Juca Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Hoorde dat Mahi er geblesseerd af ging. Hopen dat hij fit is voor de play-offs. Heerlijke overwinning vandaag. Lekker veel doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 En boven Heerenveen geëindigd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Word er nog niet echt vrolijk van op transfer gebied . Zeker als de verwachting is dat linssen mahi en tibbling vermoedelijk nog gaan vertrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Word er nog niet echt vrolijk van op transfer gebied . Zeker als de verwachting is dat linssen mahi en tibbling vermoedelijk nog gaan vertrekken Welke transfers bedoel je precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Te Wierik en Warmerdam zijn toch prima transfers? Nog wat creativiteit erbij en hopen dat er weinig uitgaande transfers zijn van bepalende spelers (Linssen en Mahi) en je hebt een prima elftal voor het linkerrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Welke transfers bedoel je precies? Te Wierik ( vind ik nog wel prima ) Warmerdam ( is mij dit seizoen nog niet opgevallen maar laat mij verrassen ) Begois word ik niet vrolijk van . Maar of dit beter is dan nu weg is twijfel ik . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 (bewerkt) Te Wierik en Warmerdam zijn gewoon prima spelers. Begois is gehaald als tweede doelman, hoef je dus ook weinig van te vinden aangezien die vooral op de bank zit. Hoop voor Groningen dat ze een mooi bedrag voor Mahi vangen en dan met iets verrassends uit de hoek komen. 6 juni 2017 bewerkt door Bakkes12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Te Wierik en Warmerdam zijn gewoon prima keepers. Begois is gehaald als tweede doelman, hoef je dus ook weinig van te vinden aangezien die vooral op de bank zit. Hoop voor Groningen dat ze een mooi bedrag voor Mahi vangen en dan met iets verrassends uit de hoek komen. Zwaar weekend gehad Maarten? Ik vind niet dat Groningen (tot nu toe) slechte zaken heeft gedaan op het gebied van transfers. Mag inderdaad nog wel wat aan creativiteit bij, maar de versterkingen die al gepresenteerd zijn, zijn prima spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Zwaar weekend gehad Maarten? Ik vind niet dat Groningen (tot nu toe) slechte zaken heeft gedaan op het gebied van transfers. Mag inderdaad nog wel wat aan creativiteit bij, maar de versterkingen die al gepresenteerd zijn, zijn prima spelers. Je hebt ze zeker nog nooit zien keepen? :huhu: Creativiteit is inderdaad gewenst maar om nou te beweren dat ze slechte transfers hebben gedaan tot nu toe.. gaat een beetje te ver imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Te Wierik en Warmerdam zijn toch prima transfers? Nog wat creativiteit erbij en hopen dat er weinig uitgaande transfers zijn van bepalende spelers (Linssen en Mahi) en je hebt een prima elftal voor het linkerrijtje. Faber verwacht dus dat Linssen en Mahi sowieso nog vertrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Je hebt ze zeker nog nooit zien keepen? :huhu: Creativiteit is inderdaad gewenst maar om nou te beweren dat ze slechte transfers hebben gedaan tot nu toe.. gaat een beetje te ver imo. Zeg toch ook niet slecht . Alleen dat ik er nog niet echt vrolijk van wordt . Zeker als de sterkhouders nog gaan vertrekken . Maar ja hopen dat we nog verrast gaan worden met een pareltje . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Hiariej weg, dus ze doen het uitstekend met transfers. Twee solide spelertjes erbij, kan niet veel misgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Sarcasme? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Hiariej weg, dus ze doen het uitstekend met transfers. Twee solide spelertjes erbij, kan niet veel misgaan. Hiariej, wat hebben ze daar toch ingezien. In de compilaties van FC Twente zat altijd structureel een fragment van de linksbuiten (o.a. Elia) die dan Hiariej helemaal doldraaide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 [quote name='Kelvin'] Hiariej, wat hebben ze daar toch ingezien. In de compilaties van FC Twente zat altijd structureel een fragment van de linksbuiten (o.a. Elia) die dan Hiariej helemaal doldraaide.[/QUOTE] Klopt, waardeloze speler is dat. @Sophomore Absoluut geen sarcasme. Natuurlijk kan het beter, maar goede zaak dat matige spelers de deur worden gewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Hiariej weg, dus ze doen het uitstekend met transfers. Twee solide spelertjes erbij, kan niet veel misgaan. Zo solide was te Wierik niet in de kuip . Of hij wou zijn nieuwe club een goede daad bewijzen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Hiariej, wat hebben ze daar toch ingezien. In de compilaties van FC Twente zat altijd structureel een fragment van de linksbuiten (o.a. Elia) die dan Hiariej helemaal doldraaide. Hiariej was gewoon een ideale 12e man . Zeurde niet en als back up een prima speler . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Zo solide was te Wierik niet in de kuip . Of hij wou zijn nieuwe club een goede daad bewijzen Dat is welgeteld een pot die je noemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Dat is welgeteld een pot die je noemt. Over te Wierik ben ik ook wel positief hoor . Sowieso al beter dan een Reijnen . Al vermoed ik dat te Wierik gehaald is voor de RB positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Over te Wierik ben ik ook wel positief hoor . Sowieso al beter dan een Reijnen . Al vermoed ik dat te Wierik gehaald is voor de RB positie Hoop het niet. Zet Bijl er maar neer. Of Memisevic, misschien dat hij dan nog van waarde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Bijl vertrekt naar Emmen . Dus zoveel opties hebben wij niet meer op de RB positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Ron Jans dus terug naar Groningen als technisch manager. Voorzichtig positief ben ik er over . Al vind ik zijn stap naar Heerenveen nog altijd not done Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Ritsu Doan op huurbasis met optie tot koop naar Groningen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 Nou op de trekker naar Madrid dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2017 1,72 klein menneke zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten