Djurovski Gepost January 3 Share Gepost January 3 11 uur geleden zei Chiemel: Â Kan Groningen voorin mogelijk wel gebruiken. Wil het wel zien. Hopelijk kan hij het een beetje belopen, dat wordt wel gevraagd. Dat was wel waarom Utrecht niet met hem doorging. Maar goed van Mosselveld en Vaessen kennen hem , wie weet kan hij hier wel rennen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 3 Share Gepost January 3 Hij is binnen hoor   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 8 Share Gepost January 8 Verrassende naam  Dirk Abels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 8 Share Gepost January 8 Deed het bij Sparta in ieder geval 1 seizoen wel aardig geloof ik. Ben benieuwd of hij voor de basis wordt gehaald of als extra optie achter Bacuna. Wellicht dat Bacuna meer doorschuift naar het middenveld/vleugel en dat Schreuders wat vaker gaat banken. Ze lijken in ieder geval voor ervaring te gaan deze periode. Â Groningen casht ook nog 1.3M voor Abraham he. Was ooit veelbelovend, maar is er nooit uitgekomen bij de FC. Maar mooi bedrag nog wel, ondanks de 2M die ze er ooit voor betaald hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 8 Share Gepost January 8 8 uur geleden zei Chiemel: Deed het bij Sparta in ieder geval 1 seizoen wel aardig geloof ik. Ben benieuwd of hij voor de basis wordt gehaald of als extra optie achter Bacuna. Wellicht dat Bacuna meer doorschuift naar het middenveld/vleugel en dat Schreuders wat vaker gaat banken. Ze lijken in ieder geval voor ervaring te gaan deze periode.  Groningen casht ook nog 1.3M voor Abraham he. Was ooit veelbelovend, maar is er nooit uitgekomen bij de FC. Maar mooi bedrag nog wel, ondanks de 2M die ze er ooit voor betaald hebben. Volgens mij voor de basis als rechtsback zodat Bacuna weer vaker op het middenveld kan spelen idd. Op zich niet vreemd natuurlijk dat ze voor wat ervaring kiezen om de jonkies nog even bij de hand te nemen.  Klopt al zie ik die nog wel stappen maken. Schijnt ook niet echt begeleid te zijn en met de verkeerde jongens om te zijn gegaan. Maar zie hem nog wel zijn belofte in te lossen maar helaas niet bij de FC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 18 Share Gepost January 18 (edited) Lekker hoor hoe die het viert  Is die Kwakman wat @Fantasy? Edited January 18 by Djurovski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 18 Share Gepost January 18 40 minuten geleden zei Djurovski: Lekker hoor hoe die het viert  Is die Kwakman wat @Fantasy?  Wat goed is, komt snel.  Huhuhu.  Nee zonder dollen, geen idee. Gaat 'ie naar Groningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 18 Share Gepost January 18 1 minuut geleden zei Fantasy: Â Wat goed is, komt snel. Â Huhuhu. Â Nee zonder dollen, geen idee. Gaat 'ie naar Groningen? Schijnen bezig te zijn om hem te huren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 19 Share Gepost January 19 10 uur geleden zei Djurovski: Schijnen bezig te zijn om hem te huren Dave Kwakman is zeker een talent, maar nog weinig laten zien op het hoogste niveau. Hij is vooral een degelijk 6 die bij jong AZ vaak ver uitzakt om de opbouw te verzorgen van achteruit (met simpele passes, niet heel spectaculair). Vraag me alleen af waarom Groningen voor hem zou gaan. Gaat Hove weg of is hij geblesseerd? Zag dat hij niet in de selectie zat gisteren. Want Resink - Hove lijkt me anders het vaste duo, ook als Kwakman zou komen. En denk dat ze toch beter voor echte versterkingen kunnen gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 19 Share Gepost January 19 35 minuten geleden zei FlyD: Dave Kwakman is zeker een talent, maar nog weinig laten zien op het hoogste niveau. Hij is vooral een degelijk 6 die bij jong AZ vaak ver uitzakt om de opbouw te verzorgen van achteruit (met simpele passes, niet heel spectaculair). Vraag me alleen af waarom Groningen voor hem zou gaan. Gaat Hove weg of is hij geblesseerd? Zag dat hij niet in de selectie zat gisteren. Want Resink - Hove lijkt me anders het vaste duo, ook als Kwakman zou komen. En denk dat ze toch beter voor echte versterkingen kunnen gaan. Wat ik heb gelezen is dat hij zou komen achter het duo Hove - Resink maar voor Tika de Jonge. Omdat die laatste redelijk blessuregevoelig is. Dus niet direct basis maar wel een goede vervanger als 1 van de 2 eerst genoemde geblesseerd/geschorst is of uit vorm. En er dus blijkbaar niet echt een goede vervanger is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 23 Share Gepost January 23 Kwakman en Ekdal er dus bij. Beide huur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts