Jump to content
Niels

FC Groningen

Recommended Posts

Hij zal misschien even balen tot hij zijn toekomstige loonstrook ziet. Hopelijk betekend dit wel dat eventuele aanwinsten nu wat makkelijker ja zeggen want is nog een flinke verlanglijst 

Ik vind Robben nu wel nog meer een held dan hij al was. Die gaat echt niet alleen naar Groningen om zijn loonstrookje, die gaat er vooral heen als liefhebber. 

Gepost (edited)

Wat een boost geeft dit joh. Zowel aan de club Groningen als aan de hele regio. Kreeg al allemaal appjes van vrienden die met kippenvel zaten te kijken naar de aankondiging en heb zelf, na jaren afwezigheid, direct ook maar weer een seizoenskaart aangeschaft. Successupporter ben je niet voor even, dat ben je voor het leven.

Al moet ik straks wel 100+ km rijden iedere 2 week, ik wil hem sowieso nog zien spelen_O_. Hopelijk wordt hij fit en gaat dat lukken.
En ook al lukt het niet, dan is Groningen nu in ieder geval veel aantrekkelijker voor een speler dan een Heerenveen, Vitesse, Willem II, Utrecht etc.

EDIT: Kreeg zaterdag een appje om kwart voor 5 dat dit ging gebeuren, maar dat ik het tot 17:00 uur stil moest houden. Diegene keihard uitgelachen, want geloofde er natuurlijk helemaal niks van:-D. En om 17:00 uur iedereen in rep en roer

Edited by FCGPeter

Hier ook getwijfeld voor seizoenskaart maar elke 2 weken 650 km rijden gaat mij toch te ver. Zeker omdat ik in het weekend ook zelf met voetbal bezig ben

Lens en Metz bieden tegen elkaar op voor Matusiwa, teller staat momenteel op € 4mln. Volgens Manu Lonjon van Eurosport in ieder geval.

Ajax zal hier ook nog wel een aardig percentage van krijgen, denk ik?

Benieuwd waar mijn oud-klasgenoot naar verkast. Vind hem wel onderschat. Zo'n type als hij kan nog weleens grote stappen gaan maken. Franse competitie natuurlijk ook heel logisch. Die clubs zien in hem een nieuwe Kanté.