Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

43 minuten geleden zei Chiemel:

Ngonge en Musampa ook nog benoet voor feestgedrag. Wordt tijd dat er ff goed ingegrepen wordt.

Te laat op training las ik. Maar hoezo wordt tijd? Bijvoorbeeld Ngonge is al eerder dit seizoen disciplinair gestraft door Wormuth.

Krijg toch eerder het gevoel dat er meer niet goed gaat bij Groningen, wat niet door een ontslag van een trainer opgelost zal worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Renato:

Te laat op training las ik. Maar hoezo wordt tijd? Bijvoorbeeld Ngonge is al eerder dit seizoen disciplinair gestraft door Wormuth.

Krijg toch eerder het gevoel dat er meer niet goed gaat bij Groningen, wat niet door een ontslag van een trainer opgelost zal worden.

Bedoelde ook in het algemeen. Ngonge en Musampa waren aan het feesten, Ngonge eerder geschorst, meerdere dingen rondom Wormuth en die andere speler die tekeer ging tegen het publiek. Gefrustreerde boel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei joostmakaay:

Als Buijs de zoektocht naar een nieuwe trainer doet, dan snap ik wel dat het niet zo soepel gaat. ;c

Nee, dan zou ik het ook wel snappen. Laten we het erop houden dat het nog vroeg was... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Thierryvane:

Mooi man, die Fledderus lijkt me zo'n eng figuur. Zonde want ik vind Groningen een prima club.

Het is een raar figuur maar toch doet hij best aardig werk heb ik het idee. Weet spelers iig voor een beter bedrag te verkopen dan Nijland. Weet niet of Fledderus hier nu de schuldige is. Behalve dat veel die hij kende een functie kreeg ( Hoi Wormuth ) Binnen de selectie zit veel mis. Zelf hoop ik echt dat ze een Fraser weten over te halen om de klus te klaren, Dan maar een paar handen om de keel zal die jeugdige spelers uit Adam wel leren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei delichris:

Dat is onzin, wan van Ree heeft gewoon zijn diploma's en kan de rest van het afmaken. Zo is er ook rust gekomen toen dit werd aangegeven. 

We moeten eens stoppen met licht gewichten aan te stellen bij bvo's, zonder ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei cimbomcu:

We moeten eens stoppen met licht gewichten aan te stellen bij bvo's, zonder ervaring.

Dan krijgen trainers toch nooit een kans. Want je hebt dan alleen maar ervaren oude mannen aan het roer. Het is juist goed om ook jonge onervaren trainers er neer te zetten. Het kan ook wel goed uitpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites