Jump to content
Niels

FC Groningen

Recommended Posts

4 uur geleden zei Chiemel:

Benschop kan ik wel waarderen als spits, maar selectie is nu wel een beetje uit balans. 3 spitsen lijkt mij te veel, neem aan dat Pohl nog wel weggaat? Of gaan we ze meer met twee spitsen spelen? En Warmerdam gaat meer de linker vleugel bezetten en concurrentie aan met El Hankouri? 

Padt, van Hintum, te Wierik, Memisevic, Zeefuik, Warmerdam, Matusiwa, Lundqvist, Doan, Benschop, Sierhuis/El Hankouri ofzo? 

Hoop gewoon op het 4-4-2

Padt, Zeefuik, Te Wierik, Memisevic, Warmerdam. Doan Matusiwa Schreck, Gudmondsson. Sierhuis Benschop 

Het aantrekken van een extra verdediger is op een laag pitje gezet. Was daar al bang voor. 

Spelen zondag dus met Itakura en van Hintum.. Normaal heb je daar Te Wierik en Memisevic komt nog terug ( al vind ik die beter op het middenveld dan als cv). Eventueel kan El Messoudi dus ook nog achterin. Vind het maar aan de krappe kant 

Nou zet die Buijs maar aan de kant. Met Absalem, Warmerdam, Hrustic en El Hankouri in de basis wil je ook niet winnen. Beste fase na de rust in eindelijk weer 442 maar daarna weer systeem veranderen. 

Wat was het weer bar en boos . Vraag mij echt af hoe slecht de aankopen ( Strunck , Gudmondsson en Asoro ) wel niet zijn als el Hankouri   Hrustic en warmerdan maar mogen beginnen . Gelukkig pak je dan wel de winst en mag de keeper van Sparta paar wedstrijdjes toe gaan kijken 

Op 20-10-2019 om 16:29 zei komodo25:

Wat was het weer bar en boos . Vraag mij echt af hoe slecht de aankopen ( Strunck , Gudmondsson en Asoro ) wel niet zijn als el Hankouri   Hrustic en warmerdan maar mogen beginnen . Gelukkig pak je dan wel de winst en mag de keeper van Sparta paar wedstrijdjes toe gaan kijken 

Hoe doen Matusiwa en Benschop het? 

1 uur geleden zei Superboeren:

Hoe doen Matusiwa en Benschop het? 

Daar ben ik wel tevreden over . Al ben ik wel benieuwd wie er geslachtofferd gaat worden nu Memisevic fit is . Matusiwa , of die Fortunees of toch die Japanner achterin . Benschop doet het ook prima . Maar zie liever Benschop en Sierhuis samen ipv 1 van de 2

1 uur geleden zei komodo25:

Daar ben ik wel tevreden over . Al ben ik wel benieuwd wie er geslachtofferd gaat worden nu Memisevic fit is . Matusiwa , of die Fortunees of toch die Japanner achterin . Benschop doet het ook prima . Maar zie liever Benschop en Sierhuis samen ipv 1 van de 2

Wat ik gezien heb vond ik vooral die Japanner erg matig maar niet veel van Grunn gezien. En zal die inderdaad ook samen in de spits zetten..

6 minuten geleden zei Superboeren:

Wat ik gezien heb vond ik vooral die Japanner erg matig maar niet veel van Grunn gezien. En zal die inderdaad ook samen in de spits zetten..

Vind Itakura niet verkeerd . Maakt nog wat foutjes maar is ook nog relatief jong . Vind Memisevic ook beter als CM dan als CV . Maar zowel Matusiwa en El Messaoudi doen het prima daar . Dus benieuwd wat Buijs gaat doen . Al vind ik Buijs sowieso matige keuzes maken