Thierryvane Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 15 uur geleden zei Goatruida: Wel tof om te zien. Volgende hem al op twitter toen die nog bij SciSports zat, vervolgens in korte tijd gewoon tot hoofd scouting opgewerkt. Respect daarvoor. Groningen sowieso wel leuk met de relatief jongen mensen daar als beleidsbepalers. Hier idem. Heel vet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Mogen wij Dammers weer terug dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Op 3-2-2021 om 10:03 zei Nom de Guerre: Mogen wij Dammers weer terug dan? Die brengen we op de fiets nog weg, mag je me alle plezier terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 50 minuten geleden zei Juca: Die brengen we op de fiets nog weg, mag je me alle plezier terug. Graag. Bij ons was het een gewaardeerde kracht, ik had ook verwacht dat hij dat bij Groningen zou worden. What went wrong? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 49 minuten geleden zei Nom de Guerre: Graag. Bij ons was het een gewaardeerde kracht, ik had ook verwacht dat hij dat bij Groningen zou worden. What went wrong? Oogt altijd vrij traag, pakt redelijk veel kaarten en heeft met gemak de meest defensieve fouten gemaakt in heel het elftal. Plus de andere verdedigers zijn stabieler en beter (Itakura, Van Hinthum en nu ook met Te Wierik weer terug). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Ik zou hem nog wat tijd geven. Zit zeker wel potentie in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 februari 2021 Share Geplaatst 10 februari 2021 Itakura gaat na dit seizoen en van Hintum is niet echt beter dus geef hem inderdaad nog wat tijd. Maar had er wel wat meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Idd ik ook. In dat opzicht ook wel logisch dat ze te Wierik weer terug gehaald hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Op 10-2-2021 om 20:10 zei komodo25: Itakura gaat na dit seizoen en van Hintum is niet echt beter dus geef hem inderdaad nog wat tijd. Maar had er wel wat meer van verwacht. Really? Van Hintum is toch veel stabieler. Sinds ik naar de uitwedstrijd van Groningen tegen AZ ben geweest in het ADO-stadion, is hij mij zo positief verrast. Vaak op de juiste plek te vinden, rustig in de opbouw, ervaren. Allemaal dingen die Dammers nog niet heeft kunnen laten zien dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Van Hintum heeft idd een goede periode gekend en was daarin ook onomstreden. Maar je kan niet ontkennen dat hij de laatste weken/maanden geen goede indruk maakt. Tegenstanders lopen vaak uit zijn rug weg. Geen rust meer in de opbouw, speelt voornamelijk de lange bal naar Strand Larsen. Regelmatig 'te laat' in de duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 We gaan Europa in! Oh nee waren we net al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Fleddie maak ons gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Volgens mij is dit een leuke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Nu Irandust nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Volgens mij is dit een leuke speler. En dat is 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) Nr 3 is er ook al! En nr 4 is reeds gesignaleerd in Groningen! Zal jou goed doen @komodo25 31 augustus 2021 bewerkt door Vis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Hopelijk wel voor nu en niet pas in de winter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Druk dagje voor Fleddie geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Hoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Jammer prima speler maar wel te verwachten. Ook redelijk blessure gevoelig dus snap wel dat hier geen nee tegen zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Dit is toch geen aanvoerder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Verrassende keuze inderdaad. Ik had verwacht dat Te Wierik of De Leeuw aanvoerder zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Wel heel hard met zichzelf aan de slag gegaan, zag je ook in een docu (vraag mij niet waarom ik die keek, vermoedelijk verveling). Daar zal Buijs wel op doelen. Een voorbeeld voor anderen op het trainingsveld en in de fitnessruimtes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 OMFG Buijs is de weg kwijt. De zwakste schakel aanvoerder maken. Leuke zaalspeler hoor maar op het veld heb je er niks aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten