Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Welke transfers bedoel je precies?

Te Wierik ( vind ik nog wel prima ) Warmerdam ( is mij dit seizoen nog niet opgevallen maar laat mij verrassen ) Begois word ik niet vrolijk van . Maar of dit beter is dan nu weg is twijfel ik .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te Wierik en Warmerdam zijn gewoon prima spelers. Begois is gehaald als tweede doelman, hoef je dus ook weinig van te vinden aangezien die vooral op de bank zit. Hoop voor Groningen dat ze een mooi bedrag voor Mahi vangen en dan met iets verrassends uit de hoek komen.

bewerkt door Bakkes12
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te Wierik en Warmerdam zijn gewoon prima keepers. Begois is gehaald als tweede doelman, hoef je dus ook weinig van te vinden aangezien die vooral op de bank zit. Hoop voor Groningen dat ze een mooi bedrag voor Mahi vangen en dan met iets verrassends uit de hoek komen.

Zwaar weekend gehad Maarten? Ik vind niet dat Groningen (tot nu toe) slechte zaken heeft gedaan op het gebied van transfers. Mag inderdaad nog wel wat aan creativiteit bij, maar de versterkingen die al gepresenteerd zijn, zijn prima spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwaar weekend gehad Maarten? Ik vind niet dat Groningen (tot nu toe) slechte zaken heeft gedaan op het gebied van transfers. Mag inderdaad nog wel wat aan creativiteit bij, maar de versterkingen die al gepresenteerd zijn, zijn prima spelers.

Je hebt ze zeker nog nooit zien keepen? :huhu: Creativiteit is inderdaad gewenst maar om nou te beweren dat ze slechte transfers hebben gedaan tot nu toe.. gaat een beetje te ver imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te Wierik en Warmerdam zijn toch prima transfers? Nog wat creativiteit erbij en hopen dat er weinig uitgaande transfers zijn van bepalende spelers (Linssen en Mahi) en je hebt een prima elftal voor het linkerrijtje.

Faber verwacht dus dat Linssen en Mahi sowieso nog vertrekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt ze zeker nog nooit zien keepen? :huhu: Creativiteit is inderdaad gewenst maar om nou te beweren dat ze slechte transfers hebben gedaan tot nu toe.. gaat een beetje te ver imo.

Zeg toch ook niet slecht . Alleen dat ik er nog niet echt vrolijk van wordt . Zeker als de sterkhouders nog gaan vertrekken . Maar ja hopen dat we nog verrast gaan worden met een pareltje .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hiariej weg, dus ze doen het uitstekend met transfers. Twee solide spelertjes erbij, kan niet veel misgaan.

Hiariej, wat hebben ze daar toch ingezien. In de compilaties van FC Twente zat altijd structureel een fragment van de linksbuiten (o.a. Elia) die dan Hiariej helemaal doldraaide.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kelvin'] Hiariej, wat hebben ze daar toch ingezien. In de compilaties van FC Twente zat altijd structureel een fragment van de linksbuiten (o.a. Elia) die dan Hiariej helemaal doldraaide.[/QUOTE] Klopt, waardeloze speler is dat. @Sophomore Absoluut geen sarcasme. Natuurlijk kan het beter, maar goede zaak dat matige spelers de deur worden gewezen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hiariej, wat hebben ze daar toch ingezien. In de compilaties van FC Twente zat altijd structureel een fragment van de linksbuiten (o.a. Elia) die dan Hiariej helemaal doldraaide.

Hiariej was gewoon een ideale 12e man . Zeurde niet en als back up een prima speler .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over te Wierik ben ik ook wel positief hoor . Sowieso al beter dan een Reijnen . Al vermoed ik dat te Wierik gehaald is voor de RB positie

Hoop het niet. Zet Bijl er maar neer. Of Memisevic, misschien dat hij dan nog van waarde is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites