Marcos Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 De wedstrijd die jij bedoelt was de 2-5. Marcuss Berg_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 Matavz vertrekt naar Napoli. 5 miljoen was het bod.. Het zou verder gaan dan alleen een gerucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 Matavz vertrekt naar Napoli. 5 miljoen was het bod.. Het zou verder gaan dan alleen een gerucht. Zou mooie opbrengst zijn natuurlijk. Maar als we hem langer houden kunnen we er nog meer voor krijgen, gok ik. Hopelijk wordt het nog wat in tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 Waarom is Groningen bijna altijd kansloos in de eerste helft tijdens een uitwedstrijd. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 27 november 2010 Share Geplaatst 27 november 2010 Groningen staat als zo vaak weer eens te slapen in de eerste helft. Wat een drama, Roda verdiend gewonnen. Uit en thuis blijft toch weer een wereld van verschil helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Doet Jordi Hoogstrate nog wat voor de FC? Ik kan maar moeilijk vinden wat hij nu precies doet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Had je al via msn gestuurd maar je was offline op je telefoon. Dus weet niet op het aankwam. Maar hij is nu trainer van de 'e' jeugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Kieftenbeld staat best aardig te ballen, maar hij staat veels te vaak uit zijn positie. Al een paar keer dat die rechterkant helemaal ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Dat moment met Koen van de Laak bezorgt me echt de rillingen over m'n lijf. Die schreeuw gaat door merg en been.. Sterkte Koen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Heb t gemist, omdat ik moest werken. Dat moment van Koen althans. Verder na de 1-0 alles gezien en ik ben zeer onder de indruk wat Petter deed vandaag:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 http://www.eredivisie.nl voor de samenvatting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Ai, dat ziet er niet best uit. Sowieso al jammer dat het Koen is, één van de spelers met de meeste inzet en zeurt nooit als hij er even naast staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Wat een erg moment zeg van Van de Laak kreeg er rillingen van sterkte Schitterende voetballers Andersson en vooral Tadic_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Wat een erg moment zeg van Van de Laak kreeg er rillingen van sterkte Schitterende voetballers Andersson en vooral Tadic_O_ Vreemde keuze om Andersson en Tadic zo te vereren. Het zijn rasvoetballers, dus ik ben het in zoverre wel met je eens, maar ik vond niet dat die twee echt goed speelden. Tadic had de hulp van de scheidsrechter nodig om rendement op te leveren en Kashia speelde heel erg slecht dus er had veel meer ingezeten voor Tadic. Andersson maakt een mooie goal maar was verder veel te onzichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Vreemde keuze om Andersson en Tadic zo te vereren. Het zijn rasvoetballers, dus ik ben het in zoverre wel met je eens, maar ik vond niet dat die twee echt goed speelden. Tadic had de hulp van de scheidsrechter nodig om rendement op te leveren en Kashia speelde heel erg slecht dus er had veel meer ingezeten voor Tadic. Andersson maakt een mooie goal maar was verder veel te onzichtbaar. Jah oke maar meer gewoon de momenten soms Tadic heeft echt een schitterende voorzet en komt er best vaak langs al deed hij dat misschien te weinig vandaag dat weet ik niet aangezien ik niet heb gekeken En Andersson zie je gewoon dat hij goed kan voetballen zoals bij de ene pass tussendoor naar links en die gene die daar stond gaf hem veel te hard voor ik weet niet meer precies wie dat was zag ik bij eredivisielive.nl op samenvatting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Vreemde keuze om Andersson en Tadic zo te vereren. Het zijn rasvoetballers, dus ik ben het in zoverre wel met je eens, maar ik vond niet dat die twee echt goed speelden. Tadic had de hulp van de scheidsrechter nodig om rendement op te leveren en Kashia speelde heel erg slecht dus er had veel meer ingezeten voor Tadic. Andersson maakt een mooie goal maar was verder veel te onzichtbaar. Het waren misschien geen zware overtredingen, maar wel gewoon overtredingen. Andersson heeft er ook mee te maken dat hij voor het eerst sinds 2 jaar weer in de basis staan. Wel respect voor de hoeveelheid supporters Vitesse mee had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Balen voor Koen, die schreeuw was al wel genoeg om direct de wissel te plaatsen. Alleen snapte ik niet waarom Tadic toen naar rechts ging, enige wat hij deed was lichaamsbeweging en dan naar binnen en voorzet geven. Scheelde dat vitesse gewoon zwak heeft gespeeld. Des ondanks heb ik geen moment het gevoel gehad dat we zouden verliezen. Heb iig een heerlijke pot voetbal gezien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Koen zien we dit seizoen helaas niet meer in actie. Hij heeft zijn voorste kruisband afgescheurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basiztaz Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Wij staan boven de joden! Sterkte Koen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 ‘FC Groningen en Ajax rond, Blind denkt na’ Blind zou zelf nog even willen nadenken over een eventuele come-back in Groningen. Volgens soccernews.com wil hij een week bedenktijd. Het nieuws is nog zo vers dat er op dit moment geen enkele verdere info te vinden is. Omdat het verhaal al enige tijd speelt, en omdat ik niet denk dat een site als soccernews.com zomaar wat gaat roepen, heb ik zelf het gevoel dat het bericht spoedig bevestigd wordt. Daar wacht ik nu op. Meer nieuws volgt hopelijk vandaag nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 ‘FC Groningen en Ajax rond, Blind denkt na’ Blind zou zelf nog even willen nadenken over een eventuele come-back in Groningen. Volgens soccernews.com wil hij een week bedenktijd. Het nieuws is nog zo vers dat er op dit moment geen enkele verdere info te vinden is. Omdat het verhaal al enige tijd speelt, en omdat ik niet denk dat een site als soccernews.com zomaar wat gaat roepen, heb ik zelf het gevoel dat het bericht spoedig bevestigd wordt. Daar wacht ik nu op. Meer nieuws volgt hopelijk vandaag nog. Jol weg, dus Blind blijft vast bij Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Jol weg, dus Blind blijft vast bij Ajax Pff, Mario waarom zeg je aldoor wat ik zeg:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Eerst kijken om welk tijdstip jij het zei op msn en hoelaat ik het heb gepost ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Ik zei het om 21:09:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 6-12-2010 21:17:56 Peter mario / ben nu wel benieuwd of Blind nog naar Groninge gaat.. 6-12-2010 21:17:59 Peter mario / Daley dan he:P 6-12-2010 21:18:04 mario / Peter nee tuulk niet :lie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten