeprobleem daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Ook een keertje lekker toch, is wel eens anders geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Hiariej is met de terugkeer van Holla toch geen basisspeler meer? Heeft nog wat last van zijn hamstring.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Ik noem het geen luxeprobleem. Holla voegt werkelijk helemaal niks toe aan dit FC Groningen, hij is echt drama sinds zijn terugkeer, nog geen voldoende gescoord wat mij betreft. Nee, doe mij dan maar Hiariej naast Sparv, dan heb je een verdedigend middenveld wat beter in balans is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Nog geen voldoende gescoord is overdreven. Natuurlijk speelt hij niet altijd even gelukkig, maar hij heeft ook (speel)tijd nodig om zich terug te werken naar zijn oude niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 Ik vind hem verdedigend te zwak, te traag in de omschakeling en voortzetting, en ik heb dat altijd al gevonden. Het is nooit mn favoriete speler geweest in ieder geval. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 Holla is sowieso een faalhaas. Heeft toen die ritme moest op doen in het tweede kreeg hij ook al een rode kaart, dan weet je al dat die voor het eerste helemaal te kort komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Waarom spelen Veldmate en zwarte piet Ajilore? Ik schakel nu pas in.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Ivens is ziek. Hiariej nog niet topfit. Och man, wat een scheidsrechter. Hoe kan je die elleboog nou missen ;e En dan ook nog voor een penalty fluiten, waar diezelfde vent heel erg makkelijk ging liggen. Veldmate ook, hoe verzin je het om in de laatste minuut bij een gevaarlijke vrije trap tegen je veters te gaan strikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Ik zeg maar 1 ding over deze wedstrijd: Veldmate ;e en Nijhuis verdient trouwens ook wel een ;e Dat verpest echt weer mn hele avond, vooral omdat je Dost en Kruiswijk weer vrolijk door de stad ziet huppelen, pijnlijk.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Maar het was overigens wel verdiend, want de tweede helft was echt dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Faalberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
afca_cbs Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Veldmate ook, hoe verzin je het om in de laatste minuut bij een gevaarlijke vrije trap tegen je veters te gaan strikken. Haha, Ik zag het net in de samenvatting. Het is toch ongelovelijk het komt natuurlijk omdat die tegenstander zijn handschoen uit het veld gooit en Veldmate achter zijn handschoen aan loopt.:-D Als hij gewoon in het veld zijn veters strikt legt waarschijnlijk de scheidsrechter gewoon ff het spel stil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 jaja, bij bovenin meedraaien hoort dat je dit soort potjes gewoon over de streep trekt. Inderdaad, dit zijn de potjes waar je de punten moet pakken. @Afca_cbs; zijn hak zat niet meer in z'n schoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Veldmate vond ik overigens helemaal niet zo slecht spelen. Maar die goal ;e Laten we het houden op jeugdige dommigheid. btw; vieze elleboog van Bergkamp op Granq:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Waarom geven jullie Veldmate de schuld? Tuurlijk het is niet slim om dan het veld uit te stappen. Maar Kieftenbeld en Enevoldsen (welke 2 paupers anders dit seizoen) letten niet eens op hun/een man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Klopt ook, maar je moet toch toegeven dat het enigszins dom is om uit je veters te gaan strikken bij een inworp. Iets waar Excelsior nou net gevaarlijk mee was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Nogmaals zijn hak zat niet in zijn schoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten