Jump to content
Niels

FC Groningen

Recommended Posts

5 uur geleden zei komodo25:

Ajax krijgt 50% van de transfersom boven de 3 ton. Strunck hebben ze al in huis en kan de vervanger worden. Al lijkt hij nu nog te kort te komen. Als ze uitkomen bij 4,5 mil is denk ik iedereen wel tevreden. 

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/128788/transfersom-sierhuis-gedeeld-terugkoopclausule-zeefuik-geschrapt.amp

1 uur geleden zei Satyr:

De terugkoop van 8 ton is geschrapt en daarvoor is nu en deel ( na verluid dus 50% ) van de transfersom voor ajax

5 uur geleden zei Juca:

Matusiwa. Als iemand een nietszeggende speler is, is hij dat wel. Contract opzeggen voor dit kinderachtige gedrag, wie denkt ie dat ie is.

Wat Zeefuik betreft, zou lekker gaan cashen. Geld dat je niet kan missen.

Hadden blijkbaar ook een miljoen liggen voor Diemers. Dan heb ik liever nog een jaar Zeefuik. Vanaf 4 mil of meer zullen ze wel moeten. Wel positief dat ze niet meteen ja en amen zeggen dit bestuur 

Lees op voetbalzone dat Danny Buijs een kandidaat is om trainer te worden van Birmingham City ;c

22 uur geleden zei FMNOOB:

Lees op voetbalzone dat Danny Buijs een kandidaat is om trainer te worden van Birmingham City ;c

Strik eromheen 

Gepost (edited)

Haha boys, Robben terug bij ons. 

At least, alle chats op mijn telefoon staan er nu vol mee, met die geruchten en video.

Edited by Juca

Laatste halfuurtje Robben erin en alle ballen op zijn linkerbeen. Soort Gronings halfuurtje dan.

Als Robben enigszins fit is en blijft, dan hebben ze er een topspeler bij. Ik ben wel benieuwd of Buijs een speler als Robben ook echt een vrije rol durft te geven :D Als Robben achter de back van de tegenpartij aan moet, dan heb je ineens een stuk minder aan hem.

Hele zieke en slimme move van Groningen. Als hij fit weet te blijven met gemak nog de beste speler in de eredivisie. Al  betwijfel ik of hij in het  Simeone -esque voetbal van Buijs past.  

Alleen al worth it door de extra verkoop van alle (seizoens-)kaarten. Zou dan extra mooi zijn mocht ie fit zijn en daadwerkelijk een bijdrage leveren. 

Anders gewoon lekker counteren met twee voorop. Een fitte spits die een bal vast kan houden en ook niet te sloom is en dan Robben die er omheen kan dartelen en op zoek naar een schot of steekpass gaat. Neem alleen wel aan dat hij niet de snelste meer is met zijn 36 jaar, dus die andere spits mag wel aardig compleet zijn. Sterk aan de bal én een beetje snel. Misschien kunnen ze iemand van Ajax huren (Traoré)?

12 minuten geleden zei Zeus:

Laatste halfuurtje Robben erin en alle ballen op zijn linkerbeen. Soort Gronings halfuurtje dan.

Nu moet je minimaal 3x meer scoren om te winnen. :cab: Steekt, indien fit, met kop en schouders er bovenuit in NL. Erg tof voor groningen en ook Nl voetbal.

Leuk dat hij terug is inderdaad. Fitheid gaat een vraagteken zijn, maar heeft hij wel hard aan gewerkt in Duitsland volgens mij. Heel benieuwd wat dit gaat worden. Denk dat veel ploegen toch met een beetje angst tegen Groningen gaan voetballen komend seizoen.

Volgens mij is Robben nog topfit joh, die man is van allerlei dingen gaan doen qua sport na het voetbal

Hoorde via via dat hij de fitheidstest makkelijk heeft gehaald bij Groningen. De beste in jaren :D 

54 minuten geleden zei ForzaUtreg:

Volgens mij is Robben nog topfit joh, die man is van allerlei dingen gaan doen qua sport na het voetbal

Dit.

Krijg je dadelijk 'Robben mikt op EK2021'. :D

Dat kan nog eens leuk worden volgend jaar. Robben topscorer van de Eredivisie? :D 

Gepost (edited)

Als ie net als Van Persie gaat spelen, zn techniek dan en misschien niet 100 procent fit dan wordt het genieten.

Edited by lennard95

4 uur geleden zei Zeus:

Anders gewoon lekker counteren met twee voorop. Een fitte spits die een bal vast kan houden en ook niet te sloom is en dan Robben die er omheen kan dartelen en op zoek naar een schot of steekpass gaat. Neem alleen wel aan dat hij niet de snelste meer is met zijn 36 jaar, dus die andere spits mag wel aardig compleet zijn. Sterk aan de bal én een beetje snel. Misschien kunnen ze iemand van Ajax huren (Traoré)?

Ze willen 352 gaan spelen. Dus zo raar zal dat nog niet zijn. Want met alleen Postema er naast een je het niet een heel seizoen 

Zou Diemers nu al direct spijt hebben van z'n keuze? Want FCG gaat nu natuurlijk gewoon boven Feyenoord eindigen. Of nja, ik neem aan dat hij sowieso liever met Robben samenspeelt dan met Berghuis. 

Robben durfde pas terug te keren naar Groningen nadat Diemers voor Feyenoord had gekozen. Laten we de zaken niet omdraaien.

15 minuten geleden zei Chiemel:

Zou Diemers nu al direct spijt hebben van z'n keuze? Want FCG gaat nu natuurlijk gewoon boven Feyenoord eindigen. Of nja, ik neem aan dat hij sowieso liever met Robben samenspeelt dan met Berghuis. 

Gaat een beetje ver natuurlijk. Hij zal zeker niet altijd spelen en als hij speelt niet altijd negentig minuten. Ook snelheid in moeten leveren. Vind wel beetje overdreven om nu net te doen alsof Robben even topscorer gaat worden en Groningen de Champions League in gaat schieten.