Jump to content
Doe mee en voorspel het Nederlands Elftal van 2030!`` ×

FC Groningen

Niels

Recommended Posts

11 uur geleden zei Chiemel:

Kan Groningen voorin mogelijk wel gebruiken. Wil het wel zien. Hopelijk kan hij het een beetje belopen, dat wordt wel gevraagd.

Dat was wel waarom Utrecht niet met hem doorging. Maar goed van Mosselveld en Vaessen kennen hem , wie weet kan hij hier wel rennen

• Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Deed het bij Sparta in ieder geval 1 seizoen wel aardig geloof ik. Ben benieuwd of hij voor de basis wordt gehaald of als extra optie achter Bacuna. Wellicht dat Bacuna meer doorschuift naar het middenveld/vleugel en dat Schreuders wat vaker gaat banken. Ze lijken in ieder geval voor ervaring te gaan deze periode.

Groningen casht ook nog 1.3M voor Abraham he. Was ooit veelbelovend, maar is er nooit uitgekomen bij de FC. Maar mooi bedrag nog wel, ondanks de 2M die ze er ooit voor betaald hebben.

8 uur geleden zei Chiemel:

Deed het bij Sparta in ieder geval 1 seizoen wel aardig geloof ik. Ben benieuwd of hij voor de basis wordt gehaald of als extra optie achter Bacuna. Wellicht dat Bacuna meer doorschuift naar het middenveld/vleugel en dat Schreuders wat vaker gaat banken. Ze lijken in ieder geval voor ervaring te gaan deze periode.

Groningen casht ook nog 1.3M voor Abraham he. Was ooit veelbelovend, maar is er nooit uitgekomen bij de FC. Maar mooi bedrag nog wel, ondanks de 2M die ze er ooit voor betaald hebben.

Volgens mij voor de basis als rechtsback zodat Bacuna weer vaker op het middenveld kan spelen idd. Op zich niet vreemd natuurlijk dat ze voor wat ervaring kiezen om de jonkies nog even bij de hand te nemen. 

Klopt al zie ik die nog wel stappen maken. Schijnt ook niet echt begeleid te zijn en met de verkeerde jongens om te zijn gegaan. Maar zie hem nog wel zijn belofte in te lossen maar helaas niet bij de FC

10 uur geleden zei Djurovski:

Schijnen bezig te zijn om hem te huren

Dave Kwakman is zeker een talent, maar nog weinig laten zien op het hoogste niveau. Hij is vooral een degelijk 6 die bij jong AZ vaak ver uitzakt om de opbouw te verzorgen van achteruit (met simpele passes, niet heel spectaculair). Vraag me alleen af waarom Groningen voor hem zou gaan. Gaat Hove weg of is hij geblesseerd? Zag dat hij niet in de selectie zat gisteren. Want Resink - Hove lijkt me anders het vaste duo, ook als Kwakman zou komen. En denk dat ze toch beter voor echte versterkingen kunnen gaan.

35 minuten geleden zei FlyD:

Dave Kwakman is zeker een talent, maar nog weinig laten zien op het hoogste niveau. Hij is vooral een degelijk 6 die bij jong AZ vaak ver uitzakt om de opbouw te verzorgen van achteruit (met simpele passes, niet heel spectaculair). Vraag me alleen af waarom Groningen voor hem zou gaan. Gaat Hove weg of is hij geblesseerd? Zag dat hij niet in de selectie zat gisteren. Want Resink - Hove lijkt me anders het vaste duo, ook als Kwakman zou komen. En denk dat ze toch beter voor echte versterkingen kunnen gaan.

Wat ik heb gelezen is dat hij zou komen achter het duo Hove - Resink maar voor Tika de Jonge. Omdat die laatste redelijk blessuregevoelig is. Dus niet direct basis maar wel een goede vervanger als 1 van de 2 eerst genoemde geblesseerd/geschorst is of uit vorm. En er dus blijkbaar niet echt een goede vervanger is

Johan Hove vertrekt naar alle waarschijnlijkheid naar AIK Solna. Toch wel een opvallende transfer, daar ik hem als ik zo nu en dan Groningen keek altijd een van de beteren vond. Wel een leuke speler om in Zweden verder te volgen verwacht ik. 

14 minuten geleden zei Urbeto:

Johan Hove vertrekt naar alle waarschijnlijkheid naar AIK Solna. Toch wel een opvallende transfer, daar ik hem als ik zo nu en dan Groningen keek altijd een van de beteren vond. Wel een leuke speler om in Zweden verder te volgen verwacht ik. 

Is ook 1 van de beteren. Wou na de degradatie al weg. Denk dat ze intern wel iets besproken hebben om niet te moeilijk doen bij eventuele interesse. Maar met het duo Resink/Kwakman moet het wel op te vangen zijn. En Lukkien heeft blijkbaar veel vertrouwen in Tika. En met de komst van Ekdal kan Rente naar de rechtsback positie en Bacuna ook nog naar het middenveld. 

Edited by Djurovski

Mooi aan Vaessen/FCG is, dat zodra een verdediger zijn mannetje laat lopen en Vaessen daarna een redding doet, dat hij dan begint de juichen ipv de verdediger verrot te schelden. Spirit bij het team is nu goed. Erg blij mee, want had er 3 wedstrijden geleden bijzonder weinig vertrouwen in.

Feyenoord - Groningen verplaatst naar woensdag 2 april omdat de prinsesjes uit Rotterdam geen 3 wedstrijden in de week aankunnen. Dat Groningen er dan 3 in een week spelen is geen probleem...

Zo'n ploeg verdiend het niet om CL te spelen komend seizoen

Edited by Djurovski

4 uur geleden zei Djurovski:

Feyenoord - Groningen verplaatst naar woensdag 2 april omdat de prinsesjes uit Rotterdam geen 2 wedstrijden in de week aankunnen. Dat Groningen er dan 3 in een week spelen is geen probleem...

Een week bestaat niet uit 8 dagen ;)

(aldus De Derde Helft podcast)

4 uur geleden zei Djurovski:

Feyenoord - Groningen verplaatst naar woensdag 2 april omdat de prinsesjes uit Rotterdam geen 2 wedstrijden in de week aankunnen. Dat Groningen er dan 3 in een week spelen is geen probleem...

Dus als het om de ene club gaat en het je niet uitkomt is het twee in de week en als het om de andere club gaat en het je wel uitkomt is het drie in de week? Knappe hersengymnastiek weer. 

34 minuten geleden zei Arles:

Dus als het om de ene club gaat en het je niet uitkomt is het twee in de week en als het om de andere club gaat en het je wel uitkomt is het drie in de week? Knappe hersengymnastiek weer. 

Heb het aangepast voor je. 

2 uur geleden zei Arles:

Vooral ook omdat het precies andersom is. Feyenoord speelde woensdag/zaterdag/dinsdag dus 3 keer in een week, FC Groningen speelt nu zaterdag/woensdag/zaterdag dus maar 2 keer in een week.

43 minuten geleden zei Tim':

Vooral ook omdat het precies andersom is. Feyenoord speelde woensdag/zaterdag/dinsdag dus 3 keer in een week, FC Groningen speelt nu zaterdag/woensdag/zaterdag dus maar 2 keer in een week.

In dit geval natuurlijk wel, maar de uitspraak ‘drie wedstrijden per week’ - die je ook vaak van analisten hoort - is eigenlijk onzin. Je speelt twee wedstrijden per week, en als je er een keer drie speelt binnen zeven dagen, heb je de week erop dan maar een wedstrijd. 

5 minuten geleden zei Arles:

In dit geval natuurlijk wel, maar de uitspraak ‘drie wedstrijden per week’ - die je ook vaak van analisten hoort - is eigenlijk onzin. Je speelt twee wedstrijden per week, en als je er een keer drie speelt binnen zeven dagen, heb je de week erop dan maar een wedstrijd. 

Oh, helemaal mee eens hoor. Maar ik bedoelde vooral dat Feyenoord het zwaarder had qua inspanningen rondom die wedstrijd dan FC Groningen het nu gaat krijgen.

46 minuten geleden zei Tim':

Het blijft gewoon onzin dat Feyenoord nu verplaatst wordt om zonder overleg het nu op 2 april te zetten.

Feyenoord heeft net een nieuwe trainer dus een mooi moment om er tegen te spelen. Zeker door al die blessures ze nu hebben. Nu ga je ze dus treffen wanneer ze ( waarschijnlijk ) uit Europa liggen , de trainer beter is ingespeeld met de selectie en tegen een fittere selectie. Plus de wedstrijd was op een zaterdag en waren al 1100 kaarten verkocht waaronder veel mensen met kinderen. Die gaan dus nu niet op woensdag avond 2000 als de kids de dag erna naar school moeten.

Dus gek he dat Groningen ( en de supporters ) er niet blij mee zijn

Zeker niet omdat Groningen nog altijd niet veilig is en je nu dus NAC uit , feyenoord uit en PSV thuis krijgt in 8 dagen

"Het uitstel heeft te maken met twee internationale wedstrijden die Feyenoord op 5 en 11 maart speelt in de Champions League. De club heeft daarop uitstel van de wedstrijd aangevraagd bij de KNVB."

Volgens Feyenoord dus door de internationale wedstrijden. Tja dan hoort het erbij dat je in het weekend ook in de competitie moet spelen he. Maar een Groningen thuis mag toch voor een ploeg in de CL in eigen huis nooit een probleem zijn. Feyenoord doet dit nu puur zodat ze met een fittere selectie richting die plek 3 kunnen

Fuck die coëfficiënten en gewoon spelen volgens het schema of anders moet je maar niet Europees willen spelen.