Chiemel Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Ngonge en Musampa ook nog benoet voor feestgedrag. Wordt tijd dat er ff goed ingegrepen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 43 minuten geleden zei Chiemel: Ngonge en Musampa ook nog benoet voor feestgedrag. Wordt tijd dat er ff goed ingegrepen wordt. Te laat op training las ik. Maar hoezo wordt tijd? Bijvoorbeeld Ngonge is al eerder dit seizoen disciplinair gestraft door Wormuth. Krijg toch eerder het gevoel dat er meer niet goed gaat bij Groningen, wat niet door een ontslag van een trainer opgelost zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 21 minuten geleden zei Renato: Te laat op training las ik. Maar hoezo wordt tijd? Bijvoorbeeld Ngonge is al eerder dit seizoen disciplinair gestraft door Wormuth. Krijg toch eerder het gevoel dat er meer niet goed gaat bij Groningen, wat niet door een ontslag van een trainer opgelost zal worden. Bedoelde ook in het algemeen. Ngonge en Musampa waren aan het feesten, Ngonge eerder geschorst, meerdere dingen rondom Wormuth en die andere speler die tekeer ging tegen het publiek. Gefrustreerde boel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Wat een drama. Weg met die ajax kabel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 Ngonge mag per direct vertrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 Waarom dat dan? Volgens mij gaat een nieuwe trainer vinden moeilijk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 4 uur geleden zei delichris: Waarom dat dan? Volgens mij gaat een nieuwe trainer vinden moeilijk worden. https://www.fcgroningen.nl/nieuws/ngonge-mag-vertrekken-bij-fc-groningen/2 Dennis van Ree is interim naar 4x nee Telstar we komen eraan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Komt er nog een trainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Nog steeds niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 (bewerkt) Dennis van Ree zoals ik er boven al gemeld had Al hoop ik op Fraser 28 december 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Najreb1986 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 41 minuten geleden zei Djurovski: Dennis van Ree zoals ik er boven al gemeld had Al hoop ik op Fraser ik vrees van niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 0-2 tegen Almere ..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Dennis van der Ree mag blijven zitten bij Groningen. Na alle gelopen blauwtjes durft Buijs geen andere kandidaten meer te bellen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 4 minuten geleden zei Tim': Dennis van der Ree mag blijven zitten bij Groningen. Na alle gelopen blauwtjes durft Buijs geen andere kandidaten meer te bellen denk ik Als Buijs de zoektocht naar een nieuwe trainer doet, dan snap ik wel dat het niet zo soepel gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 4 minuten geleden zei joostmakaay: Als Buijs de zoektocht naar een nieuwe trainer doet, dan snap ik wel dat het niet zo soepel gaat. Nee, dan zou ik het ook wel snappen. Laten we het erop houden dat het nog vroeg was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Op naar awayday in Kerkrade, Maastricht en Venlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Mooi man, die Fledderus lijkt me zo'n eng figuur. Zonde want ik vind Groningen een prima club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 18 uur geleden zei Thierryvane: Mooi man, die Fledderus lijkt me zo'n eng figuur. Zonde want ik vind Groningen een prima club. Het is een raar figuur maar toch doet hij best aardig werk heb ik het idee. Weet spelers iig voor een beter bedrag te verkopen dan Nijland. Weet niet of Fledderus hier nu de schuldige is. Behalve dat veel die hij kende een functie kreeg ( Hoi Wormuth ) Binnen de selectie zit veel mis. Zelf hoop ik echt dat ze een Fraser weten over te halen om de klus te klaren, Dan maar een paar handen om de keel zal die jeugdige spelers uit Adam wel leren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Domme Man Zegt Domme Dingen S04E11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Ja als je geen trainer aanstelt vlieg je eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 1 uur geleden zei Bolderbast: Domme Man Zegt Domme Dingen S04E11 Domme man roept op tot geweld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 4 minuten geleden zei cimbomcu: Ja als je geen trainer aanstelt vlieg je eruit. Dat is onzin, wan van Ree heeft gewoon zijn diploma's en kan de rest van het afmaken. Zo is er ook rust gekomen toen dit werd aangegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Groningen heeft gewoon een waardeloze selectie. En dat is vrij opmerkelijk, want ze hebben genoeg centen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 11 minuten geleden zei delichris: Dat is onzin, wan van Ree heeft gewoon zijn diploma's en kan de rest van het afmaken. Zo is er ook rust gekomen toen dit werd aangegeven. We moeten eens stoppen met licht gewichten aan te stellen bij bvo's, zonder ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 7 minuten geleden zei cimbomcu: We moeten eens stoppen met licht gewichten aan te stellen bij bvo's, zonder ervaring. Dan krijgen trainers toch nooit een kans. Want je hebt dan alleen maar ervaren oude mannen aan het roer. Het is juist goed om ook jonge onervaren trainers er neer te zetten. Het kan ook wel goed uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten