Tim' Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 21 uur geleden zei Socrates: Wel heel hard met zichzelf aan de slag gegaan, zag je ook in een docu (vraag mij niet waarom ik die keek, vermoedelijk verveling). Daar zal Buijs wel op doelen. Een voorbeeld voor anderen op het trainingsveld en in de fitnessruimtes. Klinkt alsof hij goed bezig is. Welke docu is dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Die Ngonge is echt een prima aanwinst geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Op 10-9-2021 om 21:12 zei komodo25: OMFG Buijs is de weg kwijt. De zwakste schakel aanvoerder maken. Leuke zaalspeler hoor maar op het veld heb je er niks aan Vond het ook een rare keuze. Geen onbetwiste basisspeler. Aan de andere kant vind ik dat aanvoerder zijn geen drol voorstelt, makkelijke manier om iemand zichzelf belangrijk te laten voelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Zijn er hier nog meer mensen die de plaatjes sparen voor het verzamelalbum FC Groningen 50 jaar? Daar kan je je ideale dreamteam maken en ik kom tot het volgende team. Kunnen jullie hier je mening over geven? (tussen haakjes vermeld ik iemand anders omdat ik van mijzelf weet dat ik niet de gehele geschiedenis van FC Groningen bewust heb meegemaakt) Keeper: Tonny van Leeuwen Rechtsback: Zeefuik/Bruno Silva (of iemand anders). Centraal achterin: Ronald Koeman en Virgil van Dijk Linksback: Daley Blind (hij speelde destijds bij FC Groningen ook linksback) Middenveld: Erwin Koeman, Jan van Dijk en Ronald Koeman Voorhoede: Robben, Luis Suarez en Peter Houtman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Ga je dan voor cult of kwaliteit? Harris Huizingh en Martin Drent zijn wel direct twee cult-spelers die in mij op komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Ga je dan voor cult of kwaliteit? Harris Huizingh en Martin Drent zijn wel direct twee cult-spelers die in mij op komen. Voor kwalitieit. Ik vroeg mij gewoon af of ik nog enkele (belangrijke) spelers per ongeluk heb overgeslagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 (bewerkt) Nevland hoort er ook wel bij. Maar je hebt al 3 aanvallers. Durovski mag sowieso niet ontbreken. Granqvist voor in de verdediging 20 september 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 1 uur geleden zei rich ruzzian: Nevland hoort er ook wel bij. Maar je hebt al 3 aanvallers. Durovski mag sowieso niet ontbreken. klopt ik zal keuzes moeten maken, want ik had ook nog kunnen kiezen voor Berg etc. Granqvist in de verdediging is ook een optie (dan laat ik Ronald Koeman wel voor het middenveld ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 3 uur geleden zei Vlonkie: Zijn er hier nog meer mensen die de plaatjes sparen voor het verzamelalbum FC Groningen 50 jaar? Daar kan je je ideale dreamteam maken en ik kom tot het volgende team. Kunnen jullie hier je mening over geven? (tussen haakjes vermeld ik iemand anders omdat ik van mijzelf weet dat ik niet de gehele geschiedenis van FC Groningen bewust heb meegemaakt) Keeper: Tonny van Leeuwen Rechtsback: Zeefuik/Bruno Silva (of iemand anders). Centraal achterin: Ronald Koeman en Virgil van Dijk Linksback: Daley Blind (hij speelde destijds bij FC Groningen ook linksback) Middenveld: Erwin Koeman, Jan van Dijk en Ronald Koeman Voorhoede: Robben, Luis Suarez en Peter Houtman Speelde Blind bij Groningen niet rechtsback? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 1 uur geleden zei MetalMichael: Speelde Blind bij Groningen niet rechtsback? Klopt, maar ik ga hem gebruiken als linksback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Je hebt 2x R Koeman in de basis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 (bewerkt) Zou zelf dit doen Gk Luciano Rb Elschot Cv van Dijk en Granqvist Lb Floren Mc R Koeman en Petter Andersson Amr Tadic 10 Djurovski Aml Suarez Spits Berg 21 september 2021 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Na jullie adviezen kom ik tot het volgende elftal: Keeper: Tonny van Leeuwen Rechtsback: Zeefuik Centraal achterin: Granqvist en Virgil van Dijk Linksback: Daley Blind Middenveld: Erwin Koeman, Jan van Dijk en Ronald Koeman Voorhoede: Robben, Luis Suarez en Durovski Ik houd vast aan deze formatie omdat het boek mij geen andere keuze geeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Ik vervang Tadic voor Robben natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2021 Share Geplaatst 27 oktober 2021 Vanavond voor het eerst sinds zeer lange tijd weer eens bij FC geweest. Was een prima avondje, leuk voor de talenten ook. Ook al is Helmond natuurlijk wel een heel matig team en zou me niks verbazen als deze kaatste worden in de KKD, enige wat wel soort van leuk is, is dat ze eigenlijk alleen maar jonge spelers hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 Gefeliciteerd Guido! @Nom de Guerre Niet helemaal terecht, maar goed, dat zijn eigenlijk wel de mooiste... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 16 uur geleden zei Vis: Gefeliciteerd Guido! @Nom de Guerre Niet helemaal terecht, maar goed, dat zijn eigenlijk wel de mooiste... Vooral nodig ook, dat gekke Zwolle blijft maar winnen. Ik ben er nog niet helemaal uit op welke uitkomst ik hoop bij Willem II tegen Sparta. Gelijkspel, denk ik. Sparta loopt averij op en Willem II blijft binnen bereik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Kippenvel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Ik vind hem leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Op 28-3-2022 om 20:17 zei Djurovski: Kippenvel Onze eigen Santa :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Noppert van GAE transfervrij. Zie die liever dan Leeuwenburgh. Dat ie geboren is in Heerenveen nemen we dan maar voor lief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 59 minuten geleden zei Djurovski: Noppert van GAE transfervrij. Zie die liever dan Leeuwenburgh. Dat ie geboren is in Heerenveen nemen we dan maar voor lief Afblijven, die moet nog even verlengen bij ons. Speelt pas net in de basis na jaren 2e en derde doelman te zijn geweest. Laat hem nog maar lekker een heel seizoen spelen, mogen jullie hem daarna overkopen 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 8 uur geleden zei GAE EAGLES: Afblijven, die moet nog even verlengen bij ons. Speelt pas net in de basis na jaren 2e en derde doelman te zijn geweest. Laat hem nog maar lekker een heel seizoen spelen, mogen jullie hem daarna overkopen 😉 Dan zie ik hem liever deze zomer komen. Kunnen ze het geld spenderen aan een rechtsback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Dan zie ik hem liever deze zomer komen. Kunnen ze het geld spenderen aan een rechtsback Dat begrijp ik. Hoe zit het dan met Jan Hoekstra, die zat een tijdje bij jong oranje en was verhuurd aan Roda. Hoor er nooit meer wat van, of is die al weg bij Groningen. Ook geen idee wat zijn niveau is hoor, maar zat daar natuurlijk niet voor niets bij nog niet zo lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 38 minuten geleden zei GAE EAGLES: Dat begrijp ik. Hoe zit het dan met Jan Hoekstra, die zat een tijdje bij jong oranje en was verhuurd aan Roda. Hoor er nooit meer wat van, of is die al weg bij Groningen. Ook geen idee wat zijn niveau is hoor, maar zat daar natuurlijk niet voor niets bij nog niet zo lang geleden. Is 2e keeper. Maar dat hij nooit de kans krijgt zegt wel genoeg volgens mij. Heb niet het idee dat hij 1e keeper gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten